Eftelaar Geplaatst 30 mei 2015 Geplaatst 30 mei 2015 Wow, Ik probeer er altijd wel wat meer van te maken dat tftc, maar dit komt toch allemaal niet uit mijn pen hoor. Ik blijf maar gewoon een beetje door-oefenen...
Odlaniger Geplaatst 30 mei 2015 Geplaatst 30 mei 2015 ioHpeiH, wederom goed geschreven. De beleving, de humor en een beetje spot en zelfspot, daar hou ik dus van!
Diederikus Geplaatst 30 mei 2015 Geplaatst 30 mei 2015 Sorry, ik kon het weer niet laten deel 1, deel 2 2
Odlaniger Geplaatst 30 mei 2015 Geplaatst 30 mei 2015 Hoe iemand het ultieme uit een hobby kan halen zonder een punt te verdienen! 1
Team Aragorn Geplaatst 31 mei 2015 Geplaatst 31 mei 2015 ...? Ieder kiest vanzelfsprekend zijn eigen hoogtepunten uit bij deze hobby. Het ultieme voor mij is een wandeling door een mooi gebied. Maar grappig om te zien hoe iemand zoveel woorden vuil kan maken aan een cache die hij al van aanvang liever niet wil vinden. 2
brouwertjes Geplaatst 31 mei 2015 Geplaatst 31 mei 2015 Is het zo treurig gesteld me geocaches in Flevoland dat men er zelfs tijd voor maakt om die caches te bezoeken waar men eigenlijk een hekel aan heeft? 2
indiana Geplaatst 31 mei 2015 Geplaatst 31 mei 2015 Is het zo treurig gesteld me geocaches in Flevoland dat men er zelfs tijd voor maakt om die caches te bezoeken waar men eigenlijk een hekel aan heeft? Is dat niet hetzelfde als naar een Japans restaurant gaan terwijl je niet van Japans eten houdt, of zelfs een hekel aan Japans eten hebt, en dan online een recensie schrijven dat je het niet gegeten hebt, omdat het niet te vreten was? Vreemd gedrag hoor. 3
Diederikus Geplaatst 31 mei 2015 Geplaatst 31 mei 2015 Is dat niet hetzelfde als naar een Japans restaurant gaan terwijl je niet van Japans eten houdt, of zelfs een hekel aan Japans eten hebt, en dan online een recensie schrijven dat je het niet gegeten hebt, omdat het niet te vreten was? Vreemd gedrag hoor. In dit geval adverteert de kok van het restaurant met het feit dat hij het eten zelf ook niet te vreten vindt. Mij intrigeert dat. Jullie niet? En ik loop al zo vaak naar het haventje.
indiana Geplaatst 31 mei 2015 Geplaatst 31 mei 2015 (bewerkt) Is dat niet hetzelfde als naar een Japans restaurant gaan terwijl je niet van Japans eten houdt, of zelfs een hekel aan Japans eten hebt, en dan online een recensie schrijven dat je het niet gegeten hebt, omdat het niet te vreten was? Vreemd gedrag hoor. In dit geval adverteert de kok van het restaurant met het feit dat hij het eten zelf ook niet te vreten vindt. Mij intrigeert dat. Jullie niet? En ik loop al zo vaak naar het haventje. Nee, mij intrigeert dat absoluut niet (en al helemaal geen excuus om aan zelfkastijding te doen). Als ik niet van Japans eten houd, dan maakt mij niet uit dat de kok van een Japans restaurant er ook niet van houdt, want ik ga er toch niet eten. En als ik elke dag langs een Japans restaurant kom, omdat deze langs mijn route naar het werk ligt, betekent dat niet dat ik ook daar eens moet gaan eten. Als je een bepaald type geocache niet leuk vindt, maar het toch doet, omdat je er vaak langsloopt, moet je bij jezelf te rade gaan of het voor jou nog wel een gezonde/leuke hobby is i.p.v. een dwangmatigs iets. Probeer positief in de hobby te staan en kijk naar wat je leuk vindt. Ga de geocaches doen die je leuk lijkt. Luister naar de positieve tips van mede-cachers en doe die geocaches i.p.v. de schandpaal en belachelijkmakende teksten/'tips' van mede-cachers. Indien dan een geocache tegenvalt, kun je dit oprecht melden in een logje (en alsjeblieft niet op fora om nog meer schandpaal bagger te genereren). 31 mei 2015 bewerkt door indiana 1
Peetee Geplaatst 31 mei 2015 Geplaatst 31 mei 2015 Misschien niet de mooiste log van NL, maar wel een grappige bij een van de nieuwe caches van vandaag.
Odlaniger Geplaatst 31 mei 2015 Geplaatst 31 mei 2015 Peetee, de cacher moest waarschijnlijk direct zijn koker verwijderen om een doos te veroveren.
Odlaniger Geplaatst 31 mei 2015 Geplaatst 31 mei 2015 Diederikus wil volgens mij graag zelf alles ervaren om er iets over te kunnen vertellen. Die drang heb ik niet. Overigens is het niet alleen treurig gesteld met de caches in Flevoland, maar Diederikus geeft een enkel voorbeeld. Sommigen maken dagelijks tijd vrij om alle zooi te loggen. Zij hebben het gemakkelijk, zij vinden alles leuk. Misschien niet altijd de "cache", maar wel het puntje. Treurig.
Peetee Geplaatst 31 mei 2015 Geplaatst 31 mei 2015 (bewerkt) Ik kan me heel erg vinden in jouw handtekening, Od. Daar gaat het voor mij ook om: ontspanning, een mooie middag, een mooi gebied zien, bedenk het maar .... Maar zo lang er gecached wordt zijn er ook cachers die enkel het voor het spelletje gaan, of voor het aantal, of enkel voor de techniek van het vinden. Het mooiste van het spelletje dat geocaching heet is dat iedere cacher het spel kan beleven op de manier die hem het naast aan het hart ligt, en dat hij/zij het spel kan spelen op de manier waarop hij/zij dat het liefste doet. Ik vind het mooi dat die ruimte er is. Ik voel persoonlijk dan ook nauwelijks de behoefte om welke beleving van het geocachen dan ook te beoordelen, laat staan om die te veroordelen. Laat iedereen er toch vooral op zijn eigen manier van genieten! 31 mei 2015 bewerkt door Peetee
barny Geplaatst 31 mei 2015 Geplaatst 31 mei 2015 jammer dat de andere manieren van het zogenaamde "geocachen" wat het merendeel van de huidige geoprutsers nu denkt te doen heel ver weg staan van de oorspronkelijke navigatie spel gecombineerd met ultieme natuurbeleving, tegenwoordig geen respect voor de omgeving en de cache, respectloosheid van andermans eigendommen zoals TB's en coin's, respectloosheid van andermans meningen en overtuiging, het onbenullige gedragingen bij het plaatsen van een "cache" die Dodo's die plaatsen om het plaatsen die het is mijn eerste "GEOCACH*" dus een makkelijke in mijn voortuin, als je het niet bevalt zoek hem dan niet, dan denk ik "plaatst hem dan niet" zich niet inlezen in de "gebruiksaanwijzing" van het geocachen daardoor maar wat aanrommelen, maar ow-wie-ow als je er wat van durft te zeggen dan zijn de rapen gaar kortom, ik vind het wel jammer dat er zo een stel droeftoeters mij onderhand veel werk bezorgen als ik ergens een paar geocache's wil bezoeken waaruit blijkt dat de cacheeigenaar wel weet wat geocachen inhoud Barny *dit is geen taalfout maar het bewijs van onbenulligheid als iemand dat op zijn cachepagina schrijft Barny 3
Aanbevolen berichten