Vindplaats Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Bijna in elke plaats in Nederland kun je een geocache wandeling doen om de desbetreffende plaats beter te leren kennen en die bereikbaar is per trein. Op de site van Geocaching.com kun je bij mijn weten niet hierop selecteren. Je kunt weliswaar de naam van een plaats invoeren, maar je weet dan nog niet of je daar per trein naar toe kunt en of het een stedencache is. Je bent dan afhankelijk van de tekst van cache owner, waaruit je soms wel, maar ook vaak niet de bovenstaande gegevens kunt afleiden. Wie heeft een oplossing hiervoor? Groet Hans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Het handigst voor dit soort 'problemen' zijn Boormark-lijsten. Zoek een cache die aan je voorwaarden voldoet, en kijk aan de rechterkant op de pagina of deze voorkomt in een Bookmarklist. Vervolgens kun je die Bookmark dan weer gebruiken om andere caches te bekijken; en daar ventueel weer andere Bookmarks te vinden. Een van die lijsten is bv: http://www.geocaching.com/bookmarks/view.aspx?guid=7bc7e4b2-7a5f-4bb1-8b0c-782296fbc168 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wuppie1976 Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Hallo Pottekijker, Op geocaching.com kun je met het icoontje met de bus wel selecteren op caches met openbaar vervoer dichtbij, maar dat zal niet altijd persé een treinstation zijn. Maar misschien is het een begin. Succes! Wuppie1976 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Ik neem een wandelsite die vertrekt van een station,vervolgens een pocket queris maken van dat vertrekpunt,of langs een route,en dan kun je dat traject afwandelen en in passant caches meenemen.(het is natuurlijk in Belgié.). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vindplaats Geplaatst 3 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2013 Hoi Wuppie 1976, Op de site Geocaching.com en vervolgens Spelen en Verstop en zoek een cache kan ik nergens een icoon met een bus vinden. Waar zie jij precies die icoon? Gr. Hans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefmen Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Ik kijk altijd op de kaart of er een treinstation is en dan plan ik de route er omheen. Als er in de plaats waar jij wil cache geen treinstation is kan je wel een ovfiets huren als je daar een abonnement voor hebt en dan op locatie verder wandelen of fietsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Ik check regelmatig wat steden (bijvoorbeeld) als ik weer een uurtje vrij heb. Gewoon kijken: ligt er wat? Wat ik wil gaan doen, komt in m'n favorieten. Zou ook via bookmark kunnen. Het ligt er natuurlijk aan hoe ver je wil gaan. Uur treinen? Half uur? Twee uur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wuppie1976 Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Voor deze optie moet je wel premium member zijn, maar dan kun je een pocket query maken waarbij je onder andere met behulp van icoontjes caches met bepaalde eigenschappen kunt selecteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden