Spring naar bijdragen

Cache Dubbel Gelogd.


Slepperini

Aanbevolen berichten

Maar stel.... stel er is een co die zijn cache helemaal heeft veranderd van een 2 ster naar een 4 ster dus een stuk moeiljiker en mooier

Dat niet alleen hij ligt ook nog ergens anders.... de wp zijn anders ...... dus met andere woorden een nieuwe cach met het zelfde cgnummer..

Zelf zou ik hem opnieuw aanmelden maar de co koos hier voor.

Tja wat dan ..

Ik hem nu dus twee keer gelopen en ik moet zeggen de tweede keer was hij echt veeeeeel beter ...

Tja moet je dan een note geven ????

En kan je hem dan nog keer een favo geven ....

 

Deze is het :

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=f52ec0f8-330a-413a-97bc-9ebe1404b9bd

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja moet je dan een note geven ????

En kan je hem dan nog keer een favo geven ....

Deze is het :

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=f52ec0f8-330a-413a-97bc-9ebe1404b9bd

Of je hem met een note logt, of met een found dat is een eigen keuze. Maar je kunt een cache maar 1 favo geven, maar volgens mij ben je aan het vragen naar de bekende weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dit is als volgt op te lossen:

 

- Lopen

- Veel plezier beleven

- Vinden

- Een leuke log in een "Write Note" schrijven

- Geef een Favo

 

Opgelost & iedereen blij :clap::clap::clap:

Ja maar ja maar ja huhuhuuu heb ik nou gevonden ???

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komend weekend ga ik een Multi-cache lopen. Als ik de cache kan vinden, dan wil ik hem loggen op mijn beide accounts/nicknames, zoals ik wel vaker doe. Is dat ook dubbel loggen?

Schrijf je dan ook twee keer dezelfde log?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, want niemand mag weten wat mijn tweede nickname is. Bai de wee, er is een ontopic bericht van mij verwijderd. Waarschijnlijk omdat ik een grapje maakte, dat mag dus niet.

Klopt ja, er is heel wat verwijderd. Ik kan me nog herinneren dat ik op hol sloeg toen Vlindertje over het carboon begon. Of was dat een ander draadje. Jammer, ik had hem nog willen vragen wat hij eigenlijk bedoelde. Best wel asociaal, dat gemodereer. Van dubbel loggen naar dubbel posten. Wat is het nut van een dubbel account?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Nee, want niemand mag weten wat mijn tweede nickname is. Bai de wee, er is een ontopic bericht van mij verwijderd. Waarschijnlijk omdat ik een grapje maakte, dat mag dus niet.

Klopt ja, er is heel wat verwijderd. Ik kan me nog herinneren dat ik op hol sloeg toen Vlindertje over het carboon begon. Of was dat een ander draadje. Jammer, ik had hem nog willen vragen wat hij eigenlijk bedoelde. Best wel asociaal, dat gemodereer. Van dubbel loggen naar dubbel posten. Wat is het nut van een dubbel account?

 

 

:offtopic: Op zich best bijzonder dat er wel gemodereerd wordt... er staat in een andere post een garmin die iemand wil verkopen, wat totaal niet thuis hoort in algemeen, maar in de verkoophoek... en daar wordt dan weer niks aan gedaan... :offtopic:

Maar on topic... Als jij er vrede mee hebt dat je twee keer logt Odlaniger, gewoon lekker doen. Het is toch ieder zijn eigen spelletje?? :wistling:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komend weekend ga ik een Multi-cache lopen. Als ik de cache kan vinden, dan wil ik hem loggen op mijn beide accounts/nicknames, zoals ik wel vaker doe. Is dat ook dubbel loggen?

Nee hoor!

 

2 accounts = 2 keer loggen = geen punten voordeel = helemaal niets mis mee. Het spreekt natuurlijk wel in je voordeel als je dan ook 2 verschillende logjes maakt ( je moet er wat voor over hebben ).

 

Dubbelloggen = een cache 2 x found loggen met hetzelfde account = wel punten voordeel.

 

 

Died, .... Op mijn mobiel maak ik teveel diepfouten.

Dat valt niet op. We hebben hierzo een typefouten georeo :clown: = expert in/met typefouten. Dus, we zijn wat gewend.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dubbelloggen = een cache 2 x found loggen met hetzelfde account = wel punten voordeel.

 

= een hersenspinsel, want nergens op de site van gc.com is sprake van punten. Er bestaan geen punten, maar er zijn wel doosjeszoekers met een onbedwingbare drang hun ego te stutten met zoveel mogelijk 'found'-logjes. Met hun misplaatste scoringsdrift verwoesten zij een spel dat zij nooit hebben begrepen. De puntenmythe is het treurige gedachtengoed van de vluchtige zelfkant van de geogemeenschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...