de-fam Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Genoeg kalkoentjes dus, dat zal een partijtje worden....Effe kijken. Gevulde kalkoen, kalkoen aan het spit, kalkoen op de BBQ, kalkoen onder het bed en kalkoen achter de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Ik ga naar huis en denken waarmee we de kalkoen gaan vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Dierderikus draagt mijn naam... Tjonge, jij bent ook al zo cryptisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Diederikus, als je gewoon regelmatig wat komt drinken, kom je vanzelf uit dit puzzeltje. Goedemorgen trouwens. Allemaal nog 1 dagje lief zijn, anders rijdt de Sint morgen jullie huisje voorbij. Ik heb alvast een uitgebreid ontbijt klaar gezet met natuurlijk vis en vliegensap en kalkoen en appeltaart en voor Diederikus een grote portie zangzaad. Kortom voor elk wat wils. Lief he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 (bewerkt) Lekker dat ontbijt Helmine. Log Date: 12/2/2012 Vandaag een dagje cachen in het Zoetermeerse samen met Thex, jiejie en Tovenaartje. Als je onderweg dan een cache op je pad vindt laat je die natuurlijk niet liggen. Ondanks de rijkelijk aanwezige mountainbikers toch ongezien kunnen loggen. Komt het halve café langs om een cache van ons te zoek en dan komen ze niet eens even op de koffie. En dat terwijl ik thuis zit met een poot omhoog omdat er een zweepslag in mijn kuit zit. Mooie boel is dat. We hebben nog aangeklopt toen we bij de cache waren, maar er deed niemand open. Beterschap in ieder geval. 4 december 2012 bewerkt door Tovenaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 @Helmine, Ok, dat lijkt geen te hoge prijs om een decryptoloog te worden. Dat kan met cachen nog wel eens van pas komen ook. Aardig van je dat ontbijt, maarre. . . zangzaad bekomt me nooit zo goed. Ik ben geen vegetariër zie je. Ik heb nu even haast, maar vanmiddag kom ik nog wel even langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 (bewerkt) Goedemorgen allemaal: Ik neem een broodje zangzaad. Ik moet namelijk nog op diverse Sinterklaasteksten oefenen. Verder heb ik het druk met lief zijn,ik wens namelijk niet dat mijn vijvertje, of ons cafeetje voorbij wordt gereden! Zullen we allemaal lief zijn vandaag? Beer: Heb je lekker geslapen vannacht? Er is verse koffie voor alle gasten, maar speciaal voor Beer roze koeken. Beer: Oók lief zijn vandaag hoor! Maak er een zoete dag van! 4 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Goedemorgen allemaal: Ik neem een broodje zangzaad. Ik moet namelijk nog op diverse Sinterklaasteksten oefenen. Verder heb ik het druk met lief zijn,ik wens namelijk niet dat mijn vijvertje, of ons cafeetje voorbij wordt gereden! Zullen we allemaal lief zijn vandaag? Beer: Heb je lekker geslapen vannacht? Er is verse koffie voor alle gasten, maar speciaal voor Beer roze koeken. Beer: Oók lief zijn vandaag hoor! Maak er een zoete dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Goedemorgen allemaal: Ik neem een broodje zangzaad. Ik moet namelijk nog op diverse Sinterklaasteksten oefenen. Verder heb ik het druk met lief zijn,ik wens namelijk niet dat mijn vijvertje, of ons cafeetje voorbij wordt gereden! Zullen we allemaal lief zijn vandaag? Beer: Heb je lekker geslapen vannacht? Er is verse koffie voor alle gasten, maar speciaal voor Beer roze koeken. Beer: Oók lief zijn vandaag hoor! Maak er een zoete dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Nou, een beetje zangzaad is deze dagen inderdaad niet overbodig - kan de Sint morgen goed worden toegezongen. Met een kopje koffie in de hand ga ik verder met het uitwerken van de kerstcache Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 zangzaad, daar krijg je een stijve staart van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Goedemorgen allemaal: Ik neem een broodje zangzaad. Ik moet namelijk nog op diverse Sinterklaasteksten oefenen. Verder heb ik het druk met lief zijn,ik wens namelijk niet dat mijn vijvertje, of ons cafeetje voorbij wordt gereden! Zullen we allemaal lief zijn vandaag? Beer: Heb je lekker geslapen vannacht? Er is verse koffie voor alle gasten, maar speciaal voor Beer roze koeken. Beer: Oók lief zijn vandaag hoor! Maak er een zoete dag van! 3 maal goedenmorgen dan komt het vast wel goed. en ik ben altijd zoet Beren houden van zoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Goedemiddag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Goedemiddag Dierderikus, Als begin een handje pepernoten. Wat wil je drinken? Ik neem een kamelenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Dag Dupe, toch nergens van hoop ik ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten