Spring naar bijdragen

MUNITIEKISTJES


team wolfje

Aanbevolen berichten

Wooeehaaa :P;)

 

Je schrijf ontdekkingsmodus, ik dacht dat je nog gevalideerd moest

worden :lol1: en dat het e-mail adres niet werkend was.. Vandaar dat ik

schreef stuur je toch een PM=Personal Mail.

 

Sorry grmpff.. is al laat houdt ik het maar op.

 

;)

 

Mod edit(Zero CooL): ZC blijf on topic, willen ze allemaal niet weten.

bewerkt door Zero CooL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
ReizenReizen

We zitten volgende week van 20 t/m 24 juni in Hapert, Het Vennenbos nabij Eindhoven; lekker zwemmen en cachen. Voor wie dan goedkope munitiekisten wil en niet helemaal naar Drenthe wil rijden is er de mogelijkheid om ze aldaar af te halen. We willen op verzoek wel wat meeslepen in de aanhanger :crybaby: .

Stuur dan z.s.m. een mailtje (uiterlijk voor zaterdag 19.00 uur) aan ons met de aantallen en de grootte (zie handtekening). Daarna krijg je per mail de bevestiging en ons 06 nummer om een afspraak te maken wanneer we daar zitten ;) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Professor X Geplaatst op June 16 2005, 13:12:12 

  We zitten volgende week van 20 t/m 24 juni in Hapert, Het Vennenbos nabij Eindhoven; lekker zwemmen en cachen. Voor wie dan goedkope munitiekisten wil en niet helemaal naar Drenthe wil rijden is er de mogelijkheid om ze aldaar af te halen. We willen op verzoek wel wat meeslepen in de aanhanger  .

Stuur dan z.s.m. een mailtje (uiterlijk voor zaterdag 19.00 uur) aan ons met de aantallen en de grootte (zie handtekening). Daarna krijg je per mail de bevestiging en ons 06 nummer om een afspraak te maken wanneer we daar zitten.

 

Aanbieding verlengd tot morgenochtend 9.00 uur.....!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...
  • 3 weeks later...

Dit wil ik jullie niet onhouden. Misschien is de link al bekend bij sommigen, maar doe er je voordeel mee.

Mooie munitiekistjes te koop bij winkeltje in Zutphen.

Zelf kan ik jullie nog steeds de slag grotere kisten leveren voor een echte DUMPprijs (zie handtekening). Tot cache al of niet tijdens het broedseizoen :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Dit wil ik jullie niet onhouden. Misschien is de link al bekend bij sommigen, maar doe er je voordeel mee.

Mooie munitiekistjes te koop bij winkeltje in Zutphen.

Zelf kan ik jullie nog steeds de slag grotere kisten leveren voor een echte DUMPprijs (zie handtekening). Tot cache al of niet tijdens het broedseizoen :thumbdown:

 

 

Hallo

 

Aha is dit de professor X leverancier

 

groetjes Wolfje

 

Die nog wel wat kistjes heeft !!!!

bewerkt door Wolfje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik had vorige week 6 kisten binnen gehad. Zijn niet nieuw maar goed te gebruiken of door verkopen :D

 

Helemaal niks doorverkopen. Jij gaat die kisten nu maar eens plaatsen! :)

 

 

Rustig paul :D

 

Ik wacht op twee caches die online moeten komen (vorige week zaterdag aangemeld nog niet online) voor proef en zal zeker die kisten ergens gaan plaatsen.

 

Wanneer je zult het van zelf merken geduld is een schone zaak HaHa :P

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...