Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

heej,

bij mijn statistieken zie ik dat 14-jan nog leeg was. Nu ben ik gisteren hiervoor een cache gaan zoeken en heb deze gelogd op de 14e

maar nu staat in mijn kalander nog steeds een 0 op 14-jan...

hoe kan dit?

groeten, Maarten

ReizenReizen

Geplaatst

2 antwoorden:

- de statistieken op .com zijn leading: http://www.geocaching.com/my/statistics.aspx. Klik op "Update My Statistics Now" om deze actueel te maken

- de statistieken op .nl werken niet meer correct omdat al ruim een jaar nieuwe caches niet meer worden ingelezen. Vragen aan de site-beheerder om dit hiaat op te lossen (hetzij door herstel hetzij door verwijderen van de optie) zijn tot op heden aan dovemans oren gericht.

Geplaatst

en toen kreeg ik dit :

Server Error in '/' Application. The resource cannot be found.

Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /my/statistics.aspx.

Geplaatst

opgelost, een kwestie van geduld inderdaad :) toen ik de refreshlink klikte werd de kalender inderdaad aangepast :)

.nl gebruik ik niet... alleen .com en hier worden de statistieken (ondanks gevraagd) 1 keer in 24 uur ververst

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...