Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Diederikus, als je gewoon regelmatig wat komt drinken, kom je vanzelf uit dit puzzeltje. :D

 

Goedemorgen trouwens. Allemaal nog 1 dagje lief zijn, anders rijdt de Sint morgen jullie huisje voorbij. Ik heb alvast een uitgebreid ontbijt klaar gezet met natuurlijk vis en vliegensap en kalkoen en appeltaart en voor Diederikus een grote portie zangzaad. Kortom voor elk wat wils. Lief he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker dat ontbijt Helmine.

 

Log Date: 12/2/2012

Vandaag een dagje cachen in het Zoetermeerse samen met Thex, jiejie en Tovenaartje. Als je onderweg dan een cache op je pad vindt laat je die natuurlijk niet liggen. Ondanks de rijkelijk aanwezige mountainbikers toch ongezien kunnen loggen.

Komt het halve café langs om een cache van ons te zoek en dan komen ze niet eens even op de koffie.

En dat terwijl ik thuis zit met een poot omhoog omdat er een zweepslag in mijn kuit zit.

Mooie boel is dat.

We hebben nog aangeklopt toen we bij de cache waren, maar er deed niemand open.

Beterschap in ieder geval.

bewerkt door Tovenaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Helmine,

Ok, dat lijkt geen te hoge prijs om een decryptoloog te worden. Dat kan met cachen nog wel eens van pas komen ook.

Aardig van je dat ontbijt, maarre. . . zangzaad bekomt me nooit zo goed. Ik ben geen vegetariër zie je.

Ik heb nu even haast, maar vanmiddag kom ik nog wel even langs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:

 

Ik neem een broodje zangzaad. Ik moet namelijk nog op diverse Sinterklaasteksten oefenen.

Verder heb ik het druk met lief zijn,ik wens namelijk niet dat mijn vijvertje, of ons cafeetje voorbij wordt gereden! Zullen we allemaal lief zijn vandaag?

 

Beer: Heb je lekker geslapen vannacht? Er is verse koffie voor alle gasten, maar speciaal voor Beer roze koeken. Beer: Oók lief zijn vandaag hoor!

 

Maak er een zoete dag van! :yes:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:

 

Ik neem een broodje zangzaad. Ik moet namelijk nog op diverse Sinterklaasteksten oefenen.

Verder heb ik het druk met lief zijn,ik wens namelijk niet dat mijn vijvertje, of ons cafeetje voorbij wordt gereden! Zullen we allemaal lief zijn vandaag?

 

Beer: Heb je lekker geslapen vannacht? Er is verse koffie voor alle gasten, maar speciaal voor Beer roze koeken. Beer: Oók lief zijn vandaag hoor!

 

Maak er een zoete dag van! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:

 

Ik neem een broodje zangzaad. Ik moet namelijk nog op diverse Sinterklaasteksten oefenen.

Verder heb ik het druk met lief zijn,ik wens namelijk niet dat mijn vijvertje, of ons cafeetje voorbij wordt gereden! Zullen we allemaal lief zijn vandaag?

 

Beer: Heb je lekker geslapen vannacht? Er is verse koffie voor alle gasten, maar speciaal voor Beer roze koeken. Beer: Oók lief zijn vandaag hoor!

 

Maak er een zoete dag van! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:

 

Ik neem een broodje zangzaad. Ik moet namelijk nog op diverse Sinterklaasteksten oefenen.

Verder heb ik het druk met lief zijn,ik wens namelijk niet dat mijn vijvertje, of ons cafeetje voorbij wordt gereden! Zullen we allemaal lief zijn vandaag?

 

Beer: Heb je lekker geslapen vannacht? Er is verse koffie voor alle gasten, maar speciaal voor Beer roze koeken. Beer: Oók lief zijn vandaag hoor!

 

Maak er een zoete dag van! :yes:

3 maal goedenmorgen dan komt het vast wel goed.

en ik ben altijd zoet Beren houden van zoet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...