Sivota Geplaatst 6 oktober 2016 Geplaatst 6 oktober 2016 ".....Maar ook als waypoint 18 naar je wensen wordt aangepast gaan jullie deze multi niet doen.De terreinwaarde is 3, en dat is niet voor niets. Dat ga je met een rolstoel niet redden." Daar zijn "wij", de CO en ik, al lang uit. Misschien kunnen wij forumschrijvers, na dit zijstapje, weer terug naar het onderwerp van dit topic i.p.v. de bespreking van (en onterechte aanvallen op) caches. Dat ontwerp was "mooiste log NL"...
Diederikus Geplaatst 23 oktober 2016 Geplaatst 23 oktober 2016 Gisteren zijn de krasse knarren weer op pad geweest. Aan het commentaar dat ik soms krijg op mijn bijdragen, maak ik op dat men niet gelezen heeft waar dit draadje over gaat. Dit is de toelichting van de TS: "Heb je zelf een super mooie, leuke, originele, verrassende, alternatieve,vervelende, op/af-waarderende,motiverende/ demotiverende, goede,slechte of poëtische log geschreven, of ergens gezien? Deel 'm hier en laat iedereen zien hoe het kan!" Mijn bijdragen vallen altijd binnen deze criteria.
Team Aragorn Geplaatst 24 oktober 2016 Geplaatst 24 oktober 2016 Nou, KK's, jullie zouden eens enkele van de GLE-caches moeten proberen. Misschien zijn er ook 'gewone' maar er zitten echte juweeltjes tussen met prachtige fysieke WPs. Binnenkort wil ik Verdraaide Urbanus onder handen nemen, dat moet iets bijzonders zijn volgens de logs.
Team Aragorn Geplaatst 24 oktober 2016 Geplaatst 24 oktober 2016 Verdraaide Urbanus is deze; ook uit 2016 is deze; van vorig jaar door een prachtig gebied: deze.
Odlaniger Geplaatst 24 oktober 2016 Geplaatst 24 oktober 2016 Ziet er leuk uit, maar we zoeken het voorlopig iets dichter bij huis. Voor twee van ons vieren is het via Apeldoorn 2 1/2 uur rijden.
antarctica Geplaatst 24 oktober 2016 Geplaatst 24 oktober 2016 Maar ze komen zeker op ons verlanglijstje! Antarctica
Peetee Geplaatst 4 november 2016 Geplaatst 4 november 2016 Van dit soort logs word ik nou blij. Terecht! De log is een regelrechte aanrader om deze cache ook eens te gaan zoeken als je dat nog niet gedaan hebt.
Odlaniger Geplaatst 4 november 2016 Geplaatst 4 november 2016 Prachtig hoe iemand de moeite neemt om een topcache te belonen met een toplog. Al heb ik de cache zelf nog niet gelopen.
regenboog2 Geplaatst 5 november 2016 Geplaatst 5 november 2016 Van dit soort logs word ik nou blij. Hallo Diederikus Wat een fantastische log! Zomaar een vraagje, laat jij dat de schrijver ook weten? Ik denk eraan omdat ik het zelf altijd leuk vind om complimentjes te krijgen. Nu zal dat voor mijn logs niet zo snel gebeuren, want ik ben niet zo'n schrijver. Ik krijg wel eens een bedankje wanneer ik bij een trailtje bij iedere cache iets anders schrijf en een foto plaats. Wat meer complimentjes krijg ik voor het uitvoeren van een opdracht van een TB (lukt lang niet altijd). Het leukste complimentje kreeg ik afgelopen week van iemand die in het kader van een event zijn/haar eerste cache had gelegd. Mijn log was echt niet zo bijzonder, maar ik had er foto's bijgedaan en dat had tot dan toe niemand gedaan. Het leidde ertoe dat de cache eigenaar zei dat hij zelf zijn foto's ook vaker bij de logs gaat plaatsen. Dan ben ik stiekem een beetje trots. groeten van regenboog2
Diederikus Geplaatst 5 november 2016 Geplaatst 5 november 2016 Wat een fantastische log!Zomaar een vraagje, laat jij dat de schrijver ook weten? Ja, dat doe ik altijd als een log de moeite waard is. Vaak komen daar nog goede en langdurige contacten uit voort. Degenen met wie ik altijd cache heb ik ook op die manier leren kennen.
regenboog2 Geplaatst 19 november 2016 Geplaatst 19 november 2016 Dat is nog eens reclame voor een cache! De mooie cachepagina is natuurlijk ook uitnodigend, maar mede op basis van zulke logjes zou ik beslist kiezen voor zo'n cache.
barny Geplaatst 19 november 2016 Geplaatst 19 november 2016 helaas ben ik, eenvoudig van geest, normaal uitgesloten om deze cache en alle prachtige tussenpunten te mogen vinden. en ben ik wel veroordeeld om deze cache op eindcoord te bezoeken soms is het wel een beetje jammer dat het de enigste mogelijkheid is Barny
Aanbevolen berichten