Spring naar bijdragen

Kinderwagen Geschikt Voor Geocaching


hjjnoordam

Aanbevolen berichten

Wij hebben vanaf dag 1 ongeveer gebruik gemaakt van een easywalker. Geweldige wagen voor alle bospaadjes, heide en zelfs zandpaden zijn met wat goede wil te nemen. Met pijn in ons hart hebben we deze wagen verkocht om hem te vervangen door een Phil & Teds omdat er een tweede op komst is en we dan met 1 wagen op pad kunnen. Hiermee nog niet veel ervaring maar werkt tot nu toe prima.

 

Suc6 met de keuze en veel cacheplezier.

 

Groeten,

Wiztel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Cachen met een kinderwagen blijft een uitdaging. Een goede selectie op terrain is al het halve werk. Goed verharde zandpaden zijn nog te doen, maar zodra je echt in mul zand komt dan loop je met elke kinderwagen vast.

 

Wij hebben ons tot nu toe overal gered met een Bugaboo. Zelfs in de bergen in Oostenrijk kom je een heel eind. Later hebben we wel de sneeuw en modderwielen (http://www.gardo.nl/catalogus/bugaboo-sneeuwwielen-p-1643/) erbij gekocht. Dat loopt m.n. in de bossen een stuk prettiger en stabieler.

 

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben een Quinnie, deze , maar het blijft ook wel even opletten welke cache en welk terrein. Zeker hier in Limburg is lang niet elke cache "stroller accesable" en we hebben al menig trappetje moeten nemen :rolleyes: maar het scheelt dat deze wagen ook redelijk lichtgewicht is.

 

Van te voren de beschrijving en logs lezen bevelen we hartelijk aan.

 

Edit; typefoutje

bewerkt door De Oliva's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben nooit een wagen gehad (ok, dan tel ik die week dat er een wagen bij ons in de weg stond in de gang niet mee, omdat mijn schoonzusje na de geboorte van de oudste vond dat we echt een wagen moesten hebben...).

Bij ons hebben de kinderen altijd in een draagdoek, BabyBjorn (de sportieve versie met extra rugsteun), rugdrager en Ergo Baby carrier gezeten. Net zo lang tot ze zelf konden lopen.

In Amerika liep PapaEi soms met 1 kind op de buik (paar maanden oud) en 1 op de rug (not net geen 3). Vooral met de Ergo was ik erg tevreden. Kan zowel op de buik als op de rug gedragen worden en kinderen kunnen er ook goed in slapen.

Met een drager heb je, zoals eerder ook al gezegd, veel minder last van mul zand, hekjes, trappetjes, bergpaadjes, etc. Je hoeft na het cachen niet meer te sporten en je laat je kinderen sneller zelf lopen, zodat ze niet op hun vijfde nog in een wagen rondhangen, maar lekker met stokken door het bos sjouwen. Overigens zijn de KrielEitjes ondertussen 8 en 5 en hoeven dus niet meer gedragen of gereden te worden.

 

Maar het is natuurlijk wat je zelf het fijnste vindt!

 

Succes met de keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cachen met een kinderwagen blijft een uitdaging. Een goede selectie op terrain is al het halve werk. Goed verharde zandpaden zijn nog te doen, maar zodra je echt in mul zand komt dan loop je met elke kinderwagen vast.

 

Als je een kinderwagen al een uitdaging vind. Wat denk je van cachen met een Quest*. http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=2703188 en http://www.geocaching.com/track/details.aspx?tracker=TB26YT8 hebben samen meer dan 1000 caches gelogd. O.K. Soms kom ik vast te zitten, da's onderdeel van de lol. Wat ik wil zeggen: Cachen met een kinderwagen (welke dan ook) moet mogelijk zijn.

 

Cachen met een Quest: Leuke titel voor een lezing op http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC37B8M

 

Tc

bewerkt door technetium
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Ik heb in Ede nog een quinny Freeweeler 4 wielen staan incl wandelwagen bak en voetenzak.

Voor een bloemetje mag je die ophalen.

 

Verder was ik bij het cachen heel blij met mijn draagdoeken.

 

 

Ik begrijp dat hij inmiddels opgehaald is. Veel cache plezier ermee!

 

Hihi dat bloemtje ging nu niet lukken. Dan werd het een droogboeket eer ik het zou zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...