anharu Geplaatst 8 januari 2015 Geplaatst 8 januari 2015 onze log voor GLATXPW6 Aangetrokken door de vele favorieten en logs hadden we een korte vakantie gepland in de deze buurt.Vandaag was het zover,we gingen de uitdaging aan en alle mogelijke tools,hulpmiddelen en wat van pas kon komen zoals voldoende eten en drinken om een langdurig verblijf in de jungle mogelijk te maken in onze rugzakken geladen.De eerste punten werden snel opgelost en hadden we weinig problemen met de wilde dieren.We werden al een beetje overmoedig maar hoe dieper we de jungle inkomen hoe meer er gevraagd werd van onze talenten om te overleven en bij de leeuwen moesten we diep in onze rugtas en geheugen putten om de oplossing te vinden.Snel weer verder waarbij het ene gevaar na het andere werd overwonnen.Stapje voor stapje gingen we richting het einde en eindelijk vonden we Jumanji (dachten we) maar onze vermoeide ledematen en hersenen werden toch nog eens op wakker gemaakt. Eindelijk hadden we het doel bereikt hadden we na zes uur de jungle overwonnen en hadden we een van de topcaches van Nederland gedaan dankzij de ervaring opgedaan bij o.a. de Hugo en de Schijnheilige serie konden we deze tot een goed einde brengen.Deze moet je gedaan hebben om te weten hoe mooi onze hobby is.bedankt voor deze prachtige uitdaging en natuurlijk een favo erbij
Diederikus Geplaatst 8 januari 2015 Geplaatst 8 januari 2015 Van dit soort logjes krijg je als co natuurlijk nooit genoeg. Hoewel je wel moet oppassen voor hoogmoedsverplettering.
typoo Geplaatst 8 januari 2015 Geplaatst 8 januari 2015 Ik kan dat laatste logje alleen maar beamen. Als ik de dames nog eens meekrijg het bos in, dan wil ik deze nog een keer doen....niet voor de puntjes, maar wel voor de ervaring van de natuur en de waypoints.
de kikkers Geplaatst 8 januari 2015 Geplaatst 8 januari 2015 Wij missen deze ervaring nog! Wellicht gaat hier binnenkort verandering in komen. Oftewel: Died we komen er aan gesprongen! Once...
Odlaniger Geplaatst 8 januari 2015 Geplaatst 8 januari 2015 Kikker, Zillah en ik hebben de oogjes ook nog niet dicht gedaan. Even wachten tot het Flevolandse moeras weer is veranderd in natte klei.
MarcoDomi Geplaatst 8 januari 2015 Geplaatst 8 januari 2015 Bij mij staat 'ie ook nog hoog op de verlanglijst. Maar helaas zal 'ie daar nog even blijven staan.
Odlaniger Geplaatst 8 januari 2015 Geplaatst 8 januari 2015 Hoezo helaas Domi? Lijkt me leuk en aangenaam jou een keer te ontmoeten.Ont moeten is niet moeten maar willen.
de kikkers Geplaatst 9 januari 2015 Geplaatst 9 januari 2015 Domi: er zijn écht een aantal, sympathieke, aardige cachers, mét of zónder humor. Sommige van die cachers hebben genoeg kennis van de nederlandse taal om een knap logje neer te pennen (???, deze vraagtekens zet ik erbij in nagedachtenis aan Charlie)! Die cachers willen, weliswaar mét de oogjes geopend, deze cache lopen. Dát gaan we binnenkort ook doen! Als je mee wilt lopen, stuur dan maar even een mailtje. Succes met werken vandaag.
barny Geplaatst 9 januari 2015 Geplaatst 9 januari 2015 Na na na na na na na na na ik ga Domi lekker wel ontmoeten Na na na na na na na na na met als halve aardbij op het schaaltje appelmoes mag ik gelijk nog even met Domi een vorkje wegprikken al weken last van trappelende voetjes van ongeduld trillende wenkbrauw van spanning tintelende pink van nervositeit kloppende aderen van verwachting zenuwtic van onzekerheid maar vooral doordraaiende hersenen van hé hé eindelijk dat zal me een mooie log worden, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,van Domi wel te verstaan Barny 1
MarcoDomi Geplaatst 9 januari 2015 Geplaatst 9 januari 2015 (bewerkt) Hé Barny!!! Kom je ook? ?? Gezellig! !!!!!! Od, het zou me een eer en een genoegen zijn je te ont-moeten! Dat geldt ook voor jullie, Kikkertjes! Maar helaas kan ik zo'n lang uitje op het moment lastig plannen. . Mijn lieve stiefmama is er nog, en de momenten met haar koester ik. Maar het maakt ook dat mijn tijdsplanning altijd zwaar onder voorbehoud is. Maar weer on topic: Died, ik verheug me nu vast p de logs die ik over jou caches mag gaan schrijven in de toekomst :-) Nadeel van uitgebreid willen loggen is wel, dat het veel tijd kost en daar zie ik soms tegenop. Mijn logachterstand neemt soms groteske vormen aan ;-) 9 januari 2015 bewerkt door MarcoDomi
Djoekster Geplaatst 9 januari 2015 Geplaatst 9 januari 2015 .......................................... Nadeel van uitgebreid willen loggen is wel, dat het veel tijd kost en daar zie ik soms tegenop. Mijn logachterstand neemt soms groteske vormen aan ;-) Domi, sterkte voor jou en de familie! ps logjes schrijven kun je ook uitbesteden he, delegeren die hap dus.
MarcoDomi Geplaatst 9 januari 2015 Geplaatst 9 januari 2015 Dank je Djoekster! Ik vind loggen veel te leuk, dus meestal (99, 9%) doe ik dat zelf. Een enkele Sinterklaas JGeo puzzel daargelaten, want daar heeft Marco vaak het grootste aandeel in meestal en dan logt hij ook zelf (op rijm :-) )
Odlaniger Geplaatst 10 januari 2015 Geplaatst 10 januari 2015 Ik heb inmiddels een flinke leesachterstand wat betreft de logjes van Domi. Vanmiddag de foundlog voor Van Gogh gelezen. Mooi! 2
brouwertjes Geplaatst 11 januari 2015 Geplaatst 11 januari 2015 Inderdaad leuke log Domi. Fijn om te lezen dat sommige cachers nog onderhoud plegen daar waar de CO duidelijk weinig zin of tijd heeft om om te kijken naar de eindcache.
Aanbevolen berichten