Spring naar bijdragen

Done Of Not Done


elmasj

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ga binnenkort een cache leggen zal ik het logboekje vast rondmailen naar iedereen, dan hebben jullie hem alvast. Nog een moeilijkheidsgraad nodig op je matrix, zal ik er een 5-5 van maken??

 

 

Leuk idee, maar is al eens uitgevoerd, zo heb ik zelf mogen ondergaan.

Cacher maakt een D5 puzzelcache.

Na een tijdje puzzelen los ik hem op en de eerstvolgende morgen -toevallig heb ik die ochtend vrij- sta ik in het veld te zoeken, maar is niks te vinden.

Ik log een DNF, temeer daar de coördinaten een meter of tien op niet toegangkelijk gebied uitkomen (hekwerk met "verboden toegang" bord).

Als ik 's avonds nogmaals naar de listing kijk, blijkt de cache inmiddels door een veertigtal cachers te zijn gelogd. De puzzel blijkt aangepast na mijn mail aan de owner en heeft nu: geen oplossing meer... (daar waar je via een niet direct zichtbare weg eerst met wat variabelen een oplossing kon uitrekenen zijn de variabelen nu uitgewist en staat er een andere tekst waaruit blijkt dat er tijdelijk geen oplossing meer is).

Na nog een mail aan de owner blijkt dat hij de veertig cachers die een found-it hebben hebben gelogd het logboekje op de voorgaande dag tijdens een event heeft laten tekenen en dat ruim 24 uur na publicatie cache en logboek nog steeds thuis op tafel liggen.

Hij had niet verwacht dat iemand de puzzel zo snel kon oplossen liet hij zich in een onbewaakt ogenblik dan nog ontvallen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over de urban1 hebben we vorig jaar al een discussie gehad !

Dat meen je toch niet dat we nu over een grap van meer dan een jaar geleden zitten te ouwehoeren?! Als er geen recenter voorbeeld is, dan neem ik aan dat het slechts een eenmalige misplaatste grap was. Dan is iedereen het er blijkbaar over eens dat het Not done is, want dan was de trend wel gespot.

Niet druk over maken dan. :yawn:

Maarre... nog steeds not done.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fantastisch als je mijn text quote moet je het wel volledig doen !

 

In dit geval ging het om het drenthe pad estafette.

Over de urban1 hebben we vorig jaar al een discussie gehad !

 

Tsja... mijn eerste post ging over de urban1. Als jij mij dan verteld dat het over een HH gaat wil ik even benadrukken dat mijn post o.a. betrekking had op de urban1.

En de opmerking over "rippen" was uiteraard wat overdreven..

 

Ik was juist wel nieuwsgierig naar het verhaal van een traditional de Amsterdam Urban 1 cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch jammer dat er iedere keer weer wordt afgegeven op de "nieuwkomers". Als je niet weet wat een HH is zul je wel een nieuwkomer zijn die zich niet wil inlezen in je nieuwe hobby en alle regels overtreden en het allemaal niet schijnen te snappen. Ze krijgen maar weinig kans, de nieuwkomers.

 

Nu voel ik me niet aangesproken als nieuwkomer, we doen ons best om zoveel mogelijk het spelletje zo te beleven als de harde kern van vroegere tijden het zien.

 

Ik ben in ieder geval van mening dat er net zoveel nieuwkomers zijn die proberen het allemaal netjes te doen net zoals er genoeg ouwe cachers zijn die alleen maar voor de puntjes gaan en daar voor alles over hebben en alle normen en waarden aan hun laars lappen.

 

Mss is het beter niet iedereen over één kam te scheren.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben in ieder geval van mening dat er net zoveel nieuwkomers zijn die proberen het allemaal netjes te doen net zoals er genoeg ouwe cachers zijn die alleen maar voor de puntjes gaan en daar voor alles over hebben en alle normen en waarden aan hun laars lappen.

 

Mss is het beter niet iedereen over één kam te scheren.......

 

:beerchug::thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...