Spring naar bijdragen

MUNITIEKISTJES


team wolfje

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Van munitiekistjes naar cachen in het noorden???????

mmmmmm we dwalen af!!!!!

 

Groetjes Wolfje

Jij klaagt daar ook alleen maar over omdat je anders weer een opstapje moet maken naar "munitiekisten te koop" omdat je ook maar niet los kunt komen van al jouw kistjes :blush:

 

GRTZ

 

Kruimeldoos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De Dump 2000 in Rotterdam Alexandrium III had vorige week zakterdag een behoorlijke hoeveelheid staan (niet allemaal in even goede kwaliteit, maar slecht was het zeker niet). Prijs € 3,25 dacht ik..

 

WenM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Dump 2000 in Rotterdam Alexandrium III had vorige week zakterdag een behoorlijke hoeveelheid staan (niet allemaal in even goede kwaliteit, maar slecht was het zeker niet). Prijs € 3,25 dacht ik..

 

WenM

1 euro is de prijs. Als onze jongens nog langer in Irak blijven, of wat meer gaan schieten, wordt de prijs zelfs gehalveerd heb ik begrepen.

Amerikaanse kisten zijn al goedkoper. Die worden dan ook bij pallets vol leeggeblazen.

 

Ben blij dat  mensen mij als verlegen persoon neerzetten,hoef ik ook niet steeds in de verdediging. :P

Waarom zou je al denken dat je steeds in de verdediging zou moeten? Wordt je dan steeds aangevallen?

 

En nu kom ik ook al ongeloofwaardig over. :yes:

Ja, raar huh?

 

GRTZ

 

Kruimeldief :blush:Is deze stoel vrij?

- Ja. En als jij daar gaat zitten, deze ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dachutniehe!

Voor die prijs heb ik ze gekocht, maar daarvoor gaan ze niet weg! :eek:

Ik merk het al wel weer ik ben veel te goed voor deze wereld.

Ben blij dat ik met Kruimel nog geen prijs afgeproken heb. :D

Ha, typisch een Groninger die verwacht dat een Drent hem het vel over de oren over de oren haalt. :blush:

Die munitie kisten van mij gaan niet voor geld weg, maar worden of weggegeven of worden als geocache geplaatst. :yes:

Het grootste struikelblok om te plaatsen is natuurlijk de goedkeuring van de NL aprover. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...
Hallo

 

Van munitiekistjes naar cachen in het noorden???????

mmmmmm we dwalen af!!!!!

 

Groetjes Wolfje

Jij klaagt daar ook alleen maar over omdat je anders weer een opstapje moet maken naar "munitiekisten te koop" omdat je ook maar niet los kunt komen van al jouw kistjes :thumbsup:

 

GRTZ

 

Kruimeldoos

 

valt wel mee hoor kruimel

groetjes Wolfje

 

(die nog maar enkele kistjes over heeft)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aaaah gossie zit wolfje nog met een stapel el caida dingen.......

En wij hebben het maar over van alles en nog wat...

 

Goed he

 

Koeje erbij  :yes:  :lol1:

 

Als iedereen nou een verjaardags event geeft en een ammobox kado vraagt  anders komt onze weerwolf nooit van die dingen af  :dribble:  :lol1:  :lol1:

 

 

Zoveel zijn het er niet !

maak er gwoon caches van!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...