sprinkhaan Geplaatst 13 januari 2013 Geplaatst 13 januari 2013 (bewerkt) Er is een leuke plan opgezet om een cache in elke stad van nederland en belgie te krijgen heel veel gingen jullie al voor wie doet er mee !!!!!!! de EERSTE : http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=c71aae3e-1238-49a4-b35e-53a0503600f4 Een lijst voor bookmark of pocket q .... http://www.geocaching.com/bookmarks/view.aspx?guid=410728d8-812a-41a2-be28-41f050bcb859 ZEG HET VOORT ZEG HET VOORT 13 januari 2013 bewerkt door sprinkhaan
antarctica Geplaatst 13 januari 2013 Geplaatst 13 januari 2013 Nee, bedankt. Ik hou van een iets anders soort caches. Maar ieder z'n pleziertje. Antarctica
sprinkhaan Geplaatst 13 januari 2013 Auteur Geplaatst 13 januari 2013 tja ik vraag juist mensen die mee willen doen niet die niet mee willen doen 1
MacDD Geplaatst 13 januari 2013 Geplaatst 13 januari 2013 Ik ga eens kijken. Hou wel van een geintje. Even kijken hoe ik eea uitreken.
Bloodwoosj Geplaatst 13 januari 2013 Geplaatst 13 januari 2013 (bewerkt) Zeer interessant fenomeen. In de guidelines van Groundspeak (kan me de precieze formulering niet herinneren) staat iets dat het niet de bedoeling is met het leggen van een cache anderen op te roepen hetzelfde na te volgen. In het verleden is die toevoeging oa ingevoerd om de covo-loco serie (leuke gimmick, maar na een paar duizend stuks niet echt origineel meer), of de Duitse Gotteshäuser-serie die als gevolg had dat iedere kerk wel bijzonder (b)leek te zijn, een halt toe te roepen. Uiteraard begrijp ik dat het voorstel in de cachelistings geen oproep maar een voorstel is. Dus voldoen de caches in letterlijke zin aan de guidelines. Of ze ook allemaal in de geest van de guidelines zijn waag ik te betwijfelen. Ben zeer benieuwd wat dit allemaal voor bijzondere cacheplekjes gaat opleveren, Ik vind het in ieder geval fijn dat het woordje STIP in de titel voorkomt. Vergemakkelijkt het filteren in GSAK wat Greetz Bloodwoosj. Off topic. Voor het eerst sinds een maand ben ik weer eens ingelogd in dit forum. Ik zie dat er een nieuwe feature is ingevoerd. Ik heb "0 waarschuwingspunten". Bedankt voor dit hartelijk welkom terug. Doei. 13 januari 2013 bewerkt door Bloodwoosj
zaanhoeve Geplaatst 13 januari 2013 Geplaatst 13 januari 2013 ik houd wel van punten jagen. Na een jaar niet posten nog steeds 4 punten. De leukste manier waardoor ik een punt verdienden is: Er heeft nooit een reactie van jou in dit topic gestaan.Onnodig posten op een onderwerp. dus niets gedaan en toch punten verdient. klinkt als thuis blijven zitten en toch punten krijgen voor caches loggen.
Flaker91 Geplaatst 14 januari 2013 Geplaatst 14 januari 2013 In Gorinchem zou het kunnen, maar op die locatie kunnen we waarschijnlijk geen toestemming krijgen Toch binnenkort maar eens gluren of het lukt
technetium Geplaatst 14 januari 2013 Geplaatst 14 januari 2013 Duitse Gotteshäuser-serie die als gevolg had dat iedere kerk wel bijzonder (b)leek te zijn, een halt toe te roepen. Dan ben ik toch benieuwd wat het verschil tussen Britse en Duitse kerken is. Ik het eerste land zie ik nog steeds "Chuch micro"'s verschijnen. Tc
Wad-Seekers Geplaatst 14 januari 2013 Geplaatst 14 januari 2013 Dit draadje staat in het subforum 'wedstrijden'. Wat zijn de criteria
DanPan Geplaatst 14 januari 2013 Geplaatst 14 januari 2013 In de guidelines van Groundspeak (kan me de precieze formulering niet herinneren) staat iets dat het niet de bedoeling is met het leggen van een cache anderen op te roepen hetzelfde na te volgen. "Cache pages cannot require, and should not strongly encourage, the placement of new caches. This is considered an agenda and the listing will not be publishable." http://www.geocaching.com/about/guidelines.aspx#solicitation 1
stekelbaars Geplaatst 14 januari 2013 Geplaatst 14 januari 2013 Kan iemand dit even melden aan de reviewers?
benyvonne Geplaatst 14 januari 2013 Geplaatst 14 januari 2013 Kan iemand dit even melden aan de reviewers? Gaan we nu moeilijk doen en al die carpool caches dan is toch het zelfde en daar zeggen we niks van. Beetje kinderachtig 1
stekelbaars Geplaatst 14 januari 2013 Geplaatst 14 januari 2013 Kan iemand dit even melden aan de reviewers? Gaan we nu moeilijk doen en al die carpool caches dan is toch het zelfde en daar zeggen we niks van. Beetje kinderachtig Als daar op de pagina dezelfde oproep tot meer plaatsen van zulke caches staat, dan moeten die ook gemeld worden. Alleen heb ik het daar nooit bij zien staan. Kinderachtig? Hm....tja dat mag jij vinden. Ik vind het fantasieloos (vind ik carpoolcaches ook ja), elkaar na-apen. En ik vind het verwonderlijk hoe snel de toestemming geregeld is, want ze komen echt als paddenstoelen uit de grond.
sprinkhaan Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Geplaatst 14 januari 2013 Kan iemand dit even melden aan de reviewers?Meester ze plagen mij .......Zo jammer he ... zo jammer maar goed In de guidelines van Groundspeak (kan me de precieze formulering niet herinneren) staat iets dat het niet de bedoeling is met het leggen van een cache anderen op te roepen hetzelfde na te volgen. "Cache pages cannot require, and should not strongly encourage, the placement of new caches. This is considered an agenda and the listing will not be publishable." http://www.geocaching.com/about/guidelines.aspx#solicitation Maar elke cache op zo,n punt heeft een eigen verhaal dus !!!!?
stekelbaars Geplaatst 14 januari 2013 Geplaatst 14 januari 2013 Hahaahaaaa een eigen verhaal??? 99% van de pagina is copy/paste en dan staat er een klein stukje bij over de betreffende stip, die echt weinig interessante info bevat. Maar goed, jullie feestje. Ik hoef ze niet te gaan zoeken. Veel plezier ermee.
Aanbevolen berichten