Diederikus Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Net even op het forum van de Viva geweest. Doe mij dan nog maar liever een portie lamballen hier.
de kikkers Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 (bewerkt) We hebben weer een aanvulling voor het café woordenboek: we noteren het woord viva. Niet te verwarren met de Fifa. Willen de heren vanavond een duvel 19 december 2012 bewerkt door de kikkers 1
Pa en Ma Beer Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Een borrel en bitterballen gaan er wel in, We zitten toch maar de wachten op mail van de kerst man.
de-fam Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 We wachten....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten.....We wachten............. HIPS.....BUUUUURP solly... 1
thex Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Code is: "De kerstman heeft grote bomen dit jaar", Hopsakee, draai draai plof in mijn mailbox graag 3
Pa en Ma Beer Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Ik was zo juist even buiten en zag dat er geen sneeuw was. Dus de Kerstman kan niet komen met de mail.
de-fam Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Hopsakee, draai draai plof in mijn mailbox graag Bingo...
thex Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Zo, november editie kabbie kaarten geinstalleerd. Weer lekker bij op ozi, dankzij kadaster. 2
Odlaniger Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 En alweer een puntje voor de fam. Bai de wee, was jij gisteravond naar de Boys tegen PSV, we misten jou. Ben je trouwens niet vergeten vanmiddag de week door te zagen?
de-fam Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Nope Od ik was niet bij de boys....ik zit liever tussen de girls.
Odlaniger Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Cachewoman heeft niet gereageerd, ik ga zo WP2 opeten. En de cache ligt in de koelkast, maar begint inmiddels te geuren. Mamazillah moet het maar doen met een cache met hindernissen. Zij is trouwens vanavond naar Enschede. Ik zei nog, niet doen, jij maakt altijd brokken. Straks flikker je door de ruit van het glazen huis.
Odlaniger Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Was een leuke dag op het werk. Kerstlunch in de kroeg met 25 collega's. Lekkere hapjes en een geweldige erwtensoep. Op kantoor mijn bureaustoel op een lagere stand gezet, maar toen stond hij wel heel laag. Omhoog lukte echter niet meer. Dus ik zeg: ik krijg hem wel omlaag, maar niet meer omhoog. Op dat moment komt mijn manager binnen en kijkt een beetje vreemd. Dus ik zeg: ja inderdaad, maar ik ben ook al 62. Hij kijkt nog vreemder. Ja, ik ben 62 en heb niet de kracht om mijn stoel weer omhoog te krijgen. Maar is niet erg dat ik onder mijn bureau zit. Komt collega Willem binnen, die om half 5 een afspraak heeft bij de kapper. Hij lacht zich rot. Hij zegt: je kent dat wel als je thuis naar de WC gaat, dan heb je de gulp al open voordat je er bent. Maar de WC zat op slot en toen stond ik op de gang met mijn gulp open. Ik zeg: ja Willem, ik zag je en dacht, het wordt tijd dat Willem naar de kapper gaat.
de-fam Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Heeee.....ik heb meel, van wie zou dat kunnen zijn. Vol verwachting klopt mijn hart. 1
Aanbevolen berichten