Spring naar bijdragen

Cache Dubbel Gelogd.


Slepperini

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Inderdaad. Maar het foundlog-tellertje heeft Groundspeak groot gemaakt. Alleen dat tellertje maakt het spel interessant voor mensen die absoluut niets hebben met waar geocaching voor staat. Groundspeak zal dat goudmijntje nooit dempen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfs als GS het tellertje weghaalt zijn er voldoende andere sites waar dat tellertje blijft staan. project-gc heeft er heel veel. Zo sta ik daar nu op plaats 26 wat betreft gevonden favorites http://project-gc.com/TopFinders/favtaken/?profile_name=technetium&profile_country=Netherlands&country=®ion=&county=&submit=Filter&submitbutton=Filter&chartpage=1 Niet belangrijk, wel geinig.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfs als GS het tellertje weghaalt zijn er voldoende andere sites waar dat tellertje blijft staan. project-gc heeft er heel veel. Zo sta ik daar nu op plaats 26 wat betreft gevonden favorites http://project-gc.com/TopFinders/favtaken/?profile_name=technetium&profile_country=Netherlands&country=®ion=&county=&submit=Filter&submitbutton=Filter&chartpage=1 Niet belangrijk, wel geinig.

 

Tc

 

Natuurlijk, maar hoeveel procent van de cachers kijkt daar? Als de aantallen op de pagina's van GS niet meer zichtbaar zijn, is de 'strijd' daar in ieder geval weg. Geen ontzag/verbazing/leedvermaak (kies zelf een optie) wanneer je als gemiddelde cacher ziet dat een team 'slechts' 5 of 'al' 50000 founds heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn we weer op het oude stokpaardje beland .... dat is niet dubbel, driedubbel, maar al tien keer op oeverloos gezever uitgelopen.

 

Gewoon je neus buiten steken en genieten van de natuur (of een stadswandeling maken) :wistling:

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien er iemand in dit draadje meeleest die zich gedraagt als een moderator, heb ik hier een vraagje. Wie is de moderator? Ik snap ook wel dat mijn laatste bericht volledig off-topic was, maar hier is sprake van selectieve moderatie. Of niet of goed! Het bericht waar ik op reageerde, en wat ook volledig off-topic was en gericht op anderen staat er nog wel, maar mijn reactie niet. Graag uitleg wat daar de reden van is.

bewerkt door gluppie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moderators hebben we niet. Dit forum is zelfreinigend. :bangin: Ik voeg af en toe slechts wat waspoeder toe :wink2:

@gluppie.. de andere postjes zijn, om in 'Geen Stijl' termen te spreken, 'weggejorist'.

Jouw post liep parallel aan het schonen.

 

En graag weer on topic ..

 

 

(Geoman: Aragorn rating: 103 logs = leedvermaak, >103 founds = ontzag :kissie: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...