thex Geplaatst 13 december 2012 Geplaatst 13 december 2012 Ik wacht met smart op de chat... Die chat is er, in het geheime schuurtje.
Heracross Geplaatst 13 december 2012 Geplaatst 13 december 2012 (bewerkt) Ik heb ook het idee dat ik nu steeds nieuwe foto's zie bij het startscherm (rechts bovenin)! Leuk 13 december 2012 bewerkt door Heracross
hooningkorf Geplaatst 13 december 2012 Geplaatst 13 december 2012 Gezichtenboek laat zijn gezicht nu goed zien ##VIND IK GOED ## tja inderdaad een ander draadje
Team Tabak Geplaatst 13 december 2012 Geplaatst 13 december 2012 Het ziet er allemaal netjes uit en de "missertjes", zo die zich mochten voordoen zullen er de komende weken tijdens de finetuning wel uitgehaald worden. Kortom, de uiterlijke voorwaarden om tot een aantrekkelijk forum te komen zijn geschapen. Om tot een écht waardevol forum te komen, zijn wij (de bezoekers en de leden) echter zélf verantwoordelijk. En ook de eigenaar van het forum kan daar zijn steentje aan bijdragen door zo af en toe eens te communiceren met ons. Dan kunnen er bij voorbaat al veel vragen of opmerkingen achterwege blijven. Misschien een goed voornemen voor 2013??? 3
Team-Alf Geplaatst 15 december 2012 Geplaatst 15 december 2012 Complimenten voor iedereen die hebben gewerkt aan dit prachtige vernieuwde forum. Ziet er zéér strak uit !!! 1
antarctica Geplaatst 16 december 2012 Auteur Geplaatst 16 december 2012 Ik weet nog steeds niet hoe ik op een volgende regel kom. Als ik alleen een enter geef, komt de tekst gewoon achter de vorige tekst te staan. Wie weet raad? Antarctica
Helmine Geplaatst 16 december 2012 Geplaatst 16 december 2012 Werkt alleen via meer bericht opties. Dus niet met snel antwoorden
antarctica Geplaatst 16 december 2012 Auteur Geplaatst 16 december 2012 Dank! Met af en toe een enter ziet tekst er rustiger uit. Geoman; misschien nog even naar kijken? Antarctica 1
Helmine Geplaatst 16 december 2012 Geplaatst 16 december 2012 En, als het mogelijk is, de smilies terug bij de snelle reactie.
Heracross Geplaatst 18 december 2012 Geplaatst 18 december 2012 Als ik de chat aanklik, krijg ik een blanco scherm. Ben ik de enige die daar last van heeft?
@rend Geplaatst 18 december 2012 Geplaatst 18 december 2012 Nee hier ook, de chat zal er wel even uit liggen.
DanPan Geplaatst 7 februari 2013 Geplaatst 7 februari 2013 Ik ondervind wel wat problemen met de nieuwe editor. 1) de RETURN toets reageert niet altijd correct 2) wanneer ik op het icoontje van "Image", "Code" of "Quote" klik gebeurt er niks. Ter info: "Link" werkt wel prima. 3) wanneer ik in "Text Color" een andere kleur gekozen heb, is deze soms pas actief nadat ik een return gebruikt heb. Ben ik nu de enige met bovenstaande problemen (in IE8)?
Geoman Geplaatst 8 februari 2013 Geplaatst 8 februari 2013 Ben ik nu de enige met bovenstaande problemen (in IE8)? Kan het helaas niet reproduceren op de Mac. (FF en Safari) Ik ga het vanavond op het werk proberen.
Birdie.NL Geplaatst 8 februari 2013 Geplaatst 8 februari 2013 (bewerkt) In Firefox 18 en Internet Explorer 9 (op Windows 7) lijkt er niets aan de hand te zijn met door Dan Pan genoemde knoppen. Doe er je voordeel mee. 8 februari 2013 bewerkt door Birdie.NL
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden