MarcoDomi Geplaatst 2 februari 2015 Geplaatst 2 februari 2015 Voor wie log jij voornamelijk, Brouwertjes?
brouwertjes Geplaatst 2 februari 2015 Geplaatst 2 februari 2015 (bewerkt) Voor niemand :-) Niet helemaal waar natuurlijk. Meestal als korte herinnering zodat ik de verstopplek nog weet als ik weer als hulplijntje wordt ingeschakeld. 2 februari 2015 bewerkt door brouwertjes
Team Aragorn Geplaatst 2 februari 2015 Geplaatst 2 februari 2015 'Zo de wind waait, waait mijn jasje' was het bij ons thuis! Dit terzijde Blijkbaar is de gemiddelde cachelegger tegenwoordig niet zo geïnteresseerd in een leuke lange log, en hebben sommige cachers die wél graag zulke lange logs schrijven, dan maar besloten dat het ook de moeite waard is om de log voor jezelf te schrijven? Bij mij is het echt nog steeds zo dat ik voornamelijk voor de legger schrijf. En ik zet in de log wat ik zelf interessant vind om in logs bij mijn eigen caches te lezen: bijzonderheden over de natuur, aparte waarnemingen. Door een uitgebreider verhaal is de route achteraf voor mezelf beter voor de geest te halen. Dat zit soms tussen de regels door, maar dat haal ik er wel tussenuit bij het herlezen. Bij alleen TFTC zou dat wat lastiger zijn!
Duifjes Geplaatst 2 februari 2015 Geplaatst 2 februari 2015 De meeste lange logs die ik zie zijn van die verzamel logs. Sja, dan heb je als CO geen zin om de info van jouw cache ertussen te gaan zoeken toch? Onze/mijn logjes zijn vaak redelijk kort maar wel per cache uniek. Bij een serie wordt dat vaak lastig en daarmee ook fantasie-loos. Dat is het risico dat de CO loopt bij een serie denk ik dan maar. De mooiste log van NL zal ik niet gaan schrijven, maar als ik een cache echt leuk vond laat ik dat zonder meer blijken in de log.
Odlaniger Geplaatst 2 februari 2015 Geplaatst 2 februari 2015 Het was Barny die het had over lange inhoudelijk lege logs. Wat zou de inhoud moeten zijn? Informatie over de waypoints en de cachelocatie? Die informatie geef ik ook terloops, maar wil zo weinig mogelijk kwijt, iedereen moet het zelf beleven. De inhoud van mijn logs bestaat uit de beleving, een sfeertekening. Dikwijls met een toegevoegde foto ter ondersteuning.
Diederikus Geplaatst 2 februari 2015 Geplaatst 2 februari 2015 'Blijkbaar is de gemiddelde cachelegger tegenwoordig niet zo geïnteresseerd in een leuke lange log, Het is slechts een kwestie van tijd.
Odlaniger Geplaatst 2 februari 2015 Geplaatst 2 februari 2015 (bewerkt) Aragorn, een gemiddelde cachelegger bestaat niet. Gemiddeld zijn we niet crimineel, gemiddeld is het niet koud in Nederland. 2 februari 2015 bewerkt door Odlaniger
Team Aragorn Geplaatst 3 februari 2015 Geplaatst 3 februari 2015 Psies, maar statistisch gezien worden conclusies omtrent de gemiddelde cachebevolking steeds betrouwbaarder. Kwestie van een grotere steekproef!
brouwertjes Geplaatst 3 februari 2015 Geplaatst 3 februari 2015 Tja daarover bestaat een uitdrukking: Lies, damned lies, and statistics
Hogelanders Geplaatst 5 februari 2015 Geplaatst 5 februari 2015 De mooiste log is het niet maar ik heb m'n best gedaan. Met name met de afbeeldingen... http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=b835a6a4-058e-447f-b49c-d34ac99df582
Shovanny Geplaatst 5 februari 2015 Geplaatst 5 februari 2015 Ik vind het leuk om langere logjes te schrijven, voor mezelf maar zeker ook voor de legger van de cache. Dat is ook een reden dat ik niet heel veel caches op een dag doe. http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=e4d2cf15-707f-402a-8db5-705d05c72c92
de kikkers Geplaatst 7 februari 2015 Geplaatst 7 februari 2015 Vanmiddag heeft Kikker de boodschappen voor 28 februari 2015 al in huis gehaald:Dit gaat onze allermooiste log van februari 2015 woorden Onze vraag is op dit moment:Zijn de mannen er klaar voor?Zitten de de vrouwen ook al in de make-up? Luitjes: wij hebben zin in 28 februari. Door een kleine storing is ons alleen het startcoördinaat ontgaan. Wie wil dat nog naar ons doorsturen? Anders moeten we met een behoorlijk grote auto, afgeladen met een paar pakketjes, het hele land doorrijden. Lotgenoten Geocachers: Kikkertje is (bijna) klaar voor een baggercache. Tot zaterdag...
Diederikus Geplaatst 4 april 2015 Geplaatst 4 april 2015 Nou, oké dan. Deel 1, deel 2 Helaas nog geen foto's kunnen toevoegen wegens falende techniek.
de kikkers Geplaatst 4 april 2015 Geplaatst 4 april 2015 Echt mooi Died. Mooie omgeving ook. We komen regelmatig in het Gooi, maar dan niet om te cachen. Wij konden er, helaas, vandaag niet bij zijn. De afspraak dat we iets zouden gaan ondernemen in Noord Holland was weken geleden al gemaakt. Tsjaa, soms moet je keuzes maken. Onze dag is ook top geweest (wij hebben gecached in Haarlem/ Santpoort Noord/Santpoort Zuid. Het gezelschap was keurig verdeeld. Vier man/vrouw:Twee heren, twee dames. De mannen konden het prima vinden met elkaar en de dames ook. Wij hebben de volgende afspraak al gepland op 25 april aanstaande. Alleen: als ik je log lees van het hout nooit op, dan had ik toch ook graag in Doorn/Zeist gecached. Dat gaat vast nog weleens goedkomen, denk ik dan maar.... Trust Goed Paasweekend KIkker
Aanbevolen berichten