Spring naar bijdragen

12 Provincies In 1 Dag


DiedB

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoi DiedB,

Gefeliciteerd! Geweldig leuk om zo'n plan te zien lukken... Je krijgt van ons de ondernemersprijs voor de Nederlandse Geocachers voor 2011. Die bestaat niet, maar als-tie er was kreeg jij hem. Dit is het nieuws en de ondernemingsdrift dat ik hier graag zie!

De T-bones lezen zeker je schema na, en hoewel wij al decennia een rijbewijs hebben kan het best zo zijn dat we je tocht een keer gaan nadoen. Met de nadruk op nadoen: het origineel is van jouw!

 

T-Bones (E+C)

 

Wij hebben ook het plan om het na te apen. "beter een goed idee naapen dan een slecht nieuw plan verzinnen" :)

 

Precies, ik ben benieuwd of het jullie gaat lukken. Als je dit wilt gaan doen moet je op de volgende dingen letten.

 

-Zoek caches op die vlakbij intercitystations liggen en vraag aan de maker de exacte locatie van de cache. Als je de cache niet vindt, is je hele plan namelijk verpest.

-Ga niet verder dan het eerste of het tweede station in de provincies Groningen, Friesland, Zeeland, Flevoland en Limburg.

-Zorg dat je planning niet te strak is en zorg dat er altijd alternatieve routes of caches zijn.

-Neem een smartphone met internet mee, zodat je altijd de reisplanner en storingen kunt checken. Kijk dus vooruit (een paar uur), zodat je niet voor verassingen komt te staan.

-Zorg dat er een thuisfront is, bijvoorbeeld via Twitter. Terwijl je reist kunnen die je heel goed helpen!

-Zorg dat je een overdosis geluk hebt! Je bent afhankelijk van de NS, veel vertraging kun je niet hebben :)

-Ga in de zomer (juli of augustus) en doordeweeks (ik ging op zaterdag). Doordeweeks zijn er (bijna) geen geplande werkzaamheden en rijden er meer treinen. Ook kun je vroeger beginnen en later eindigen. In de zomer zijn er geen bevroren wissels.

 

Ik hoor wel of en wanneer jullie het gaan doen ;)

bewerkt door DiedB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...