Vlindertje Geplaatst 24 februari 2014 Geplaatst 24 februari 2014 Maar je antwoordt niet op mijn vraag waarom je eerder genoemde andere maatstaven hebt laten vallen. Die zouden het keurmerk beslist een boost kunnen geven. Ik luister! Ik heb geen maatstaven laten vallen. Wat jij maatstaven noemt zijn mogelijke criteria die door diverse forumleden tijdens een brainstormsessie ter discussie zijn aangedragen. Je moet niet luisteren, maar lezen.
Heracross Geplaatst 24 februari 2014 Geplaatst 24 februari 2014 Ik zie in het eerste filmpje ook niets over cloudcaching......er bestaan dus wel ontwikkelingen. Misschien zijn nieuwere caches wel leuker dan de authentieke....eh..dat weet ik in een hoop gevallen wel zeker.
Vlindertje Geplaatst 24 februari 2014 Geplaatst 24 februari 2014 Natuurlijk zijn er ontwikkelingen, maar ook een CloudCache eindigt met een container met een logboek en ruilspullen. Anders is er namelijk geen sprake van een CACHE.
Diederikus Geplaatst 24 februari 2014 Geplaatst 24 februari 2014 Natuurlijk zijn er ontwikkelingen, maar ook een CloudCache eindigt met een container met een logboek en ruilspullen. Anders is er namelijk geen sprake van een CACHE. Je bedoelt natuurlijk: dan is er geen sprake van een authentieke cache. Het is natuurlijk nog even wennen 1
Casteel Geplaatst 24 februari 2014 Geplaatst 24 februari 2014 Eens kijken of de homevideo nog kan vinden van mijn vaders kokertje met 50 gulden! Goed zo, alle feiten negeren en zelf vanalles bij elkaar verzinnen om in te geloven. Wie had het over de Getuigen van Jehova? Kijk, en daar ga je weer... Ik maak een vergelijking om je een spiegel voor te houden maar je doet er niets mee. Nu hoef je je van mij niks aan te trekken hoor. Laat je door mij niet leiden. Ik ben Jezus niet. Laat staan Dave Ulmer... *slaat zijn armen in de lucht en blijft de naam Ulmer herhalen totdat de oogleden zwaar worden en het nirvana bereikt wordt...
Diederikus Geplaatst 24 februari 2014 Geplaatst 24 februari 2014 Het komt mij voor dat er veel mensen zijn hier die proberen Jehova's getuigen te bekeren. Dat is natuurlijk op en top het forum zoals het forum bedoeld is. Maar mijn hobby is het niet. Persoonlijk geloof ik liever dat Sneeuwwitje een echt sprookje is. Conform richtlijn 16 op de schaal van symbionten. Zou de wereld/het forum echt vergaan als degenen die niet geloven in het keurmerk zich er ook niet zo druk over zouden maken?
searchjaunt Geplaatst 24 februari 2014 Geplaatst 24 februari 2014 Natuurlijk zijn er ontwikkelingen, maar ook een CloudCache eindigt met een container met een logboek en ruilspullen. Anders is er namelijk geen sprake van een CACHE. Het nadeel van deze zelfvervullende profetie is dat men enkel niet bestaande problemen probeert op te lossen met niet bestaande oplossingen. Uit puur gemakzucht en/of eigenbelang wil men de werkelijk problematiek niet onder ogen zien/erkennen omdat men daar geen afdoende antwoord op kan geven.Hooguit probeert men het probleem te ontvluchten/ontwijken.
Team Tabak Geplaatst 24 februari 2014 Geplaatst 24 februari 2014 Zou de wereld/het forum echt vergaan als degenen die niet geloven in het keurmerk zich er ook niet zo druk over zouden maken? Nee, dat zal niet gebeuren, maar besef Diederikus, dat wij dat uitsluitend doen om jou de gelegenheid te geven Sneeuwwitje alsmede allerlei symbionten ten tonele te brengen.... Hoe had je anders die jeugddroom ten uitvoer moeten brengen..... ??? :-)
Diederikus Geplaatst 24 februari 2014 Geplaatst 24 februari 2014 Ik ben bang dat als ik het sprookje van Sneeuwwitje en de zeven symbionten opvoer, dat Cachetor mij weer tussen de schuifdeuren vandaan haalt.
Team Tabak Geplaatst 24 februari 2014 Geplaatst 24 februari 2014 Zodra Sneeuwwitje haar doos door één van de dwergen onder haar smetteloze witte jurk vandaan laat halen om deze door een langsfladderende Vlinder te laten keuren op grootte en toegankelijkheid smelt Cachetor ter plekke en laat hij de symbionten ongestoord hun gang gaan. Ach Diederikus, mocht je tussen de schuifdeuren geplet worden, dan doe ik met je mee.... Ik hoor de rapporteerknop al zoemen..... Dit draadje kan best wel wat zijdelingse humor gebruiken, want zoals jezelf al zegt.... De wereld zal niet onder de indruk zijn van de uitkomst van deze discussie. Uitkomst? De wereld zal nooit een uitkomst mogen aanschouwen, want die zal er niet komen..... Wat dat betreft is Sneeuwwitje een grotere realiteit dan een doos met Coen Moulijn er in.
Odlaniger Geplaatst 24 februari 2014 Geplaatst 24 februari 2014 Kunnen we het netjes houden Pruimtabak? 1
Team Tabak Geplaatst 24 februari 2014 Geplaatst 24 februari 2014 Mea Culpa Od.... Ik zal het niet meer doen en eerlijk gezegd is dit draadje voor mij nu toch wel beëindigd. Het ontbreekt me aan verdere creativiteit om Vlinder tegengas te geven teneinde de discussie gaande te houden. En met 503 berichtjes in één draadje is dat eigenlijk best wel goed gelukt.... Enne.... er komen dit jaar derhalve veel dozen met keurmerk op de metacachingmarkt, dat die ene ammobox van Sneeuwwitje er niet meer toe doet. Neem jij het maar over....
thex Geplaatst 24 februari 2014 Geplaatst 24 februari 2014 Wat een gewouwel allemaal hier. Ondertussen kan iedereen zien dat geen cache door het keurmerk van de keurmeesters komt. De rij staat en wordt langzaam langer. De PR machine kost zeker veel tijd.
Odlaniger Geplaatst 24 februari 2014 Geplaatst 24 februari 2014 Nee dank je TT. Er is al zoveel geschreven, daar kan ik niets onzinnigs mee aan toevoegen. Soms wordt er met scherp geschoten, maar net zo vaak zijn het losse flodders. Ik vrees dat een lijmpistool niet zal helpen.
Team Tabak Geplaatst 24 februari 2014 Geplaatst 24 februari 2014 Ondertussen kan iedereen zien dat geen cache door het keurmerk van de keurmeesters komt. De rij staat en wordt langzaam langer. De PR machine kost zeker veel tijd. Dat is niet juist! Ik ben zeer vereerd te kunnen melden dat mijn enige cache "Hotel Alblasserwaard", waar destijds, toen deze geplaatst werd erg moeilijk over werd gedaan (to say the least) door een groep van authentieke cachers binnen dit forum op de andere site omgevormd is tot authentieke cache. Ik heb die cache overigens niet zelf ter keuring aangeboden. Er gebeurt dus wel degelijk wat, zij het langzaam en willekeurig.
Aanbevolen berichten