Spring naar bijdragen

Per Trein Bereikbare Caches In Steden


Vindplaats

Aanbevolen berichten

Bijna in elke plaats in Nederland kun je een geocache wandeling doen om de desbetreffende plaats beter te leren kennen en die bereikbaar is per trein. Op de site van Geocaching.com kun je bij mijn weten niet hierop selecteren. Je kunt weliswaar de naam van een plaats invoeren, maar je weet dan nog niet of je daar per trein naar toe kunt en of het een stedencache is. Je bent dan afhankelijk van de tekst van cache owner, waaruit je soms wel, maar ook vaak niet de bovenstaande gegevens kunt afleiden. Wie heeft een oplossing hiervoor?

Groet

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het handigst voor dit soort 'problemen' zijn Boormark-lijsten. Zoek een cache die aan je voorwaarden voldoet, en kijk aan de rechterkant op de pagina of deze voorkomt in een Bookmarklist. Vervolgens kun je die Bookmark dan weer gebruiken om andere caches te bekijken; en daar ventueel weer andere Bookmarks te vinden.

Een van die lijsten is bv: http://www.geocaching.com/bookmarks/view.aspx?guid=7bc7e4b2-7a5f-4bb1-8b0c-782296fbc168

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Pottekijker,

 

Op geocaching.com kun je met het icoontje met de bus wel selecteren op caches met openbaar vervoer dichtbij, maar dat zal niet altijd persé een treinstation zijn. Maar misschien is het een begin. Succes!

 

Wuppie1976

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem een wandelsite die vertrekt van een station,vervolgens een pocket queris maken van dat vertrekpunt,of langs een route,en dan kun je dat traject

afwandelen en in passant caches meenemen.(het is natuurlijk in Belgié.).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk altijd op de kaart of er een treinstation is en dan plan ik de route er omheen. Als er in de plaats waar jij wil cache geen treinstation is kan je wel een ovfiets huren als je daar een abonnement voor hebt en dan op locatie verder wandelen of fietsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik check regelmatig wat steden (bijvoorbeeld) als ik weer een uurtje vrij heb. Gewoon kijken: ligt er wat?

Wat ik wil gaan doen, komt in m'n favorieten.

Zou ook via bookmark kunnen.

 

Het ligt er natuurlijk aan hoe ver je wil gaan. Uur treinen? Half uur? Twee uur?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...