Spring naar bijdragen

MUNITIEKISTJES


team wolfje

Aanbevolen berichten

Je denkt toch niet dat ik 's avonds om 17.00 na m'n werk naar Groningen ga? 

Dan heeft die Grote Opper Behanger Groningen helemaal dicht geplakt met auto's. 

Ik heb wel medelijden met die mensen die in Groningen wonen, ergens anders werken en iedere dag in die grote opstopping verzeilt raken.

 

Slecht geinformeerd. Ik kom iedere dag zo rond 18u weer terug van mijn werk in Groningen. Die keren dat ik vast sta, is dat omdat er een kopstaart botsing voor het stoplicht is gebeurd. Verder tuf ik altijd na 2 a 3 rondjes wachten voor het stoplicht, zo de stad in zonder problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik reis ook dagelijks vanuit Drenthe naar m'n (ontwikkelings-)werk in Groningen, nabij de Ikea en Brandweerkazerne (dus lekker dichtbij de dumpzaak), en heb ook bijn nooit langer werkt dan 25-30 min, voor een afstand van 37 km.

Als ze maandag niet open zijn, kom ik dinsdag weer, of anders woe,do,vrij,zat. Voor een euro per stuk kan ik ze echt niet laten liggen, die moeten (zonder winstoogmerk) veiliggesteld worden voor de GC community.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je denkt toch niet dat ik 's avonds om 17.00 na m'n werk naar Groningen ga? 

Dan heeft die Grote Opper Behanger Groningen helemaal dicht geplakt met auto's. 

Ik heb wel medelijden met die mensen die in Groningen wonen, ergens anders werken en iedere dag in die grote opstopping verzeilt raken.

 

Slecht geinformeerd. Ik kom iedere dag zo rond 18u weer terug van mijn werk in Groningen. Die keren dat ik vast sta, is dat omdat er een kopstaart botsing voor het stoplicht is gebeurd. Verder tuf ik altijd na 2 a 3 rondjes wachten voor het stoplicht, zo de stad in zonder problemen.

En eruit dan? Das een crime.

Zit maar eens tijdens spitsuur op het Julianaplein vast. Lekker.

Altijd tijdens het spitsuur van AZG naar Emmen en altijd stilstaan. Nuh Groningen zit 's avonds potdicht. De stad dan, de rest van de provincie is een groot tochtig gat :cry:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :thumbdown:Ik hou van de zomer, ik hou van de zon; ik open de ramen en flikker van het balkon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slecht geinformeerd. Ik kom iedere dag zo rond 18u weer terug van mijn werk in Groningen. Die keren dat ik vast sta, is dat omdat er een kopstaart botsing voor het stoplicht is gebeurd. Verder tuf ik altijd na 2 a 3 rondjes wachten voor het stoplicht, zo de stad in zonder problemen.

Moet ik nu jaloers zijn omdat ik iedere dag in de file sta :D

of blij zijn omdat ik in een echte stad woon :cry:

 

Ruud :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, weet het niet, hangt er vanaf welke stad je bedoelt en dan nog zal ik het waarschijnlijk in het midden laten.

Zijn er meer echte steden dan icon14.gif

Ik ken alleen Amsterdam

:thumbdown: Ruud

AMSTERDAM? O ja daar hebben ze van die lieve voetbalsupporters :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals bij een koe? :thumbdown:
Met de nadruk op tochtig? Blergh Nee, gewoon winderig :cry:
Daar heb ooit eens een leuk verhaal over gehoord!

Een boer klaagde bij de veearts over de winderigheid van ee koe.

De veearts wist wel een oplossing, steek er maar een stalen pijp in!

Zo gedaan, maar toen werd besloten om het gas aan te steken!

Een enorme steekvlam.

Toen stond de boerderij ook in de fik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MMMMMMMM

 

Ik begon met munitie kistjes en we eindigen met koeien die last van winderigheid hebben !

Waar gaat dit over

Ach, zo lang er niet geschreven wordt over voetbalclubs die de naam van een schoonmaakmiddel dragen. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MMMMMMMM

 

Ik begon met munitie kistjes en we eindigen met koeien die last van winderigheid hebben !

Waar gaat dit over

enne de prijs van me kistjes valt best mee!!

 

groetjes Wolfje

Ach, er zit geen handel in die kistjes joh. Wat moet ik nu met een lading van die dingen terwijl het steeds moeilijker wordt om een cache approved te krijgen? Ik kan ze niet steeds in de schuur laten liggen roesten. Nee, de jacht op munitiekistjes is voorbij.

Als ik nu een vergunning voor een cache krijg en de cache wordt ge-approved, dan ga ik pas op zoek naar zo'n kissie. Hoe vaak zal dat nog voorkomen? 1 x per 2 a 3 jaar? :cry:

 

Ja Ruud, hier op het platteland hebben we nog een schuur..... Zelfs ik hier bij mijn appartement :D Enneh, Amsterdam? Is gewoon een groter dorp dan Emmen. Meer niet.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :thumbdown: Ik zeg maar zoo, want dat is korter dan dierentuin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...