Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bij een cache die ik morgen wil gaan lopen wordt gezegd: Gebruik svp hint en spoilerfoto om cache ongezien te kunnen pakken. Wat wordt hiermee bedoeld? Ik heb een GPSmap 62s.

ReizenReizen

Geplaatst

Ergens op de cachepagina staat een hint en een spoilerfoto.

De CO wil graag dat je die even goed bestudeert, zodat je precies weet waar de cache ligt.

Dan kun je de cache snel en onopvallend te voorschijn halen, zonder dat muggles je zien ploeteren (wat de cache ripgevoelig maakt).

Antarctica

Geplaatst

ga het maar uitleggen......

Ander voorbeeld.

Je staat voor een rood stoplicht. wat zou dit betekenen?

lipstick op doen? Vanavond bieten eten? of toch maar stoppen!!!

Geplaatst

Ja, ik leg dat netjes uit.

In het verleden had ik de gewoonte dit soort vragen te beantwoorden met een flauwe opmerking, maar dat werd niet zo erg gewaardeerd.

Dus ik ben heel braaf geworden.

Antarctica

• Top! 1
Geplaatst (bewerkt)

En netjes uitleggen wordt gewaardeerd. Het is immers een nederlandstalig forum, en niet iedere Nederlander weet zo wat spoiler betekent...

bewerkt door wolojoli
Geplaatst

En netjes uitleggen wordt gewaardeerd. Het is immers een nederlandstalig forum, en niet iedere Nederlander weet zo wat spoiler betekent...

Een spoiler is toch zo'n ding achterop een auto :lol:

Geplaatst

[...]

... en daarom is de hint MVR FCBVYRE bij carpool- en carport-caches dan ook af te raden ... na twee NM-logjes dekt de verzekering de schade niet meer ...

Geplaatst

[...]

... en daarom is de hint MVR FCBVYRE bij carpool- en carport-caches dan ook af te raden ... na twee NM-logjes dekt de verzekering de schade niet meer ...

Moet je ook geen spoiler op je auto hebben! ;-)

Geplaatst

NM=Needs Maintenance.

Een van de log-opties naast "Found it", DNF="Didn't find it" enz.

Wordt doorgaans geplaatst door een cacher die van mening is dat de cache onderhoud (eng: maintenance) behoeft.

Bv. omdat de logrol vol is, de cachedoos stuk is, de listing niet meer up to date is etc.

Greetz Bloodwoosj.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...