Spring naar bijdragen

Cache Dubbel Gelogd.


Slepperini

Aanbevolen berichten

Ik ken diverse caches in mijn omgeving die zijn verplaatst.

In één geval ging het er om dat de CO dichtbij een leuker plekje had gevonden. Omdat ik mijn omgeving aardig goed ken gokte ik waar de nieuwe locatie was. Dus op de wortel-manier gezocht en ja hoor, daar lag hij mooi verstopt. Maar ik had geen reden om weer het logboekje te tekenen en weer een found te loggen. Ik moest lachen dat ik de CO doorhad, dat was voor mij voldoende.

Een andere cache was verplaatst vanwege ripgevoeligheid. Ook in dat geval gokte ik goed en kon er daarom een TB in plaatsen, maar niet opnieuw gelogd.

Een derde cache was verplaatst en werd door mijn schoonzoon als beginnende cacher gevonden. Ik was met hem meegegaan om hem te leren omgaan met zijn GPS. Het is niet eens bij opgekomen om die cache voor een tweede keer te loggen.

 

Volgens mij is er toch iets mis met mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij is er toch iets mis met mij.

 

ik mag hopen van niet, maar als jij hier vrede mee heb, is het toch goed, maar dat betekent niet als vanzelf dat andere ook jou cache eigenaardigheden als leidraad moeten gebruiken?

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Volgens mij is er toch iets mis met mij.

 

ik mag hopen van niet, maar als jij hier vrede mee heb, is het toch goed, maar dat betekent niet als vanzelf dat andere ook jou cache eigenaardigheden als leidraad moeten gebruiken?

 

 

Barny

 

Jawel dus. Eigenaardig als ik mezelf niet belazer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Geef eens een goede reden waarom ik een cache twee keer zou loggen.

Alzheimer?

 

Dat ligt gevoelig. Ik log mijn eigen caches omdat ik niet door heb dat ze van mij zijn. Dat is mij verteld.

In Apeldoorn hadden we een Altzheimercafé. Daar kwam nooit iemand, niemand wist zich te herinneren waar het was. Ik was de enige klant, in het land der blinden is Cyclops koning. Even koffie drinken, het tweede kopje gratis. Ik bestelde vijf keer het tweede kopje, vergat wat ik al had gehad. De ober had hetzelfde probleem. Ik hoefde niets af te rekenen. Maar goed ook, want ik wist niet waar mijn portemonnee was. Inmiddels is het café omgebouwd tot slijterij. Daar komen nu voornamelijk toekomstige Altzheimers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt, maar men zegt wel eens: herhaling is de kracht van de reclame. Dat pleit ervoor om Alzheimerpatiënten reclamespotjes te laten maken. Je hoeft ze maar één keer te betalen.

 

Maar wat zie ik in jouw onderschrift? Blessure bij het blaasvoetbal, blaasontsteking?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt, maar men zegt wel eens: herhaling is de kracht van de reclame. Dat pleit ervoor om Alzheimerpatiënten reclamespotjes te laten maken. Je hoeft ze maar één keer te betalen.

 

Maar wat zie ik in jouw onderschrift? Blessure bij het blaasvoetbal, blaasontsteking?

Bij herhaalde reclame zap ik altijd weg. En dan vergeet ik meestal terug te zappen. Is me in dit draadje ook meermaals overkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwijder als CO altijd dubbele logjes en informeer de logger per mail hier over. Vaak zijn het beginners die per abuis 2 keer dezelfde cache loggen of denken dat het de eerste keer niet helemaal goed ging. Daarnaast wil ik voor mezelf ook een reëel beeld hebben van hoeveel cachers langs zijn geweest.

Ik was dus een beginner die hem per ongeluk 2 x had gelogd. Ik wil graag zelf een goed beeld hebben van mijn totaal aantal gevonden caches en indedaad voor een CO is het ook leuker om te zien hoeveel cachers er komen en dat er niet 10x dezelfde persoon logt.

Als ik een TB drop doe ik dat via write note en dus niet via een nieuwe log.

Maar goed, het is dus mogelijk en na jullie reakties begrijp ik nu waarom het mogelijk is al vind ik het toch nog steeds raar om hem dubbel te loggen. Die behoefte heb ik niet. Maar goed iedereen kan daar natuurlijk anders over denken.

bewerkt door Slepperini
Link naar opmerking
Deel via andere websites

je heb helemaal gelijk, het is voor de CO ook helemaal niet leuk om 10 keer TFTC logjes te krijgen

het is wel leuk voor jou persoonlijk en voor de CO om nu een mooi verhaal van jou belevenis te lezen, mooie foto's bij de log te zien en bijvoorbeeld een maand later wanneer je er onder andere omstandigheden weer eens de cache bezoekt een heel ander verhaal met weer andere foto's te zien

ik durf je te garanderen dat elke CO dat geheel niet erg vind, ook kom je een maand later weer

ik mag toch echt mijn handen bijeen vouwen omhoog kijken en bidden dat CO's cache's plaatsen om het de bezoeker naar de zin te maken, en wat is dan fijn om te mogen lezen dat de bezoeker het naar de zin gehad heb, een goed boek lees je toch ook meer dan 1 keer? een mooie film zie je toch ook meer dan 1 keer?

waarom zou je je eigen beperken om een cache maar 1 keer te vinden?

 

Barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...