Odlaniger Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 We kunnen uit dit draadje iig wel de conclusie trekken dat bijna iedereen het normaal vindt dat je soms een multicache niet in een keer kunt afronden omdat je niet alle benodigde info hebt kunnen verzamelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benyvonne Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 We kunnen uit dit draadje iig wel de conclusie trekken dat bijna iedereen het normaal vindt dat je soms een multicache niet in een keer kunt afronden omdat je niet alle benodigde info hebt kunnen verzamelen. Dat is correct en tevens juist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob'ke Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 (bewerkt) ......... Of is dit de risico van de hobby ?? (vak) JA! (Als je 1 getal van de Lotto niet (goed) hebt, win je toch ook geen hoofdprijs? ) Edit: smiley 2 oktober 2012 bewerkt door Bob'ke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboppe Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Zo'n Controlegetal maakt het vaak wel heel makkelijk om een multi thuis op te lossen. Niet doen dus. Maar wat je zeker niet moet doen is mensen het aantal letters laten tellen van woorden met een lange ij er in, (zonder te vermelden of jij vindt dat dat 1 letter is of er twee zijn), aantal onderdelen van een bank laten tellen (zonder te vermelden of de borgringen van de bevestigingsbouten ook mee doen), aantal oranje onderdelen laten tellen (van een licht rood, donker gele schommel), omtrek van de rotonde laten bepalen (zonder te zeggen of je de binnen-, buiten-, of middencirkel bedoelt), het middelpunt van een driehoek laten bepalen (zonder te vertellen welk van de 3053, in 2004 bepaalde, punten), omtrek op ooghoogte van de boom (zonder te vertellen of het je linker of rechter oog is) te meten, het aantal traptreden te tellen zonder te vertellen of de onderste en bovenste plank treden zijn of niet, een vierkant bord twee of vier zijden heeft, of het aantal openingen in een buis te tellen. Of een peiling te maken zonder te vermelden of je het magnetische- of ware noorden moet gebruiken. En komen niet op elk willekeurig punt van een pad twee wegen bij elkaar? Maar een rekensommetje zonder haakjes heeft ook een eenduidig antwoord, volgens de algemeen geldende wiskunde. Mits de bedenker van het sommetje zich daaraan heeft gehouden, komt daar het juiste antwoord uit als de variabelen correct zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wuppie1976 Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 (bewerkt) Ik vind dat er bij iedere cache een heel grote pijl moet staan met "HIER IS HET". Te belachelijk voor woorden dat je op zoek gaat naar een doosje en het niet kunt vinden doordat de eigenaar er niet alles aan gedaan heeft om te voorkomen dat je een DNF zou moeten loggen. DNF's zouden trouwens sowieso afgeschaft moeten worden, dient helemaal nergens voor. In de plaats daarvan graag couch-potatoe-virtuals weer invoeren, kun je tenminste bij slecht weer ook de nodige smilies verzamelen en enkele Verweggistans bij je ik-heb-gecached-in landenlijst toevoegen. Greetz Bloodwoosj. Ik hoop dat dit een hele goeie sarcastische grap is... Zoja, whahahahahaha Zo nee, ga postzegels verzamelen! 2 oktober 2012 bewerkt door Wuppie1976 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 2 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ik vind dat er bij iedere cache een heel grote pijl moet staan met "HIER IS HET". Te belachelijk voor woorden dat je op zoek gaat naar een doosje en het niet kunt vinden doordat de eigenaar er niet alles aan gedaan heeft om te voorkomen dat je een DNF zou moeten loggen. DNF's zouden trouwens sowieso afgeschaft moeten worden, dient helemaal nergens voor. In de plaats daarvan graag couch-potatoe-virtuals weer invoeren, kun je tenminste bij slecht weer ook de nodige smilies verzamelen en enkele Verweggistans bij je ik-heb-gecached-in landenlijst toevoegen. Greetz Bloodwoosj. Ik hoop dat dit een hele goeie sarcastische grap is... Zoja, whahahahahaha Zo nee, ga postzegels verzamelen! Neen neen bloodwoosj heeft gelijk .. Hij is alleen vergeten erbij Tezet dat bij een nachtcase er een lampje moet gaan branden Als het donker word Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Precies. Blauw zwaailicht en omdat sommigen kleurenblind zijn graag een loeiende sirene erbij. Met uitzondering natuurlijk van de bronsttijd want dan wordt de cache platgewalst door hitsige herten. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Bloodwoosj en Hooning: Over welke cache gaat dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Waar Hooningkorf het over heeft weet ik niet. Heeft ie een specifieke cache op het oog dan? Ik geloof dat dit een algemene opmerking is die voor wel meer als één cache geldt. Ik las laatst ergens op een forum de opmerking dat iedere DNF voor een cache-eigenaar een NM in zou houden want dan zou er iets met de cache niet in orde zijn als iemand hem niet kon vinden. M.a.w. het ligt nooit aan de de cacher. Het is altijd de owner die het schuld is dat iemand de cache niet kan vinden. Ik denk dat ik toch maar postzegels ga verzamelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Bloodwoosj: het is dus niet de bedoeling dat je postzegels gaat verzamelen, hoor! Een beetje cacher durft echt wel z'n eigen verantwoording van de cache te nemen (hoop ik), toch???? Wij kunnen juist genieten van een beetje spanning onder weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Te koop aangeboden: zeer uitgebreide postzegelverzameling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Te koop aangeboden: zeer uitgebreide postzegelverzameling. Hier idem. Geactiveerd en ongeactiveerd...lees...gestempeld en postfris! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wuppie1976 Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Precies. Blauw zwaailicht en omdat sommigen kleurenblind zijn graag een loeiende sirene erbij. Met uitzondering natuurlijk van de bronsttijd want dan wordt de cache platgewalst door hitsige herten. Goed idee! En ik stel voor dat het bij een temperatuur van om en nabij het vriespunt het al een smiley waard is als je een cache op gc.com vindt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Yep. Als je het van bij de warme haard doet 1, als je hem met je mobiel/tablet/laptop vanuit de vrieskou op .com opspoort stel ik dubbele punten voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden