Spring naar bijdragen

MUNITIEKISTJES


team wolfje

Aanbevolen berichten

Dus toch weer die kistjes

                ik heb ze nog liggen!

Je bent een slechte verkoper :dribble: Hebbie nou nog een garage vol met die kissies?? Misschien je prijzen eens wat naar beneden gooien?? :cry:

Maar ik ben ook een vaste fan van munitiekistjes. De rest is troep, dat wil zeggen, als het begraven moet worden. Want anderzijds, een munitiekistje verstoppen in een gat in een boom is ook geen grap :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb in mijn "voorraad" no ca. 50 granaatkisten.

afm. rond 130 mm. lengte 630 mm.

 

Kleur legergroen

 

Geheel waterdicht afsluitbaar dmv kliksysteem met een rubberafdichting in de deksel (een soort wekpot idee)

 

Daar ik deze hobby een warm hart toe draag vraag ik hier niks voor m.a.w. gratis :crybaby: af te halen in Hoorn (N-H).

 

Eventueel wil ik ook nog wel een fotootje mailen

 

Ik hoor het wel....of niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ja maar als je een beetje creatief bent dan zijn deze best bruikbaar, denk b.v. aan het plaatsen met een grondboor, dan is er nog maar een "vindbaar" oppervlakte van rond 13 cm. en dat lijkt me niet zoheel groot

 

 

 

Gegroet Nickx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar als je een beetje creatief bent dan zijn deze best bruikbaar, denk b.v. aan het plaatsen met een grondboor, dan is er nog maar een "vindbaar" oppervlakte van rond 13 cm. en dat lijkt me niet zoheel groot

 

 

 

Gegroet  Nickx

Ik lust daar nog wel wat van!!! Hoeveel kan ik er komen ophalen??

Altijd bruikbaar voor iets origineels!!

 

Siegurd (met e :P )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar als je een beetje creatief bent dan zijn deze best bruikbaar, denk b.v. aan het plaatsen met een grondboor, dan is er nog maar een "vindbaar" oppervlakte van rond 13 cm. en dat lijkt me niet zoheel groot

 

 

 

Gegroet  Nickx

Ik lust daar nog wel wat van!!! Hoeveel kan ik er komen ophalen??

Altijd bruikbaar voor iets origineels!!

 

Siegurd (met e ;) )

Je mag er van mij 10 ophalen, ze liggen klaar om geplaatst te worden

 

Nickx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Bij de Dump 2000 in Rotterdam Alexandrium III lag afgelopen zaterdag nog een behoorlijke hoeveelheid munitiekistjes voor € 3,25.

WenM

Dat is volgens mij veel te duur. Ik hoor geregeld bedragen van 1 euri.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :thumbup:Het beste middel tegen onverantwoord rijgedrag is een achteruitkijkspiegel met een politieauto erin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...