thex Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Gart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Ik heb ook meel, de bestelling van mijn werkgerelateerd kerstcadeau is geaccepteerd. Gart Koek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Hahahaha hoeveel Whisky heb jij al op Od dat je weer zo slap begint te carambalen? En ik was helemaal niet naar Enschede!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Yessssssss....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Neeee 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Neeee Mag ik niet blij zijn met een gratis Bier glas ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Ik heb spontaan zin om een kerstliedje te gaan zingen.... Kerstballen vallen van de boom lalalalalaaaaaaaaaa en de lichtjes hebben geen stroom lalalalalalalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Mij werd verteld dat je naar Enschede was. Maar ik twijfelde al, want het glazen huis is nog steeds ongeschonden. En ik heb geen druppel whiskey op, slechts 2 glaasjes Beerenburg. Voor carambalen hoef ik niet te hebben gedronken. Op het werk caramba ik ook onder het genot van koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Mooi fam, wat een stem! De kaarsjes in de boom, sjalalali, Hoeven echt geen stroom, sjalalala, Ik steek heel spontaan Alle kaarsjes aan Lekker brandewijn, hik hik Hele kerstboom in de fik, tralalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Hele café vol met vrienden, echte vrienden, gezellig zeg. Krijg bijna Vlindertjes in mijn buik. http://www.youtube.com/watch?v=SLa0ccac0n0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 O ja, zillah. Dat verhaal over mijn werk is echt gebeurd, geen woord gelogen. Soms is de realiteit al leuk genoeg. Al heb ik op mijn werk de realiteit ook een beetje aangepast. Als een ongetemde hengst sla ik misschien weer een beetje op hol, dus ik neem even een koude douche om af te koelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Effies en slokje drinken, al dat gezing is slecht voor de bandjes. Hoewel bandje niet meer gedraaid worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Ondertussen kan fam een andser liedje instuderen en Diedje zijn nieuwe taalkunstige vondsten in de goede volgorde zetten. Voordat ik het glas ga vullen: hot njoews, de kerstcache komt net binnen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Zeker hot....ik verbrand mijn handen, een paar ovenhandschoenen waren welkom geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten