Spring naar bijdragen

Wandelcaches >12 Km Zuid-Holland/utrecht


de beebees

Aanbevolen berichten

Ha,

 

Ik moet mijn enkel trainen en doe dat het liefst in combinatie met een cache. De afstanden worden echter groter en zoveel wandelcaches langer dan 12 kilometer zijn er blijkbaar niet. Wie heeft er tips voor een wandelcache langer dan 12 kilometer in Zuid Holland (we wonen in Voorburg en kennen de 'Waar? Daar! Caches'(die trouwens erg de moeite waard zijn!). Reizen in een grote kring om Voorburg (tot Utrecht, Kaag, Nieuwe Waterweg) is geen probleem.

 

Doeg,

Karin - mevrouw B.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Is Marienwaardt te ver of mag die nog (wel vlakbij de grens met Zuid-Holland): GCP8WW

16 km wandelen.

Er zijn ook verschillende mensen die bookmarklijsten hebben gemaakt met lange wandelingen. Zie bijvoorbeeld die van BigFurryMonster, marelo en *BaJo* (bij bovenstaande cache te vinden). Je krijgt als je zo'n bookmarklist bekijkt meteen te zien hoe ver de cache van je thuiscoordinaten af is.

 

succes met trainen!

 

edit: natuurlijk kun je ook nog een pocket query maken en het icoon >10 km gebruiken (als je Premium Member bent)

bewerkt door eitjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen,

"waar? Daar!' Meijendel al eens gelopen, Vlietlanden staat klaar. Via de gegeven link multicaching uitgekomen bij deze: https://sites.google.com/site/wandelcaches/

Hartstikke makkelijk, je kan zoeken op provincie en vervolgens op afstand. Perfecte trainingsmogelijkheden dus:-)

De andere tips ga ik ook mee verder, zo is er straks een mooie lijst om de komende weekenden door te komen en in no time weer een paar dagen achter elkaar 20km of meer te kunnen lopen. Marienwaard kan ook. Wel iets verder weg, maar het gebied is prachtig dus dat maakt het weer goed.

 

Bedankt allemaal!

Karin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...