Heirbaut Hunters Geplaatst 11 mei 2004 Share Geplaatst 11 mei 2004 Dus toch weer die kistjes ik heb ze nog liggen! Je bent een slechte verkoper Hebbie nou nog een garage vol met die kissies?? Misschien je prijzen eens wat naar beneden gooien?? Maar ik ben ook een vaste fan van munitiekistjes. De rest is troep, dat wil zeggen, als het begraven moet worden. Want anderzijds, een munitiekistje verstoppen in een gat in een boom is ook geen grap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 11 mei 2004 Share Geplaatst 11 mei 2004 Je bent een slechte verkoper Hebbie nou nog een garage vol met die kissies?? Misschien je prijzen eens wat naar beneden gooien?? Misschien ook voor 1 euro Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 12 mei 2004 Share Geplaatst 12 mei 2004 Je bent een slechte verkoper Hebbie nou nog een garage vol met die kissies?? Misschien je prijzen eens wat naar beneden gooien?? Misschien ook voor 1 euro Gr Twinlife Dencarambanie, anders was de melding wel "sorry, ben door m'n kissies heen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 12 mei 2004 Share Geplaatst 12 mei 2004 Dencarambanie, anders was de melding wel "sorry, ben door m'n kissies heen" Tja misschien heeft Wolfje ook wel een hele grote stapel in de schuur staan net als die dumpstore in Groningen. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nickx Geplaatst 12 mei 2004 Share Geplaatst 12 mei 2004 Ik heb in mijn "voorraad" no ca. 50 granaatkisten. afm. rond 130 mm. lengte 630 mm. Kleur legergroen Geheel waterdicht afsluitbaar dmv kliksysteem met een rubberafdichting in de deksel (een soort wekpot idee) Daar ik deze hobby een warm hart toe draag vraag ik hier niks voor m.a.w. gratis af te halen in Hoorn (N-H). Eventueel wil ik ook nog wel een fotootje mailen Ik hoor het wel....of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 26 mei 2004 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2004 mmmmmm beedje groot voor een cache he Later!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nickx Geplaatst 26 mei 2004 Share Geplaatst 26 mei 2004 Ja maar als je een beetje creatief bent dan zijn deze best bruikbaar, denk b.v. aan het plaatsen met een grondboor, dan is er nog maar een "vindbaar" oppervlakte van rond 13 cm. en dat lijkt me niet zoheel groot Gegroet Nickx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GPSiegurd Geplaatst 26 mei 2004 Share Geplaatst 26 mei 2004 Ja maar als je een beetje creatief bent dan zijn deze best bruikbaar, denk b.v. aan het plaatsen met een grondboor, dan is er nog maar een "vindbaar" oppervlakte van rond 13 cm. en dat lijkt me niet zoheel groot Gegroet Nickx Ik lust daar nog wel wat van!!! Hoeveel kan ik er komen ophalen?? Altijd bruikbaar voor iets origineels!! Siegurd (met e ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nickx Geplaatst 28 mei 2004 Share Geplaatst 28 mei 2004 Dan is het alleen nog maar hopen dat zij je niet voor zijn Cu.....Sigurd "gewoon" dieper dan 10 meter begraven, dan vinden ook de eod ze niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nickx Geplaatst 28 mei 2004 Share Geplaatst 28 mei 2004 Ja maar als je een beetje creatief bent dan zijn deze best bruikbaar, denk b.v. aan het plaatsen met een grondboor, dan is er nog maar een "vindbaar" oppervlakte van rond 13 cm. en dat lijkt me niet zoheel groot Gegroet Nickx Ik lust daar nog wel wat van!!! Hoeveel kan ik er komen ophalen?? Altijd bruikbaar voor iets origineels!! Siegurd (met e ) Je mag er van mij 10 ophalen, ze liggen klaar om geplaatst te worden Nickx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GPSiegurd Geplaatst 28 mei 2004 Share Geplaatst 28 mei 2004 Je mag er van mij 10 ophalen, ze liggen klaar om geplaatst te worden Nickx Mail mij even je adres dan kunnen we wat afspreken! Groeten, Siegurd Team GPSearching Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WenMXT Geplaatst 10 juni 2004 Share Geplaatst 10 juni 2004 Bij de Dump 2000 in Rotterdam Alexandrium III lag afgelopen zaterdag nog een behoorlijke hoeveelheid munitiekistjes voor € 3,25. WenM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 10 juni 2004 Share Geplaatst 10 juni 2004 Bij de Dump 2000 in Rotterdam Alexandrium III lag afgelopen zaterdag nog een behoorlijke hoeveelheid munitiekistjes voor € 3,25.WenM Dat is volgens mij veel te duur. Ik hoor geregeld bedragen van 1 euri. GRTZ Kruimeldief Het beste middel tegen onverantwoord rijgedrag is een achteruitkijkspiegel met een politieauto erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 10 juni 2004 Share Geplaatst 10 juni 2004 Dat is volgens mij veel te duur. Ik hoor geregeld bedragen van 1 euri. He dit komt mij bekent voor. En dan ook nog verkoop uit de kofferbak(als je de klant niet misloopt) Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 10 juni 2004 Share Geplaatst 10 juni 2004 He dit komt mij bekent voor.En dan ook nog verkoop uit de kofferbak(als je de klant niet misloopt) Gr Twinlife Hahahaha, Waar sta je de volgende keer? GRTZ Kruimeldief Mensen zeggen vaak dat ik dom ben, maar dat snap ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten