Beukenootje Geplaatst 11 november 2011 Geplaatst 11 november 2011 tjonge MirjamMaria, jij hebt Geoleaks helemaal niet nodig! Jij zoekt overal wat achter en vindt zelfs iets als het er niet is. Koester dat talent! 1
Twinlife Geplaatst 11 november 2011 Geplaatst 11 november 2011 edit: in het begin was GLs een forum waar je geen account voor nodig had om alles te kunnen lezen, alleen maar om te kunnen posten. Dat veranderde langzamerhand dus. En ik heb dat getracked. Het is verbeterd maar nog niet helemaal zoals denk ik ook door de beheerder bedoeld was. Zoals ik heb aangetoond. Maar wat wil jij nu aantonen? Dat het nog zo lek is als een mandje....wat wil je daar nu mee bereiken dan? Dat het voor iedereen nog "openbaar" is? Het lijkt mij dat iedereen vrij is in de keuze of ze daar nu wel of niet komen en of er een oplossing of misschien zelfs wel een coördinaat vandaan halen en of ze daar nu gehaald worden of via een collega een tip krijgen of een medecacher op bv een event een tip/coördinaat krijgen het blijft allemaal leaken. Maar goed waar maak ik me druk over, ik doe lekker mijn eigen ding en kom gewoon op geoleaks, ik volg op twitter correctedcoord ik krijg her en der tips en coördinaten vandaan ik kom op een besloten forumdeel van de Duitse GC site. Oei oei oei wat ben ik een slechterik....
't Hopbelletje Geplaatst 11 november 2011 Geplaatst 11 november 2011 Zou het erg op prijs stellen als persoonlijke aanvallen achter de schermen gebeuren (maar liever dat natuurlijk ook niet) Lijkt me geen uitleg voor nodig waarom dit draadje dicht gaat
Triskelle Geplaatst 11 november 2011 Geplaatst 11 november 2011 Zonde om dit draadje na 215 berichten dood te laten bloeden, dus om het vuurtje weer op te porren: Waarom moet iedereen in hemelsnaam per se alle (puzzel-)caches moeten kunnen vinden? Is het dan echt niet te verkroppen dat in jouw stad een paar schier onoplosbare vraagtekens blijven staan? Als het antwoord bevestigend is kijk dan eens naar de oprit, vraag je af waarom je genoegen zult nemen met die middenklasser en jat een karretje uit een wat hoger segment. Veel wijsheid allemaal en voor straks een leak-vrij weekend toegewenst!
MirjamMaria Geplaatst 11 november 2011 Geplaatst 11 november 2011 Zonde om dit draadje na 215 berichten dood te laten bloeden, dus om het vuurtje weer op te porren: Waarom moet iedereen in hemelsnaam per se alle (puzzel-)caches moeten kunnen vinden? Is het dan echt niet te verkroppen dat in jouw stad een paar schier onoplosbare vraagtekens blijven staan? Als het antwoord bevestigend is kijk dan eens naar de oprit, vraag je af waarom je genoegen zult nemen met die middenklasser en jat een karretje uit een wat hoger segment. Veel wijsheid allemaal en voor straks een leak-vrij weekend toegewenst! Het gaat (bij mij iig) helemaal niet om het vinden van alle puzzel caches. Heb er meer opgelost dan dat ik er ooit zal gaan oprapen. Maar waarom zou ik die oplossingen niet delen met anderen? Of ik nu hints op GL plaats of dat ik die aan in persona met mensen deel, er is volgens mij geen verschil hoor.
MirjamMaria Geplaatst 11 november 2011 Geplaatst 11 november 2011 tjonge MirjamMaria, jij hebt Geoleaks helemaal niet nodig! Jij zoekt overal wat achter en vindt zelfs iets als het er niet is. Koester dat talent! Men moet van de kunstenaar niet meer verlangen dan hij kan geven en van de criticus niet meer dan hij kan zien.
Casteel Geplaatst 11 november 2011 Geplaatst 11 november 2011 (bewerkt) Zie het als twee vrienden die hun eigen regels bedenken tijden een potje biljarten. De kenners 'aan de zijlijn' verafschuwen het en balen dat hun tafel bezet is. De café-eigenaar zal er ook een mening over hebben maar heeft geen reden de vrienden hun spel te laten beëindigen zolang ze voorzichtig met de spullen omgaan en de tafel weer netjes achterlaten voor de 'echte' spelers. 11 november 2011 bewerkt door Casteel
Triskelle Geplaatst 11 november 2011 Geplaatst 11 november 2011 Het gaat (bij mij iig) helemaal niet om het vinden van alle puzzel caches. Heb er meer opgelost dan dat ik er ooit zal gaan oprapen.Maar waarom zou ik die oplossingen niet delen met anderen? Of ik nu hints op GL plaats of dat ik die aan in persona met mensen deel, er is volgens mij geen verschil hoor. Laten we het dan anders stellen: Waarom ontneem jij mensen de kick die het oplossen van een leuke puzzel veroorzaakt?
Casteel Geplaatst 11 november 2011 Geplaatst 11 november 2011 Laten we het dan anders stellen: Waarom ontneem jij mensen de kick die het oplossen van een leuke puzzel veroorzaakt? Rare vraag aan MirjamMaria... Mensen die een hekel hebben aan puzzels gaan toch zelf op zoek naar antwoorden? Dan ontnemen ze zichzelf die kick toch? Dat is toch niet de schuld van MirjamMaria?
Wiztel Geplaatst 11 november 2011 Geplaatst 11 november 2011 Dit is het eerste dichtgezette draadje waarin je kan reageren
MacDD Geplaatst 11 november 2011 Geplaatst 11 november 2011 Of ik nu hints op GL plaats of dat ik die aan in persona met mensen deel, er is volgens mij geen verschil hoor. Nee, dat is waar. Zo is er ook geen verschil of ik jou adres en telefoonnummer, je rekeningnummer en je persoonsnummer aan wat vrienden vertel of op internet gooi.
J-Thread Geplaatst 11 november 2011 Geplaatst 11 november 2011 http://www.speld.nl/2011/11/03/appels-beter-dan-peren/
Aanbevolen berichten