Spring naar bijdragen

Fotorolkokertjes


jeroen78

Aanbevolen berichten

Hey,

 

Ik ben van plan om binnenkort in het noorden van het land weer een aantal caches te gaan droppen echter omdat tegenwoordig bijna alles digitaal gaat heb ik een chronisch tekort aan kokertjes.

 

Wie heeft er over en wil deze eventueel kwijt? Portokosten mijn rekening uiteraard!

 

Groeten Jeroen78

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ga ff buurten bij een lokale échte fotowinkel (dus geen Dixons ofzo). Daar valt meestal nog wel wat op te halen. Naast filmkokertjes kan ik je van harte de hardplastic pettlings aanbevelen. Die kan je bijvoorbeeld hier bestellen...

 

Groet, Leo

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Petlings zijn leuk, maar kosten geld. Filmkokertjes worden niet echt (meer) op prijs gesteld. Er liggen er teveel.

Er zijn gratis alternatieven te bedenken, bijvoorbeeld een hard-plastic potje waar haargel in heeft gezeten. Kan ook nog een coin of TB in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel cachers vinden liever 1 grote munitiekist dan 10 filmkokertjes. Antarctica

Dit dus.

 

Misschien moet je je af gaan vragen of die "aantal caches die je wil droppen" niet beter in een multi te verwerken is.

Andere optie: PVC-pijpjes, rond 30.

Kost wel een paar centen per kokertje (een euro ofzo voor een heel degelijk kokertje).

Als je dat er niet voor over hebt...

 

Apotheek vragen om potjes?

Of niet leggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En kijk eens rond in de supermarkt. Plastic potje waar pepermuntjes in zitten, plastic potje met gefruite uitjes, marmitepotje. Voor je het weet heb je de kast vol met lekkere dingen.

Apothekerpotjes vraag ik altijd via opdracht van de huisarts. Dan weet ik zeker dat ze gratis zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je heb in een maand al een heleboel kokertjes gestrooit waarvan makkelijk gevonden en TFTC toch wel de hoofdbegrippen in de copy paste logs zijn

de meeste bezoekers vinden jou cache's ook helemaal niets aan de moeite waard of het WAW effect om er ook maar een favotje aan te geven.

moet je je eigen dan niet af gaan vragen of jou inbreng van strooien met kokertjes wel een aanwinst is voor het spelletje geocaching als de mensen er helemaal geen drol aanvinden en het niet wiullen waarderen,

met zulke logs op mijn cache's zou ik ze binnen de kortste keren argiveren

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik ben van plan om binnenkort in het noorden van het land weer een aantal caches te gaan droppen echter omdat tegenwoordig bijna alles digitaal gaat heb ik een chronisch tekort aan kokertjes

Alleen van deze zin al, heb ik het idee dat je het hele geocachen niet erg serieus neemt.

En mocht ik ooit in de buurt zijn reken er dan niet op dat ik op zoek ga naar dit fantasieloos gepruts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens. Ik moet er niet aan denken om zo'n eind te rijden en dan tot de ontdekking komen dat ik een balpen ben vergeten. Daar sta je dan met een logrolletje waar je niets mee kan. Zelf gebruik ik liever de plastic dozen van de afhaal-Chinees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt hier boven wellicht wat hard gezegd, maar ze hebben wel een punt. Ik zag op je profiel dat je zelf voornamelijk tradi's zoekt. Misschien heb je daar gewoon een voorkeur voor, of heb je de mooie multi's simpelweg nog niet ervaren. Ik ben er van overtuigd dat je aan een mooie cache, waar je veel favo's en vooral leuke enthousiaste, vaak heel lange logs, voor krijgt zelf ook meer lol hebt dan aan een reeks kokertjes achter een boom. En als je dan toch tradi's wilt leggen bekijk dan eens de tradi's met veel favo's en bedenk waarom zij die wel krijgen.

 

En heb je zelf niet de kennis of fantasie om iets moois te maken. Geniet dan gewoon van de fantasie van en ander. Niets mis mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:offtopic:

Wat is het toch weer lastig om gewoon een antwoord te geven op de vraag van de TS.

Laat iedereen toch in zijn waarde.

Ook ik loop liever een mooie multi, maar pak bijna net zo graag eens een oppikkertje mee en daar is helemaal niks mis mee.

 

En weer on topic:

Ik heb nog wel wat kokertjes liggen hier, als je ze graag wil hoor ik het wel van je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...