thex Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Nou de x van die x die jij niet gedaan hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 en ik dan ? Hoe fukc is thex ??? Thex...THE X een terriër als je die niet kent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Ik lees op wiki: terriërs hebben veelal een fel karakter en laten ze zich niet graag commanderen. T'is maa rdat je het weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Nou de x van die x die jij niet gedaan hebt Ik druf deze niet alleen te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 X is een Y-tje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Ik lees op wiki: terriërs hebben veelal een fel karakter en laten ze zich niet graag commanderen. T'is maa rdat je het weet Ja...Arme ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 (bewerkt) X is een Y-tje Een paaseitje ??? 7 april 2012 bewerkt door hooningkorf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Maar hou ze een worst voor, dan lopen ze wel Klik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Hee. Geinig die kon ik nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Vandaag op het laatste moment nog even wat paasinkopen gedaan: paashaast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Ik heb de hele middag paaseieren lopen zoeken in mijn tuin, niets gevonden. Herinner me nu dat ik ze nog niet heb verstopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Kijk uit dat de paaseitjes niet opgegeten zijn voordat ze verstopt zijn ... vooral die chocolade exemplaren gaan snel bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Kijk uit dat de paaseitjes niet opgegeten zijn voordat ze verstopt zijn ... vooral die chocolade exemplaren gaan snel bij mij. Ik heb net een pond opgegeten. Maar ik heb medelijden met de arbeiders in China die al die paaseitjes moeten verpakken in zilverpapier. En ik baal dat ik die eitjes allemaal weer uit moet pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Hoeft niet, een knetterende ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 (bewerkt) Ik heb net een pond opgegeten. Maar ik heb medelijden met de arbeiders in China die al die paaseitjes moeten verpakken in zilverpapier. En ik baal dat ik die eitjes allemaal weer uit moet pakken. Hoeft niet, een knetterende ervaring Na een pond mischien wel een dubbele 'ervaring' 7 april 2012 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden