DanPan Geplaatst 24 juli 2013 Geplaatst 24 juli 2013 Dit product is een hit aan het worden in de Amerikaanse rekken.Rust-Oleum's NeverWet, een uitvinding van Ross Nanotechnology, zorgt ervoor dat niets ooit nog nat wordt en is te koop voor zo'n twintig euro.[media]http://www.youtube.com/watch?v=DZrjXSsfxMQ[/media]
snoopy and woodstock Geplaatst 24 juli 2013 Geplaatst 24 juli 2013 Leven word saai nooit meer rennen voor een bui
@rend Geplaatst 24 juli 2013 Geplaatst 24 juli 2013 Wel nieuwsgierig maar bij mij start niet de juiste link in YouTube.
Peetee Geplaatst 24 juli 2013 Geplaatst 24 juli 2013 Bijzonder, en op heel veel terreinen toe te passen. Ik denk dat een hoop fabrikanten interesse zullen tonen.
DanPan Geplaatst 24 juli 2013 Auteur Geplaatst 24 juli 2013 (bewerkt) 2de-link: http://www.zoomin.tv/site/video.cfm/lang/be-nl/video/521761/Zo-word-je-nooit-meer-nat 24 juli 2013 bewerkt door DanPan
gluppie Geplaatst 25 juli 2013 Geplaatst 25 juli 2013 ik ruik handel!!! Werkelijk waar niet te geloven, dat dit mogelijk is.
bjorri Geplaatst 25 juli 2013 Geplaatst 25 juli 2013 Wat vragen die mij bijzonder relevant lijken voor ik mee juich: -Verdampt het? -Hechting op gladde opndergrond? -Slijtvastheid? -Wat met zweetvoeten? -Milieu concequenties? -Gezondheid? -Kleur en dergelijke? Maar het heeft veel mogelijkheden dus wacht ik het vol belangstelling af.
DanPan Geplaatst 25 juli 2013 Auteur Geplaatst 25 juli 2013 Wat vragen die mij bijzonder relevant lijken voor ik mee juich: -Verdampt het? -Hechting op gladde opndergrond? -Slijtvastheid? -Wat met zweetvoeten? -Milieu concequenties? -Gezondheid? -Kleur en dergelijke? Maar het heeft veel mogelijkheden dus wacht ik het vol belangstelling af. NeverWet FAQ 1
mmjjt Geplaatst 25 juli 2013 Geplaatst 25 juli 2013 Zeer handig voor telefoons en gps'en, maar even een busje of wat bestellen. Zie namelijk ook mogelijkheden voor caches die nooit meer vies zijn 1
Flaker91 Geplaatst 25 juli 2013 Geplaatst 25 juli 2013 mmjjt, dat is nog mooier! Scherp gedacht! Ammobox kan dan rustig in de grond liggen :-) Geen smerige handjes :-D
Vlindertje Geplaatst 25 juli 2013 Geplaatst 25 juli 2013 Goed bruikbaar voor ammoboxen, maar besproei er geen apparatuur mee. Toetsen gaan vastzitten en touchscreens zullen niet of niet goed meer werken. Je brengt namelijk een coating aan. Die coating is bovendien niet transparant/kleurloos en ook niet duurzaam (een paar honderd aanrakingen). Geen wondermiddel, maar wel heel geschikt voor grove toepassingen zoals cacheboxen, wandelschoenen, petjes en rugzakken, maar je telefoon, GPSr of tablet gaat naar de knoppen, ook al heeft het apparaat geen knoppen maar een touchscreen.
Krimpenees Geplaatst 26 juli 2013 Geplaatst 26 juli 2013 Volgens het filmpje kun je er ook je telefoon mee behandelen. Als ik het goed begrepen heb(mijn engels is niet zo goed) heb je een spray voor de binnenkant en 1 voor de buitenkant.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden