Spring naar bijdragen

MUNITIEKISTJES


team wolfje

Aanbevolen berichten

Nou das ook leuk voel ik mij toch een beetje vern*kt. :P

Kreeg dus vrijdag een vrouwtje aan de telefoon die bij hoog en bij laag beweerde dat de ammo-boxen op waren en alleen de kleine nog op voorraad waren die een grote haden van een broodtrommel.

Dus dan word het zeker volgende week Dinsdag nog een ritje naar Groningen om een kofferbak vol te halen.

Dinsdag heen gaan is misschien wel handiger. ;)

Ik weet niet hoe zo'n auto jij hebt, maar er ligt voldoende om een groot formsst bestelbus vol te laden.

Ik vind die kisten eerder te groot dan te klein. :eek:

Niet dat ik nu direkt ideeen heb om caches te plaatsen, maar voor 1 euro stuk en op 25 km afstand, dan ga ik toch wat halen. :ph34r:

1 kist is voor mijn broer, "C@rlos" en 1 kist ben ik nodig voor die LACR cache. :P

Twinlife kan toch het beste voor de LACR cache dan ook maar zo'n kist reserveren. :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sorry ik had wel goed gemeten. Maar niet de juiste getallen ingevoerd. Het moet dus zijn 14x35x37. Het probleem is altijd met zaken die niet absoluut worden weergegeven dat er misverstanden kunnen ontstaan. Voor die vriendelijke Mevrouw zijn dit misschien de kleine kistjes. Het zelfde probleem heb ik een keer gehad met mijn schoonvader we zouden om de koffietijd op de tuin gaan. Ik kwam om 9.30 mijn schoonvader om 10.30. Maar dat geeft verder ook niet de prijs is laag en de voorraad is hoog. De openingstijden zijn ook nog van belang. Er zijn dagen dat ze geloof ik pas om 12.00 open zijn.

 

Jurgen & Co

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of dat nu zulke goede handel is, kweenie.

Kijk hier maar eens, ze zijn weer aardig aan het hakken!

Ik had het al gelezen,maar dat moet ik eerst even verwerken om er een reactie op te geven(als ik dat al doe)

Tja en wat de handel betreft er zijn inmiddels al een paar bestellingen binnen. ;)

 

 

Gr Twinlife :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He schiet mij net wat te binnen.

Kan Dinsdag wel een auto vol ophalen en dan Zondag op het event uit de kofferbak verkopen. ;)

Tja tis net als Kruimel zegt "Twinlife ziet overal handel in"  ;)

En nu nog iemand die as zondag op het event de J&S-prikstoppen gaat verhandelen... :D

 

tot cache,

team Wij Drie :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ugh en jij hoeft door de week niet te werken? :yes:
Je kan er natuurlijk ook tijd voor maken. ;)

Je denkt toch niet dat ik 's avonds om 17.00 na m'n werk naar Groningen ga? ;)

Dan heeft die Grote Opper Behanger Groningen helemaal dicht geplakt met auto's. :eek:

Ik heb wel medelijden met die mensen die in Groningen wonen, ergens anders werken en iedere dag in die grote opstopping verzeilt raken. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...