Spring naar bijdragen

MUNITIEKISTJES


team wolfje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Grrr, daar heb ik 2 van, die vind ik eigenlijk te groot. Dan maar iets anders zoeken.

:P Aanbieding bij de supermarkt. Bij 1Kg Huzarensalade krijg je GRATIS :dribble: een plastic bakje inclusief deksel.

:P

Ook voor een eurootje en heb je misschien ook afmetingen van het bakje. :P

 

Gr Twinlife :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Leuk, die plastieke dozen, tenzij je ze op of in de grond stopt. Dan komen de mannen/vrouwen met de prikstok, en hop, lekke band....

en dan komt Ineke van 11 met maatje 41 en die trapt op dat pastieken Joma salade bakje uit de C1000 aanbieding.

Als zij de cache niet kan vinden dan komt JandeBehanger met z'n prikstok uit de Lidl aanbieding.

Jandebehanger prikt zeker 20 cm diep, want dat had ook sukses bij die begraven cache in Soesterduinen.

Ik heb wel eens gedacht dat ik zo'n vette munitiekist uit de aanbieding van de dump in Groningen mee moest nemen, voor het geval dat ik weer zo'n zielig bakje in een plastiek boodschappentas tegen zou komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij kon er toch niet zoveel meenemen als je eerst zei?

D'r pasten toch maar een stuk of 20 in dat autootje van jou?

Er zijn inmiddels al een aantal naar het midden en zuiden van het land vertrokken,en heb nog een aantal voor eigen gebruik liggen.

 

 

gr Twinlife :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij kon er toch niet zoveel meenemen als je eerst zei?

D'r pasten toch maar een stuk of 20 in dat autootje van jou?

Er zijn inmiddels al een aantal naar het midden en zuiden van het land vertrokken,en heb nog een aantal voor eigen gebruik liggen.
Ik ben benieuwd! :thumbup:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...