Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Niks mis mee, een cache, een hint, een mailtje.Doe ik ook.Is iets anders dan een serie of een database.Antarctica

Als CO baal ik enorm van mensen die mijn zorgvuldig gebouwde cacheroute compleet negeren en alleen belang hebben bij het eindpunt: ik vind dat zielige puntjesrapers.
Ongeveer zoals jij de Zoete Wraak hebt opgelost? :wink2:
Haha, hoewel mijn log van ZW iets anders doet vermoeden, heb ik de complete route gedaan, inclusief alle waypoints!Antarctica
Geplaatst

Even toch nog een bijdrage...

Wanneer wij met 55 caches op pad ga wil dat niet zeggen dat ik of wij op het eind van de dag ook daadwerkelijk 55 caches hebben aangedaan danwel hebben gevonden! Ik vind het heel normaal om goed voorbereid op pad te gaan. Tegenwoordig heb je cachers die standaard een ladder op het dak hebben, een laptop aan boord hebben en een touwladder/klimtuig etc. als heel normaal zien. Als ik dus een reactie zie dat 55 caches teveel zou zijn is mijn reactie dat we niet meer in de prehistorie van het hedendaagse cachen leven. Het is dat mijn leeftijd het niet meer toe laat anders werd morgen ook een uitschuifladder aangeschaft. En tot elke cacher zou ik willen zeggen.... geniet vooral op je eigen manier van deze schitterende hobby!!

Geplaatst

Even toch nog een bijdrage... Wanneer wij met 55 caches op pad ga wil dat niet zeggen dat ik of wij op het eind van de dag ook daadwerkelijk 55 caches hebben aangedaan danwel hebben gevonden! Ik vind het heel normaal om goed voorbereid op pad te gaan. Tegenwoordig heb je cachers die standaard een ladder op het dak hebben, een laptop aan boord hebben en een touwladder/klimtuig etc. als heel normaal zien. Als ik dus een reactie zie dat 55 caches teveel zou zijn is mijn reactie dat we niet meer in de prehistorie van het hedendaagse cachen leven. Het is dat mijn leeftijd het niet meer toe laat anders werd morgen ook een uitschuifladder aangeschaft. En tot elke cacher zou ik willen zeggen.... geniet vooral op je eigen manier van deze schitterende hobby!!

Dat zijn allemaal middelen om de cache te nemen zoals hij is. Blijkbaar vroeg jij al hints om de verstopmethode en daarmee ga je voorbij het werk van de CO.

Geplaatst

Ik vind het heel normaal om goed voorbereid op pad te gaan. Tegenwoordig heb je cachers die standaard een ladder op het dak hebben, een laptop aan boord hebben en een touwladder/klimtuig etc. als heel normaal zien.

Sommigen laten zelfs hun busje geel spuiten, zodat ze goed opvallen binnen het geocachersgilde..... :-)

Geplaatst

Zo is het maar net en in dat wereldje voel ik me wel thuis! Ik ben niet roomser dan de paus maar ook zeker geen valsspeler. En zeg helemaal niet tegen mij dat ik het schitterende werk van de diverse CO's niet waardeer. En ja... Ik probeer nog elke dag te leren van anderen! Onze vriendenclub wordt steeds groter!!

Geplaatst

Deze methode snapte ik niet (heb de methode wel vaker gezien), dus heb ik iemand (die hem de dag ervoor had gelogd met een tekst: na heel veel hints en hulp van de CO hebben we deze kunnen vinden) even een mailtje gestuurd.

Die heeft me een klein zetje gegeven voor het oplossen van de puzzel, de rest doe ik graag zelf.

Is daar nou wat mis mee?

Als diegene nee had gezegd, dan mail ik de CO wel.

Daar is m.i. helemaal niets mis mee...

Geplaatst

Als ik dus een reactie zie dat 55 caches teveel zou zijn is mijn reactie dat we niet meer in de prehistorie van het hedendaagse cachen leven.

Precies. Zelf hou ik er meer van om 3 weken over 1 puntje te doen, maar ook dat is weer niet goed volgens de dinosauriërs op dit forum. Ik mag niet niet van zoeken houden want daarmee beschadig ik de natuur en geniet ik niet genoeg. Of zoiets. Zo doe je het nooit goed volgens de zelfbenoemde cache-elite hier. Gewoon je eigen gang gaan dus.

• Top! 1
Geplaatst

Zelf hou ik er meer van om 3 weken over 1 puntje te doen, maar ook dat is weer niet goed volgens de dinosauriërs op dit forum. Ik mag niet niet van zoeken houden want daarmee beschadig ik de natuur en geniet ik niet genoeg. Of zoiets. Zo doe je het nooit goed volgens de zelfbenoemde cache-elite hier. Gewoon je eigen gang gaan dus.

