DanPan Geplaatst 8 november 2012 Geplaatst 8 november 2012 Dit gaat niet om de site maar om een update van het forum zelf. Hiervan zijn we afhankelijk van externen Afgaande op de foutmelding vermoed ik dat de format.php extension corrupt is. Heb je de versie van format.php als eens gecheckt via de IPBoard Admin > Support > Version Checker? Zijn alle geïnstallleerde modules up-to-date? (IPBoard Admin > System > Manage Applications & Modules) Is het probleem niet op te lossen door een "repair" of de forum software opnieuw te herinstalleren? Of eventueel een upgrade naar een iets hogere versie.
't Hopbelletje Geplaatst 8 november 2012 Geplaatst 8 november 2012 We wachten op een nieuwe versie..... Terug gaan naar de oude heeft geen zin
Sparks Sailor Geplaatst 8 november 2012 Geplaatst 8 november 2012 'Vroeger' deed alles het en doneerde je €10. Maar ja dat was 'vroeger'.
wolojoli Geplaatst 11 november 2012 Geplaatst 11 november 2012 We weten van probleem af en wachten op nieuwe update. Ik ben bang dat dit met een nieuwe update niet verholpen is...
zwanske Geplaatst 22 november 2012 Geplaatst 22 november 2012 We weten van probleem af en wachten op nieuwe update. Ik ben bang dat dit met een nieuwe update niet verholpen is... En maar wachten.... blijven wachten... ZZZzzz....
thex Geplaatst 22 november 2012 Geplaatst 22 november 2012 We weten van probleem af en wachten op nieuwe update. Ik ben bang dat dit met een nieuwe update niet verholpen is... En maar wachten.... blijven wachten... ZZZzzz.... ZZZZzzzzz
Bob'ke Geplaatst 23 november 2012 Geplaatst 23 november 2012 (bewerkt) Mis deze functie nogal en het wachten duurt helaas nog steeds.... dik 3 weken nu.... Nieuwe posts op een andere manier opzoeken heb ik al die tijd gedaan, maar dat is/wordt me te omslachtig. Misschien kan er vanwege het forum een systeem/email-notificatie aan de forummembers worden gestuurd op het moment dat deze functie weer beschikbaar is. Dan wacht ik dit voorlopig af voordat ik weer op dit geocaching-forum ga kijken en me erger aan telkens dezelfde fout-melding. Edit: + "smiley" 23 november 2012 bewerkt door Bob'ke
stekelbaars Geplaatst 23 november 2012 Geplaatst 23 november 2012 Misschien is het probleem opgelost met de nieuwe site?
wirholt Geplaatst 23 november 2012 Geplaatst 23 november 2012 Ik gebruik RSS feeds. Dat werkt gelukkig nog wel.
Bolle1961 Geplaatst 23 november 2012 Geplaatst 23 november 2012 FF ingesteld als iPhone 3, dat werkt ook, maar het is natuurlijk te zot voor woorden. Mss moeten de donateurs maar eens gaan klagen en vragen wat er eigenlijk met hun geld gebeurd ...
wolojoli Geplaatst 23 november 2012 Geplaatst 23 november 2012 Misschien is het probleem opgelost met de nieuwe site? Als men al niet in staat is om dit probleem op te lossen, hoe kunnen ze dan wel een nieuwe site bouwen? 2
Team Professor X Geplaatst 23 november 2012 Geplaatst 23 november 2012 Ik gebruik RSS feeds. Dat werkt gelukkig nog wel. Handige tip!
haakmeer Geplaatst 25 november 2012 Geplaatst 25 november 2012 Misschien is het probleem opgelost met de nieuwe site? Als men al niet in staat is om dit probleem op te lossen, hoe kunnen ze dan wel een nieuwe site bouwen? Ach dan zal het nog wel een paar jaar gaan duren. Meer gelooft niet meer in die sprookjes. Tis nu nog wachten tot alles echt plat gaat. Jammer
Team Tabak Geplaatst 26 november 2012 Geplaatst 26 november 2012 (bewerkt) Ik heb er ook weinig geloof meer in, maar de tip die hier gegeven werd met de rss feeds werkt erg goed. Via Outlook krijg ik nu keurig netjes alle nieuwe berichten op een rijtje en ik kan zelf de keuze maken of ik het bewuste artikel open of niet. Werkt vlot en betrouwbaar. Aanrader!!! @Wirholt.... Dank voor de tip! Ik had er zelf nog niet aan gedacht.... 26 november 2012 bewerkt door Gerrit Tabak
Casteel Geplaatst 3 december 2012 Geplaatst 3 december 2012 Wordt deze bug nog een keer verholpen? Hallo? HALLO? 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden