Spring naar bijdragen

Foutmelding


StefandD

Aanbevolen berichten

Dit gaat niet om de site maar om een update van het forum zelf.

Hiervan zijn we afhankelijk van externen

Afgaande op de foutmelding vermoed ik dat de format.php extension corrupt is.

 

Heb je de versie van format.php als eens gecheckt via de IPBoard Admin > Support > Version Checker?

 

Zijn alle geïnstallleerde modules up-to-date? (IPBoard Admin > System > Manage Applications & Modules)

 

Is het probleem niet op te lossen door een "repair" of de forum software opnieuw te herinstalleren? Of eventueel een upgrade naar een iets hogere versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 2 weeks later...

Mis deze functie nogal en het wachten duurt helaas nog steeds.... dik 3 weken nu.... :yawn: Nieuwe posts op een andere manier opzoeken heb ik al die tijd gedaan, maar dat is/wordt me te omslachtig. :thumbdown:

Misschien kan er vanwege het forum een systeem/email-notificatie aan de forummembers worden gestuurd op het moment dat deze functie weer beschikbaar is. Dan wacht ik dit voorlopig af voordat ik weer op dit geocaching-forum ga kijken en me erger aan telkens dezelfde fout-melding. :bag:

 

Edit: + "smiley"

bewerkt door Bob'ke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het probleem opgelost met de nieuwe site?

Als men al niet in staat is om dit probleem op te lossen, hoe kunnen ze dan wel een nieuwe site bouwen?

Ach dan zal het nog wel een paar jaar gaan duren.

Meer gelooft niet meer in die sprookjes.

Tis nu nog wachten tot alles echt plat gaat.

 

Jammer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er ook weinig geloof meer in, maar de tip die hier gegeven werd met de rss feeds werkt erg goed. Via Outlook krijg ik nu keurig netjes alle nieuwe berichten op een rijtje en ik kan zelf de keuze maken of ik het bewuste artikel open of niet. Werkt vlot en betrouwbaar. Aanrader!!! @Wirholt.... Dank voor de tip! Ik had er zelf nog niet aan gedacht....

bewerkt door Gerrit Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...