Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het komt mij voor dat de bedenker van het spel bepaalt wat een geocache is en niet een webwinkel die nadien is opgericht om aan het spel te verdienen.

Nummer 7: de nepcacher, die beweert aan geocaching te doen terwijl zijn/haar loglijst simpel raapspul en geen enkele geocache laat zien.

Nummer 8: de therapeutische cacher, die zelfrespect (en daardoor plezier) ontleent aan het zoeken naar kokertjes achter vangrails en regenpijpen.

Geplaatst

overgebleven zijn een stel ziele peieten die zich zelf "geocachers" noemen

Je kent mij niet eens dus zou ik me maar stilhouden om mij bij de "ziele peieten" te plaatsen.

Wel op school gezeten en leren spellen?

Geplaatst

de echte cacher is uitgestorven, bij de geboorte van statestieken en lijstjes stierf het geocachen en verviel de geocacher in het haantjes gedrag van "puntjes" verzamelen

Het vinden van de cache en het bekrabbelen van het logboek werd niet meer als het doel bevonden, het aanwezig zijn op ongeveer de cache plel is tegenwoordig al voldoende om te berweren dat de cache gevonden is, al is de cache totaal weg,

overgebleven zijn een stel ziele peieten die zich zelf "geocachers" noemen

Barny

Barny, dit bedoel ik niet gemeen, maar ik heb hier goed om gelachen.

Helaas heb je wel een sterk punt, het gebeurt vaak genoeg dat lege plekken als found gelogd worden.

Een zielepiet is iemand die bij gebrek aan goede argumenten de nadruk legt op een taalstoornis.

^ Prachtig verwoord :P

De lijst met soorten cachers is bijgewerkt.

Geplaatst

Oei.

Ik zie mijn vergissing. Het had beter: 'Wat maakt iemand tot Geocacher' of zo kunnen heten.

Er zijn geen prijzen aan verbonden hoor. Ik heb het wel onder 'Wedstrijden' geplaatst maar dit is een wedstrijd zonder verliezers.

Verzin wat leuks en laat ons lachen.

Geplaatst

Wie voelt zich geroepen een mooie multie uit te zetten langs een aantal rode draai stoelen?

Ik ben blijkbaar een klasse II cacher.:-)

Geplaatst

Het komt mij voor dat de bedenker van het spel bepaalt wat een geocache is en niet een webwinkel die nadien is opgericht om aan het spel te verdienen.

Nummer 7: de nepcacher, die beweert aan geocaching te doen terwijl zijn/haar loglijst simpel raapspul en geen enkele geocache laat zien.

Nummer 8: de therapeutische cacher, die zelfrespect (en daardoor plezier) ontleent aan het zoeken naar kokertjes achter vangrails en regenpijpen.

Nummer 9: De echte cacher: Hij/zij die het huidige spelletje maar niets vind en blijft verlangen naar vroeger, toen alles beter was.

• Top! 3
Geplaatst

zielenpiet :wink2:

:dots:

Zielepiet / zielenpiet
Wat is juist: zielepiet of zielenpiet?

Volgens het Witte Boekje zijn beide vormen mogelijk. In het Witte Boekje is het wel of niet schrijven van een tussen-n een vrije kwestie: de taalgebruiker mag dat zelf bepalen. In de woordenlijst van het Witte Boekje is zielepiet opgenomen, omdat dit de gebruikelijkste vorm is. Het Groene Boekje schrijft echter zielenpiet voor.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...