Precies Diederikus.... gewoon doen wat je zélf leuk vindt! En je zeker niet conformeren met de zelfbenoemde cache-elite, die denkt dat men de wijsheid in pacht heeft maar in feite cachen op basis van databases, eindcoördinaten van multi's, uitwisselingen op events en iphones vol met telefoonnummers van cachemaatjes... We zijn al die lieden al onderweg tegengekomen en we hebben ons keer op keer verbaasd over de gejaagdheid en zelf opgebouwde stress, waarmee ze door de dreven rennen en vliegen. Nou moet ik eerlijk toegeven, dat vriend @vlindertje niet in deze categorie valt, maar veel, heel veel van de jongens en meisjes met de heel veel puntjes wel. Overigens zie je die niet op dit forum.... Zij gaan daar echt niet over discussiëren... Zij doen gewoon wat hun goed uitkomt op het moment dát ze het doen.... En ze hopen op de dag, dat de regering voor de zoveelste keer het regeerakkoord in de steek laat en besluit om cachers met meer dan 20.000 puntjes 10 % korting op hun belastingbijdrage te geven. En hoe die puntjes behaald worden, maakt Rutte cs geen bal uit! Puntjes zijn puntjes!!!....

Wij zijn vandaag weer heerlijk op pad geweest in de contreien rondom Huijbergen... Prachtig gebied.... Mooie fietsroute uitgezet (er stond wel veel wind verdikkie...) tussen allerlei soorten caches en uiteindelijk met een roze kop en 25 puntjes (schande...) weer naar huis gekeerd, waar we onszelf voor deze vreugdevolle activiteit beloonden met een zelf betaalde fikse borrel! Maar ohhh, wat was het weer een heerlijke dag! Cachen is leuk... zo leuk....

• Top! 4
Geplaatst (bewerkt)

Hoe wéét jij dat nou weer van die 20.000 puntjes Team Tabak? Maarre...die borrel kán echt niet hoor, dan gaat het hier teveel op een café liken!

Wuppie: dankjewel voor deze goede vraag. Je hebt, zónder twijfel, de meeste lezers van vandaag ontvangen. Top!

Enne...aangezien wij die korting óók graag willen, spring ik nu gauw weg! Nog ruim 18.000 te gaan, namelijk.

bewerkt door de kikkers
Geplaatst

Hoe wéét jij dat nou weer van die 20.000 puntjes Team Tabak?

Wij hebben banden met het Kabinet.... Goed ingelichte bronnen hebben ons ook verteld, dat men zoekt naar een Staatssecretaris voor geocachingszaken. Voorwaarde is, dat je auto niet geel mag zijn, je buikomvang onder de 120 cm moet zijn, je niet over databases mag beschikken, je geen events hebt bezocht, je niet in de buurt van Eindhoven mag wonen of verblijven, je geen café's bezoekt en al helemaal niet drinkt, je maximaal 2 caches per sessie doet en je zinnige, bij voorkeur van humor doordrenkte logjes schrijft van tenminste 150 woorden per logje.

Ik heb mijn souffleur reeds verteld, dat een dergelijke figuur (man of vrouw) niet binnen het geocaching.nl platform gevonden kan worden.....

Er wordt nu binnenkort een vacature geplaatst en verspreid via het UWV (als daar nog personeel beschikbaar is tenminste...)

• Top! 2
Geplaatst

wist niet dat ik het kon, valsspelen in een wedstrijd die ik helemaal niet speel.

Barny

Geplaatst

Beste mensen! Allen dank voor de ongezoute en soms ook gezoute meningen en de toch soms wel vermakelijke discussies die daaruit volgen. Ik heb inmiddels gedaan wat ik vond dat correct was. Overigens een oprechte pluim voor het betreffende team dat zich in alle openheid hier bekend heeft gemaakt terwijl dat niet nodig was. Ook aan hen goed recht om hun visie te verdedigen.

Geplaatst

Hoe wéét jij dat nou weer van die 20.000 puntjes Team Tabak?

Wij hebben banden met het Kabinet.... Goed ingelichte bronnen hebben ons ook verteld, dat men zoekt naar een Staatssecretaris voor geocachingszaken. Voorwaarde is, dat je auto niet geel mag zijn, je buikomvang onder de 120 cm moet zijn, je niet over databases mag beschikken, je geen events hebt bezocht, je niet in de buurt van Eindhoven mag wonen of verblijven, je geen café's bezoekt en al helemaal niet drinkt, je maximaal 2 caches per sessie doet en je zinnige, bij voorkeur van humor doordrenkte logjes schrijft van tenminste 150 woorden per logje.

Ik heb mijn souffleur reeds verteld, dat een dergelijke figuur (man of vrouw) niet binnen het geocaching.nl platform gevonden kan worden.....

Er wordt nu binnenkort een vacature geplaatst en verspreid via het UWV (als daar nog personeel beschikbaar is tenminste...)

Je moet beter opletten. Ik voldoe aan alle voorwaarden!

wist niet dat ik het kon, valsspelen in een wedstrijd die ik helemaal niet speel.

Barny

Dat is het unieke van joui Barny. Geen wedstrijd, niet spelen en toch vals. :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...