Spring naar bijdragen

12 Provincies In 1 Dag


DiedB

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik val al in slaap in de intercity van Meppel naar Utrecht.

Misschien wat leuker gezelschap meenemen?

Antarctica

Gezelschap meenemen was ook het plan vooraf, maar helaas moest hij op het laatste moment afzeggen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samen met een aantal collega's ook al wel eens het plan gehad om dit te gaan doen.

Onze uitdaging was zelfs 12 provincies en 3 landen op 1 dag, dus ook België en Duitsland even meepikken.

De brandstofprijzen houden ons echter nog steeds tegen om het ook echt uit te voeren :lol:

 

Knap dat het je gelukt is met de trein. NS staat er om bekend nog wel eens roet in het eten te gooien :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk om te lezen! Was wel even spannend, vooral dat ongeplande stuk fietsen naar een ander station...

Dat was inderdaad wel spannend, als ik die trein in Breda niet gehaald had weet ik niet of ik ooit nog op schema was gekomen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi DiedB,

Gefeliciteerd! Geweldig leuk om zo'n plan te zien lukken... Je krijgt van ons de ondernemersprijs voor de Nederlandse Geocachers voor 2011. Die bestaat niet, maar als-tie er was kreeg jij hem. Dit is het nieuws en de ondernemingsdrift dat ik hier graag zie!

De T-bones lezen zeker je schema na, en hoewel wij al decennia een rijbewijs hebben kan het best zo zijn dat we je tocht een keer gaan nadoen. Met de nadruk op nadoen: het origineel is van jouw!

 

T-Bones (E+C)

bewerkt door t-bones
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...