Spring naar bijdragen

Merkwaardige Cache?


Veno-ers

Aanbevolen berichten

Ik kreeg van geocacher Everplaid uit de USA onderstaand mailtje. Het ontgaat mij helemaal wat hij met een geocoin van mij wil doen, die in 2010 voor het laatst door iemand in Begië is opgepikt. Snapt iemand dit verhaal? Ik heb absoluut niet de neiging om hierop in te gaan. De link naar de jpg heb ik nog niet geklikt, want is dat wel vertrouwd?

Ik blijf het voorlopig een merkwaardig verhaal vinden.

 

Hello, Veno-ers,
I'm building a multicache guided tour of the road between NASA Langley Research Center and Langley speedway in Hampton, Virginia, USA. I'm using old, lost trackables with interesting icons to describe some feature of NASA or the speedway and give clues for finding the next stage (and trackable). I think your missing Alien Compass Rose geocoin (
http://coord.info/TB2KDCV ) would be a great addition to the cache. This screenshot picture gives a rough idea of where I'm going with the cache: http://img.geocaching.com/track/log/d2ecba9b-a196-4fd7-8545-1aa46322b227.jpg .
If you are interested, would you please let me know? I would build the coin's tracking number into the cache for discovery and then, as we approach publication, provide you text to add to the trackable's page. I think it would be a wonderful way to resurrect the Alien Compass coin. Sincerely,
Doug Simpson

Google translate:
Ik ben het bouwen van een multicache rondleiding door de weg tussen NASA Langley Research Center en Langley Speedway in Hampton, Virginia, USA. Ik ben met behulp van oude, verloren trackables met interessante pictogrammen om sommige zijn voorzien van NASA of de speedway beschrijven en geven aanwijzingen voor het vinden van de volgende fase (en traceerbare). Ik denk dat uw vermiste Alien Windroos geocoin (
http://coord.info/TB2KDCV) zou een geweldige aanvulling op de cache te zijn. Deze screenshot afbeelding geeft een ruw idee van waar ik heen ga met de cache: http://img.geocaching.com/track/log/d2ecba9b-a196-4fd7-8545-1aa46322b227.jpg .
Als u geïnteresseerd bent, zou u mij laten weten aub? Ik zou het volgen aantal van de munt in te bouwen in de cache voor de ontdekking en dan, als we de aanpak van publicatie, bieden u de tekst toe te voegen aan de pagina traceerbare's. Ik denk dat het een prachtige manier om de Alien Compass munt herleven zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Deze cacher wil een cache maken waarbij onderweg trackables ontdekt moeten worden, waarbij de pagina behorende bij die trackable informatie bevat om naar het volgende punt te gaan (die dus met behulp van een smartphone tijdens het lopen bekeken moet gaan worden). Hij heeft daar dus een hele hoop trackable nummers voor nodig, en hoopt dat eigenaars van verloren trackables mee willen werken omdat hun code toch niet meer gebruikt wordt. Het gaat dus niet om de fysieke coin, maar enkel om de code en de bijbehorende webpagina. Hij bouwt die code dan in op locatie en zo kunnen cachers de info vinden om verder te gaan.

 

Overigens kan het klikken op de jpg link weinig kwaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou dus ook betekenen dat de tracking-code van de coin in de cache verwerkt wordt, en dat je de pagina van de coin moet aanpassen om daar informatie over de desbetreffende cache in te zetten. Je kunt dan dus wat discover-logjes verwachten op je verloren coin. Of je dat leuk vind is natuurlijk persoonlijk.

Het idee van de cache zelf vind ik persoonlijk wel leuk. Ik ben benieuwd hoe dit precies uitgewerkt gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Discoverlogjes hoeft niet.

Het ligt er aan of het via de trackingcode of via de referencecode gebeurt. Via de reference code kun je alleen een write note doen.

 

Ik vind het overigens ook een leuk idee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich inderdaad een heel leuk idee. Hou er echter wel rekening mee dat de coin die jij hebt (of had) een code heeft, die nog steeds van jou is.

 

Ook al ben je je coin kwijt (door onbekende oorzaak), de code kan je nog gewoon gebruiken om een nieuwe (zelf gemaakte) trackable op pad te sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich inderdaad een heel leuk idee. Hou er echter wel rekening mee dat de coin die jij hebt (of had) een code heeft, die nog steeds van jou is.

 

Ook al ben je je coin kwijt (door onbekende oorzaak), de code kan je nog gewoon gebruiken om een nieuwe (zelf gemaakte) trackable op pad te sturen.

Is bekend. Maar dit is wel een leuke graveyard.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Op zich inderdaad een heel leuk idee. Hou er echter wel rekening mee dat de coin die jij hebt (of had) een code heeft, die nog steeds van jou is.

 

Ook al ben je je coin kwijt (door onbekende oorzaak), de code kan je nog gewoon gebruiken om een nieuwe (zelf gemaakte) trackable op pad te sturen.

Is bekend. Maar dit is wel een leuke graveyard.

 

 

Inderdaad, ben ik geheel met je eens. Maar voor lezers hier spontaan al hun codes van verdwenen tb's en coins weg gaan geven... :)

Spreek er nog steeds regelmatig die zich dit niet beseffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Discoverlogjes hoeft niet.

Het ligt er aan of het via de trackingcode of via de referencecode gebeurt. Via de reference code kun je alleen een write note doen.

 

Ik vind het overigens ook een leuk idee

 

 

Inderdaad. Met de reference code ben je helemaal safe. Kan hij ook niet gegrabbed worden.

bewerkt door @Wilbertoord
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...