Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Meen je dat echt? Dan kun je toch gewoon niet het hele log lezen? Maar ja, smaken verschillen natuurlijk!

Ik vind het schrijven van een log erg leuk en neem er graag de tijd voor. Mooie foto's erbij maken het in mijn ogen helemaal af. Ook lezen vind ik leuk. Ik ben ook erg blij met leuke logjes bij mijn eigen caches, al hoeven die niet perse lang te zijn. Liever kort en specifiek dan een lang bulklog met "bedankt aan alle leggers".

Cachen doe ik voor mezelf, loggen ook een beetje voor de owner. Gelukkig heb ik er nog nooit een negatieve reactie op gehad, wel al regelmatig een bedankje!

• Top! 1
Geplaatst

Erg open duiken jullie de "discussie" niet in. Een TFTC vind ik helemaal niets, afgezaagd en dan weet je in 9 van de 10 gevallen dat je met een statistiekencacher te maken hebt. Ik hou van leuke gebeurtenissen onderweg, mooie foto's of dat men genoten heeft van de gemaakte waypoints/cache, maar dat hoeven geen lappen tekst te zijn. Gewoon net wat meer moeite en enthousiasme tonen. Overdrijf het hier aub niet.

En die serverruimte, zucht, dat was een grapje, ik dacht dat dat wel aangevoeld zou worden.

Maar aangezien bijna niemand hier mijn knipoog in het verhaal kan zien, laat ik het hier maar bij. En nee, ik zou een driedelig log niet verwijderen. Maar wel in het perspectief van dit topic, steeds dezelfden met dezelfde geweldige lange logs (van zichzelf). Leuke logs, ach, dat laat ik in het midden.

Geplaatst

huh!? ben ik tegen lange logs?

weer wat nieuws wat in mijn schoenen word geschoven

Barny

Geplaatst

Blijkbaar is de behoefte aan het slinken ;-) . We waren natuurlijk gewend dat de verhaaltjes eerste bij MC werden gepost en na goedkeuring werden ze hier geplaatst. Nu worden ze daar niet eens meer geplaatst.

Geplaatst

Wat is de mooiste/ beste log ooit geschreven in NL. En bij welke cache.

Heb je zelf een super mooie, leuke, originele, verrassende, alternatieve,vervelende, op/af-waarderende,motiverende/ demotiverende, goede,slechte of poëtische log geschreven, of ergens gezien? Deel 'm hier en laat iedereen zien hoe het kan!

Met deze tekst werd dit draadje gestart, en er staat duidelijk: "heb je zelf" "of ergens gezien". Dat men hier dus eigen werk neerzet voldoet gewoon aan de vraagstelling. Ik zou graag zien dat er in dit draadje een grote diversiteit van logjes zou verschijnen die het lezen waard zijn. En dat kan in alle mogelijke vormen en hoeft niet per definitie een pluim voor de legger te zijn.

Geplaatst

Ik heb geen gsak maar er zijn vast mensen die het wel willen.

Eerst kon je bij de buren gratis zoeken op logs van een bepaalde cacher. Bedoel je zoiets?

Geplaatst

Nee, ik bedoel dat geheel automatisch van de delen 1-2-3 van Diederikus 1 found log gemaakt wordt van maximaal 20 woorden ? Zogezegd, scroll vriendelijk.

Geplaatst

Spreek ik geen Nederlands meer ? Die macro gooit alle chilwd wp's weg, en delete alle logs. natuurlijk willen we een found van Died in de Garmin hebben (en alle child wp's), maar dan wat korter. Bv:

Tt vr krt vrtrwdn w vr d thspzzl ltd p d nspnnngn vn dlngr. Nt mdt zn brknngn z btrwbr zn, mr mdt dt vr etc.

Geplaatst

Hoewel ik niet zo van de overtreffende trap houd en eerder tevreden probeer te zijn (goed is voor mij genoeg, ik hoef niet de beste/mooiste, grootste etc.), en omdat het ook een not found - log kan zijn, een oud logje van mezelf die ik met plezier teruglees.

Om mijn ego te strelen :clown:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...