hooningkorf Geplaatst 2 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 2 mei 2012 Maar is iemand dan wel blij met gezichtboek bij geocaching?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 2 mei 2012 Share Geplaatst 2 mei 2012 Maar is iemand dan wel blij met gezichtboek bij geocaching?? Ontwijkend antwoord Ik houd beide liever gescheiden ( sh*t, sorry hooningkorf, verkeerd woord voor dit draadje ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 mei 2012 Share Geplaatst 2 mei 2012 Jammer dat ik even niet mee kan doen aan dit taalkundig feestje. Straks na de voetbal bemoei ik me er wel weer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 mei 2012 Share Geplaatst 2 mei 2012 Jammer dat ik even niet mee kan doen aan dit taalkundig feestje. Straks na de voetbal bemoei ik me er wel weer mee. Volgens mij zit nu iedereen naar voetbal te kijken. Mijn club heeft in ieder geval gewonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 2 mei 2012 Share Geplaatst 2 mei 2012 Mijn club heeft in ieder geval gewonnen. Speelde FC Knudde vandaag uit of thuis? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 mei 2012 Share Geplaatst 2 mei 2012 Mijn club heeft in ieder geval gewonnen. Speelde FC Knudde vandaag uit of thuis? Antarctica Beide. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 2 mei 2012 Share Geplaatst 2 mei 2012 @Odlaniger; was het veel 'tikje terug' of ging de bal ook nog naar de ander kant ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 mei 2012 Share Geplaatst 2 mei 2012 @Odlaniger; was het veel 'tikje terug' of ging de bal ook nog naar de ander kant ? Deze keer was het vooral tikje vooruit. Geen tikje voorruit, want dan hebben we het over Carglass. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 3 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2012 Tja het is nog erger dan ik dacht : http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=3a93146f-b85e-4b60-b7e7-cdb9929b2c06 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 3 mei 2012 Share Geplaatst 3 mei 2012 Tja het is nog erger dan ik dacht : http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=3a93146f-b85e-4b60-b7e7-cdb9929b2c06 Schandalig! Dan liever deze: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=8864eca6-29c1-49d4-a53b-9aaae0617271 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 3 mei 2012 Share Geplaatst 3 mei 2012 Geef de cache een gezicht: Per 'Found' verplicht stellen een foto van een 'smoelwerk' te uploaden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 3 mei 2012 Share Geplaatst 3 mei 2012 Iemand nog een koekje bij de koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 3 mei 2012 Share Geplaatst 3 mei 2012 Iemand nog een koekje bij de koffie? Doe maar....lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 3 mei 2012 Share Geplaatst 3 mei 2012 Iemand nog een koekje bij de koffie? Nu nog steeds aan de koffie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 3 mei 2012 Share Geplaatst 3 mei 2012 Iemand nog een koekje bij de koffie? Nu nog steeds aan de koffie??? Ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden