Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ja dat klopt.

Dat is het topic en moet het over gaan.

Inderdaad is er niks vervelender dan een drijfnat logboekje of natte inhoud.

Geplaatst

Dus geen fotokokertjes meer gebruiken, maar bijvoorbeeld petlings of de door TS genoemde kokertjes.

Alles wat je buiten verstopt heeft te kampen met het nederlandse weer en wordt dus door en door nat.

Als iedere CO zijn fotorolletjes vervangt door iets wat wel waterdicht is, is er veel frustratie weg.

Antarctica

Geplaatst

Alternatieven genoeg, gewoon je fantasie gebruiken als het logboekje maar droog blijft.

De rest doet er inderdaad helemaal niet toe, ben ik met IKKE eens!

Maar zo gaat het wel vaak in draadjes.............

BTW. ik heb nog filmkokertjes over, wit en zwart...........ruilen graag, 50 kokertjes voor een ammobox! Of je ruimt een powertrail op en legt een multi neer :wistling:

Geplaatst

BTW. ik heb nog filmkokertjes over, wit en zwart...........ruilen graag, 50 kokertjes voor een ammobox! Of je ruimt een powertrail op en legt een multi neer :wistling:

Deal...Ik heb nog een ammo over, en voor die kokertjes heb ik een heel mooie bestemming.

Geplaatst

Zeg Od denk jij wat ik denk? ...... Misschien eens wat anders dan Stippen maar wel ontzettend leuk om door heel NL te leggen :w00t2:

Geplaatst

Nee mmjjt, ik denk iets anders. Door heel Nederland leggen zou wel eens al mijn vrije tijd aan onderhoud kunnen kosten.

Mijn idee is op de ideeënlijst geplaatst, naast die andere 30. En heel af en toe wordt er één gerealiseerd.

Geplaatst (bewerkt)

Nee mmjjt, ik denk iets anders. Door heel Nederland leggen zou wel eens al mijn vrije tijd aan onderhoud kunnen kosten.

Mijn idee is op de ideeënlijst geplaatst, naast die andere 30. En heel af en toe wordt er één gerealiseerd.

Een ammobox vol met kokertjes & petlings, waarvan er maar 1 een logrol heeft? :clown::bangin::cry:

bewerkt door Linkalovers
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...