Odlaniger Geplaatst 5 juni 2016 Geplaatst 5 juni 2016 Diederikus, de gehaktballen waren nog lekkerder dan de vorige keer. Zullen we er net als bij geocachen een wedstrijd van maken? Dan maak ik de volgende keer de gehaktballen. Wij verheffen geocachen tot een balsport. Geocachen is aan verandering onderhevig. Kokertjes zijn zo 2014.
Diederikus Geplaatst 22 augustus 2016 Geplaatst 22 augustus 2016 (bewerkt) Stiekem nog even deze logs er tussendoor smokkelen. Tussen al die prachtlogs die intussen zijn bijeengebracht door de criticasters van dit draadje zal dat niemand opvallen. 22 augustus 2016 bewerkt door Diederikus 1
regenboog2 Geplaatst 22 augustus 2016 Geplaatst 22 augustus 2016 Jullie verdienen allemaal een dikke pluim!!!
Odlaniger Geplaatst 22 augustus 2016 Geplaatst 22 augustus 2016 Wij hebben elkaar niet opgezocht vanwege onze uitgebreide logs, maar omdat wij houden van een natuurwandeling en daar graag een dag voor uittrekken. En dan heb je iets te vertellen over je belevenissen. En zo ontstaat er een band, gemiddeld een keer per maand. Maandverband als het ware. Misschien is er ook wel een band ontstaan omdat puntjes ons niet interesseren en we niet van kokertjes houden. En we hebben het geluk dat er op de Veluwe veel mooie multi's liggen. En we hebben de toevallige overeenkomst dat we graag schrijven.
Team Aragorn Geplaatst 23 augustus 2016 Geplaatst 23 augustus 2016 Vorige week heb ik een prachtige tocht mogen proeflopen. Wanneer die online is zal ik hier een linkje zetten naar de mooiste log die daarvoor geschreven wordt (=in ieder geval niet die van mijzelf, principes he).
Barry Geplaatst 23 augustus 2016 Geplaatst 23 augustus 2016 Vorige week heb ik een prachtige tocht mogen proeflopen. Wanneer die online is zal ik hier een linkje zetten naar de mooiste log die daarvoor geschreven wordt (=in ieder geval niet die van mijzelf, principes he). Ik ben ook niet zo van het pochen met eigen "geweldige" logs. Hoewel ik altijd mijn best doe een leuk verhaaltje te schrijven, scherm ik er niet mee. Died en Od. Geweldig dat jullie van mooie natuurwandelingen houden en beiden lange logs schrijven. Mooie logs vind ik het persoonlijk niet, lang(dradig) wel.
Team Aragorn Geplaatst 23 augustus 2016 Geplaatst 23 augustus 2016 Ah Barry, de KKs hebben een leuk dagje uit gehad, dat is toch het belangrijkste?
Barry Geplaatst 23 augustus 2016 Geplaatst 23 augustus 2016 (bewerkt) Zeer zeker en dat gun ik ze (cq iedereen) van harte. 23 augustus 2016 bewerkt door Barry
Odlaniger Geplaatst 23 augustus 2016 Geplaatst 23 augustus 2016 Barry, ik voel het niet als pochen wanneer iemand andere cachers deelgenoot maakt van hetgeen hij heeft beleefd. En of het mooie logs zijn dat bepaalt ieder voor zich. Ik vind de logs van Diederikus wel aangenaam leesvoer. Of de logs lang(dradig) zijn is een subjectieve beleving. Als je andere logs leest via de link van Diederikus, dan kan je zien dat de cache in de meeste gevallen een uitgebreide log krijgt. De cache verdient dat. 1
Dagwacht Geplaatst 30 september 2016 Geplaatst 30 september 2016 (bewerkt) Diederikus, Ook al werkt de Garmin plugin niet meer dan kun je nog steeds de gpx downloaden en met verkenner of total commander of zo verplaatsen naar je GPS? Verder weer een echt Diederikusverhaal. 30 september 2016 bewerkt door Dagwacht
antarctica Geplaatst 1 oktober 2016 Geplaatst 1 oktober 2016 Diederikus, zo zie je maar weer; het culinaire aspect is belangrijker dan de puntjes! Antarctica
Team Aragorn Geplaatst 3 oktober 2016 Geplaatst 3 oktober 2016 @Diederikus, als je de vorige logs voor die cache goed leest, schijnt er al sinds mei iets aan de hand te zijn met WP18. De C O moet er eerst eens op uit voordat het nut heeft om die tocht af te maken. Met al dat mooie weer in september zijn de Nederlandse tamme kastanjes dit jaar misschien een keertje goed van kwaliteit! Omdat het eigenlijk een boom is die in wat zuidelijker streken thuishoort, rijpen ze hier meestal niet zo goed af.
Aanbevolen berichten