Diederikus Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Mijn katten houden meer van schaatsen dan van sleeen. Die blijven nu binnen bij de kachel. Gelukkig maar. Voor die sleeën bij de kachel ben ik niet bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Bbrrrr! We moeten even de gezellige warmte van het café verlaten. We gaan glibberend en glijdend naar buiten om een paar worsten in de reservering gooien, en maar alvast koffie en thee hamsteren! Heeft iemand nog een goed advies waar wij het beste de boerenkool vandaan kunnen halen? Jullie advies wordt op prijs gesteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Ik maak die altijd zelf, en dat is wel het lekkerst, maar ja dan sta je wel een paar dagen piepers te jassen.. Geen optie dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Heeft iemand nog een goed advies waar wij het beste de boerenkool vandaan kunnen halen? Jullie advies wordt op prijs gesteld Bij mij op de tuin staat nog genoeg stroepmoes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Hoi allemaal! Eindelijk weer even tijd om even binnen te wippen. Julie zijn flink aan het rijmen geweest zag ik. Geweldig. Sinterklaas is hier ook goed verlopen niemand hoefde mee in de zak en er zijn geen zakjes zout uitgedeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Ha die Jie Fijn dat je ook weer tijd hebt gevonden. Druk zo'n Sinterklaastijd. De zakjes zout zijn gelukkig ook niet hier in het café terecht gekomen. Ik neem aan dat Sinterklaas enorm onder de indruk was, omdat we de Zwarte Pieten zo goed geholpen hebben bij het rijmen. Jie? Denk je nog wel om de koek bij de koffie? Beer: Dat is precies wat we nodig hebben: stroepmoes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Kikker, wil je de boerenkool zelf maken en zoek je een adres voor de groente? Iedere groenteman heeft goede boerenkool. En misschien wil hij ook wel even de aardappelen voor je in de schilmachine gooien. Of wil je kant en klare? Dat wordt wel een beetje duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Hij is nogal speels, dus Thexel zou ook kunnen. Balbijtertje dus, vandaar dat strakke figuurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 De boerenkool is bij de Lidl in de reclame, voor € 0,79 500 gram. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Beehhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Heb het inmiddels geregeld bij groenteboer. Nu nog voldoende pannen. En spek en jus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Vergeet de spekjes en het uitje niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Weet je wel hoeveel mensen mee boerenkolen? Je wilt niet te weinig maken, dus je neemt geen risico met als gevolg dat je tot de jaarwisseling boerenkool moet eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 (bewerkt) Boerenkool slinkt, en dat weten de mensen van de Lidl 7 december 2012 bewerkt door thex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Boerenkool is lekker, net als spruitjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten