Spring naar bijdragen

MUNITIEKISTJES


team wolfje

Aanbevolen berichten

DE GEOCACHEKIST

 

ccc2ad62-72f3-4b24-b004-e1ae2c3b8d97.jpg

 

Breedte 28cm, hoogte 18 cm, diepte 14,5cm, metaal.

Voor de geocache community € 2,50 per stuk.

Liefst afhalen omgeving Meppel of opsturen 2 stuks € 11,20 , 4 stuks € 16,20.

Afspraak en aantal doorgeven via teamprofessorx@gmail.com

 

Nu ook de kans om je jampot, brooddoos, saladebak en plastic zak te vervangen voor een degelijke en waterdichte geocachekist.

 

Voor de echte large cache leggers....er zijn op verzoek metalen kisten van breedte 59,5 cm, hoogte 51 cm, diepte 16 cm leverbaar ad € 5,00/st.

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In Ommen .Ik meende de laatste keer 2.50 euro betaald te hebben.had er een groot aantal liggen.

 

Is dat die dump vlakbij de spoorlijn. Zo ja, dan heeft hij mij bij de poot gehad, ze waren bijna 6 euri voor mij :yes: .

Ik denk het wel. Ik ken maar 1 dump in Ommen, maar met de scouting hebben we daar prima ervaring mee. Bovendien, hoe heet die dump in 'Attem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Ommen .Ik meende de laatste keer 2.50 euro betaald te hebben.had er een groot aantal liggen.

 

Is dat die dump vlakbij de spoorlijn. Zo ja, dan heeft hij mij bij de poot gehad, ze waren bijna 6 euri voor mij :yes: .

Ik denk het wel. Ik ken maar 1 dump in Ommen, maar met de scouting hebben we daar prima ervaring mee. Bovendien, hoe heet die dump in 'Attem?

 

Die heet Dakota en zit boven de "Zeeman". De ingang is naast die textieltoko.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk manlief een klus gehad dan hebben we zulke bakken over!

pict48109en.jpg

alleen vindt daar nu maar eens een mooie plek voor :yes:

 

Jolanda

 

Toch blijken die in de praktijk vaak minder goed waterdicht te zijn als ze doen vermoeden.

Bovendien zijn ze minder prikstok bestendig.

 

laat prikstok toch thuis!

vandaag cache's gelopen en in alle logs moeilijk tevinden en zelfs met prikstok ontvindbaar!*hadden hulplijn nodig*

Op de vindt plaats zeg ik hier ligt die ergens 4 kids gaan zoeken en walla binnen 2 minuten gevonden*door bijna een 5 jarige* :yes:

 

29 gevonden op die manier,1 keer hulp gehad door verwarring op vuinisbult zwolle!*sloot je over of niet,in ons geval wel dus* :no:

 

maar nog steeds snappen wij de prikstok niet en waarom nou ingraven onze eerste ligt niet in de grond dus prikken is zinloos :no:

 

er zijn zoveel leuke plekken :no:

 

Jolanda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...