aller-aller Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 heej, bij mijn statistieken zie ik dat 14-jan nog leeg was. Nu ben ik gisteren hiervoor een cache gaan zoeken en heb deze gelogd op de 14e maar nu staat in mijn kalander nog steeds een 0 op 14-jan... hoe kan dit? groeten, Maarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Ik denk dat het woord "geduld" hier aan de orde is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Aantal opties die ik reëel acht: 1) Per ongeluk verkeerde log-datum op de site? 2) Site loopt ietsiepietsie achter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stekelbaars Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Er zit bij die statistieken ook een knop om te verversen. Probeer dat eens, het is mij ook weleens overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 2 antwoorden: - de statistieken op .com zijn leading: http://www.geocaching.com/my/statistics.aspx. Klik op "Update My Statistics Now" om deze actueel te maken - de statistieken op .nl werken niet meer correct omdat al ruim een jaar nieuwe caches niet meer worden ingelezen. Vragen aan de site-beheerder om dit hiaat op te lossen (hetzij door herstel hetzij door verwijderen van de optie) zijn tot op heden aan dovemans oren gericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sprinkhaan Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 en toen kreeg ik dit : Server Error in '/' Application. The resource cannot be found.Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.Requested URL: /my/statistics.aspx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Komt omdat er per ongeluk een extra puntje achter de link staat. Met http://www.geocaching.com/my/statistics.aspx zal het wel beter gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 http://www.geocaching.com/my/statistics.aspx werkt bij mij prima... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 De laatste punt van de url weghalen. Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aller-aller Geplaatst 16 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2013 opgelost, een kwestie van geduld inderdaad toen ik de refreshlink klikte werd de kalender inderdaad aangepast .nl gebruik ik niet... alleen .com en hier worden de statistieken (ondanks gevraagd) 1 keer in 24 uur ververst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden