Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Denk ook eens na over een munitiekist.

Er gaat m.i. niets boven een vette ammobox!

Antarctica

Mee eens.

Misschien toch een locatie zoeken waar wel een ammo te verstoppen is.

Geplaatst

Kun je de nano's, micro's en petlings niet als waypoint inzetten en ergens op een andere plek een ammobox verstoppen als eindpunt?

Dus een leuke multi met het kleine grut onderweg en de joekel op het eind!

Daar doe je veel cachers absoluut een groot plezier mee.

Antarctica

Geplaatst

Kun je de nano's, micro's en petlings niet als waypoint inzetten en ergens op een andere plek een ammobox verstoppen als eindpunt?

Dus een leuke multi met het kleine grut onderweg en de joekel op het eind!

Daar doe je veel cachers absoluut een groot plezier mee.

Antarctica

Het wordt een "sluizenroute" in Lemmer. Daar is geen plek voor een ammobox. Ik ben vandaag naar alle 4 sluizen geweest om te kijken naar de mogelijkheden. Het oorspronkelijke plan was inderdaad 3 micro's en als bonus een smal of regular, maar dat is bij de sluizen helaas onmogelijk. Lemmer is vooral in de zomer ook nog eens erg toeristisch, zodat je moet uitkijken wat je verstopt. Veel cachers zullen bij deze sluizenroute in de zomer dan ook last hebben van veel muggles. Daarom heb ik gekozen voor 1 micro, 2 petlings en als bonus..... een nano :lol: Het is een beetje de omgekeerde wereld, maar voor mij is het meer een toeristische route voor de cachers. Dat is weer eens wat anders.

Enne... dit is voor mij pas de 2e poging om caches te verstoppen. Er komt vast nog eens een lekkere grote, maar ik weet nog niet waar...

Geplaatst
Het wordt een "sluizenroute" in Lemmer. Daar is geen plek voor een ammobox.

Ik lees sluizen en ik zie water, ammo-boxen, bakstenen en een stuk touw/ketting voor me ...

Geplaatst
Het wordt een "sluizenroute" in Lemmer. Daar is geen plek voor een ammobox.

Ik lees sluizen en ik zie water, ammo-boxen, bakstenen en een stuk touw/ketting voor me ...

Ik niet... ben nog maar beginner met het zelf plaatsen van caches. Er is inderdaad erg veel mogelijk, maar het moet niet te gevaarlijk worden. Anders trekt de gemeente haar toestemming in.

Ik ken een mooie plek in Lemmer-centrum waar je een Large (zeg: regenton) kunt verstoppen. Interesse om samen te werken?

Ben ik erg benieuwd waar je die zou willen zien.

Geplaatst

En?

Wordt het een nano of een regenton?

Antarctica

De regenton is een optie, maar niet voor de sluizenroute, misschien wel in het winkelcentrum. Voor de sluizenroute heb ik inmiddels een ander idee, met dank aan Triskelle. Mijn vrouw en ik gaan de komende dagen onderzoeken wat de mogelijkheden zijn voor een regular. Ik wil eigenlijk niet te veel verklappen, anders is het verrassingselement weg. Maar iets van 6 liter, is dat groot genoeg?

Geplaatst

Waarom kan jij geen PM's ontvangen?

Geen idee. Wat gaat er mis?

Misschien is je mailbox vol. Er kunnen hier maar 25 berichten en da's snel vol.

Tc

Geplaatst

De regenton is een optie, maar niet voor de sluizenroute, misschien wel in het winkelcentrum. Voor de sluizenroute heb ik inmiddels een ander idee, met dank aan Triskelle. Mijn vrouw en ik gaan de komende dagen onderzoeken wat de mogelijkheden zijn voor een regular. Ik wil eigenlijk niet te veel verklappen, anders is het verrassingselement weg. Maar iets van 6 liter, is dat groot genoeg?

Kijk hier hebben we een luisterend oor. :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...