Spring naar bijdragen

Op Zoek Naar Vernielende Cachers.


meelhopper

Aanbevolen berichten

Op één van de wp's van een cache van mij is een object geplaatst waarvoor men water nodig heeft. Dit staat in de cacheomschrijving.

Ook mijn telnr is bij deze serie bekend gemaakt voor hulp.

Nu kwam ik erachter dat dit object gewoon onbruikbaar is gemaakt. Ik vermoed door cachers zonder water die toch door wilden.

Ik heb nu alle cachers van de afgelopen tijd een mail gestuurd om proberen te achterhalen wanneer het nog intact was. Dan weet ik ook wie de dader zou kunnen zijn.

Ik vind het ongehoord dar er cachers zijn die wp's moedwillig vernielen.

Zo, dat ben ik even kwijt. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wie denk je dat de dader is: degene die het WP als laatste heel heeft aangetroffen of degene daarna, die zal zeggen dat het WP al vernield was toen hij er was? Je gaat er in ieder geval twee verdenken. Ik begrijp je frustratie, maar ik denk niet dat het heel veel zin heeft om op die manier de dader te achterhalen. Blijft het feit dat het inderdaad ongehoord is dat cachers WP's vernielen in hun jacht op het puntje. Misschien per ongeluk gebeurt, maar dan kun je er in ieder geval melding van maken bij de cachelegger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op één van de wp's van een cache van mij is een object geplaatst waarvoor men water nodig heeft. Dit staat in de cacheomschrijving.

Ook mijn telnr is bij deze serie bekend gemaakt voor hulp.

Nu kwam ik erachter dat dit object gewoon onbruikbaar is gemaakt. Ik vermoed door cachers zonder water die toch door wilden.

Ik heb nu alle cachers van de afgelopen tijd een mail gestuurd om proberen te achterhalen wanneer het nog intact was. Dan weet ik ook wie de dader zou kunnen zijn.

Ik vind het ongehoord dar er cachers zijn die wp's moedwillig vernielen.

Zo, dat ben ik even kwijt. :angry:

 

Ik hoop voor je dat dit een beetje oplucht. Er zitten er inderdaad enkele tussen die het behoorlijk verbruien voor een ander en voor de cacheleggers.

Gelukkig zijn dit er maar heel weinig.

Ooit hebben we een team betrapt op het open slopen van een kistje waar een cijferslot aan hing, en zij hadden de code niet gevonden. Na een pittige discussie heb ik dit team niet meer een cache zien loggen op com.

Hopelijk laat je jezelf niet gek maken, uiteindelijk doen we het voor de mensen die wel het spel spelen zoals dat gespeeld zou moeten worden.

 

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op één van de wp's van een cache van mij is een object geplaatst waarvoor men water nodig heeft. Dit staat in de cacheomschrijving.

Ook mijn telnr is bij deze serie bekend gemaakt voor hulp.

Nu kwam ik erachter dat dit object gewoon onbruikbaar is gemaakt. Ik vermoed door cachers zonder water die toch door wilden.

Ik heb nu alle cachers van de afgelopen tijd een mail gestuurd om proberen te achterhalen wanneer het nog intact was. Dan weet ik ook wie de dader zou kunnen zijn.

Ik vind het ongehoord dar er cachers zijn die wp's moedwillig vernielen.

Zo, dat ben ik even kwijt. :angry:

 

Ik hoop voor je dat dit een beetje oplucht. Er zitten er inderdaad enkele tussen die het behoorlijk verbruien voor een ander en voor de cacheleggers.

Gelukkig zijn dit er maar heel weinig.

Ooit hebben we een team betrapt op het open slopen van een kistje waar een cijferslot aan hing, en zij hadden de code niet gevonden. Na een pittige discussie heb ik dit team niet meer een cache zien loggen op com.

Hopelijk laat je jezelf niet gek maken, uiteindelijk doen we het voor de mensen die wel het spel spelen zoals dat gespeeld zou moeten worden.

 

Succes

 

Ja! Oók Kikker heeft te maken gehad met een cacher die géén respect had voor onze cache :crybaby: Dat werkt lekker motiverend om een leuke cache neer te leggen. Toch zetten we door! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie denk je dat de dader is: degene die het WP als laatste heel heeft aangetroffen of degene daarna, die zal zeggen dat het WP al vernield was toen hij er was? Je gaat er in ieder geval twee verdenken. Ik begrijp je frustratie, maar ik denk niet dat het heel veel zin heeft om op die manier de dader te achterhalen. Blijft het feit dat het inderdaad ongehoord is dat cachers WP's vernielen in hun jacht op het puntje. Misschien per ongeluk gebeurt, maar dan kun je er in ieder geval melding van maken bij de cachelegger.

 

Ik hoop dat hij/zij het op zijn/haar fatsoen trekt en in ieder geval stopt met dit soort dingen.

En een excuus is ook wel op z'n plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er nog cachers die excuses aanbieden als ze wat slopen? Nou, volgens mij zijn dat er maar heel weinig!

Moet je soms alleen maar kijken hoe stukken bos of natuurgebieden uitgekamt worden om een punt te scoren.

Ik geloof dat ze daar tegenwoordig een naam voor hebben het moderne cachen! Jammer maar helaas...ook caches worden

gesloopt of ergens anders verstopt wat je niet wilt als CO. We nemen het op de koop toe en het houdt ons van de straat :yes: :yes:

 

Groetjes en succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op één van de wp's van een cache van mij is een object geplaatst waarvoor men water nodig heeft. Dit staat in de cacheomschrijving.

Ook mijn telnr is bij deze serie bekend gemaakt voor hulp.

Nu kwam ik erachter dat dit object gewoon onbruikbaar is gemaakt. Ik vermoed door cachers zonder water die toch door wilden.

Ik heb nu alle cachers van de afgelopen tijd een mail gestuurd om proberen te achterhalen wanneer het nog intact was. Dan weet ik ook wie de dader zou kunnen zijn.

Ik vind het ongehoord dar er cachers zijn die wp's moedwillig vernielen.

Zo, dat ben ik even kwijt. :angry:

 

tja,jan.goed lezen blijft een kunst.

gemakzucht is er ook eentje.

en dan nog ten koste van alles,een puntje moeten scoren.

:crybaby::crybaby::crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over dit onderwerp is ook een discussie geweest op de topic: Hufterproof. Het is niet anders: 99 cachers doen het zoals het hoort en nummer 100 vernielt de boel. We laten ons niet kisten door die ene onbenul en cachen vrolijk verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over dit onderwerp is ook een discussie geweest op de topic: Hufterproof. Het is niet anders: 99 cachers doen het zoals het hoort en nummer 100 vernielt de boel. We laten ons niet kisten door die ene onbenul en cachen vrolijk verder.

 

 

toch maar weer PM maken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij heel erg opvalt is dat de laatste jaren steeds meer kapot wordt gemaakt.

Zo hoorde ik van Team JoWi dat bij een cache van zelfs een boom omver is gehaald om zo de container te pakken.

Bij een van mijn cachen uit de ABC serie is een slot (aanschaf waarde rond de 20 euro) gesloopt omdat men niet een twee drie het slot open kreeg.

Ja want koste wat kost het puntje moet worden gescoord. (het nieuwe cachen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PM maken heeft niet zoveel nut denk ik.

 

 

Al maakt het maar een klein positief verschil is dat al mooi meegenomen.

Heb een aantal caches PM en een aantal niet.

Bij de PM caches veel minder onderhoud maar dat zal dan wel toeval zijn :blink:

 

Maar ik kom ook steeds vaker tegen dat caches anders verstopt/behandeld worden dan dat de CO bedoelde bij het plaatsen. Respect voor de spullen van een ander is blijkbaar steeds verder te zoeken. Heb daarom al eens op het punt gestaan al onze caches in het archief te doen.

Uitzondering zijn onze Multi's boven 4km daar is bijna nooit iets mee aan de hand, maar ja daar moet de cacher wat meer moeite voor doen en schijnbaar komt daar dan toch het wat serieuzere publiek op af.

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PM maken heeft niet zoveel nut denk ik.

 

 

Al maakt het maar een klein positief verschil is dat al mooi meegenomen.

Heb een aantal caches PM en een aantal niet.

Bij de PM caches veel minder onderhoud maar dat zal dan wel toeval zijn :blink:

 

Maar ik kom ook steeds vaker tegen dat caches anders verstopt/behandeld worden dan dat de CO bedoelde bij het plaatsen. Respect voor de spullen van een ander is blijkbaar steeds verder te zoeken. Heb daarom al eens op het punt gestaan al onze caches in het archief te doen.

Uitzondering zijn onze Multi's boven 4km daar is bijna nooit iets mee aan de hand, maar ja daar moet de cacher wat meer moeite voor doen en schijnbaar komt daar dan toch het wat serieuzere publiek op af.

:beerchug:

 

En zo is het maar net. Het geocachen is verworden tot puntjesjagen. Als CO kun je daar wat tegen doen. Caches maken die tijd kosten om te lopen en te vinden.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...