Spring naar bijdragen

Verkiezing Cacher of the YEAR 2004


Peetee

  

37 leden hebben gestemd

  1. 1. Verkiezing Cacher of the YEAR 2004

    • Keske27
      10
    • Keske27
      5
    • Keske27
      4


Aanbevolen berichten

Vanmiddag de logjes even aan het doornemen, en al bladerend vond ik toch wel een hééél bijzonder logje van een man die volgens mij in aanmerking komt voor de titel "Geocacher of the YEAR 2004".

 

"Okay", zal de gemiddelde forumbezoeker opmerken: "Het is 3x dezelfde kandidaat?!", en "Hoe kan dat nou? Het jaar is nog maar net begonnen?". Op het eerste gezicht lijken dat natuurlijk terechte opmerkingen, maar na het lezen van dit logje zul je geen twijfels meer hebben: Er kan er maar ééntje voor die titel in aanmerking komen !

 

Kees, beterschap! :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat een verhaal zeg! :blink: Het lijkt me niet dat deze ervaring dit jaar overtroffen zal worden.

 

Kees, hopelijk alleen wat blauwe plekken en schaafwonden. Maar die mitella belooft weinig goeds. Beterschap!

 

Alexander (die ook wel eens gevallen is met cachen, maar dat was lekker zegt op de bosgrond)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het op z'n minst knap dat de beste man nog thuis is weten te komen, met die gebroken / gekneusde / beschadigde / vermoeide rechterarm. Dat zal best moeilijk sturen en schakelen zijn geweest in de auto. :blink:;)

 

tot cache,

team Wij Drie :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja keske volgens mij valt het allemaal best wel mee zoals Irma zegt!

Als ik die foto's bekijk dan is er weinig met jou aan de hand.

 

Maar ik vind het toch knap van jou dat jij die halsbrekende toeren uitgehaald hebt alleen voor een micro cach.

En als jij echt zoveel verwondingen er aan overgehouden hebt dan beterschap. :yes:

 

 

gr twinlife :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neem het mij niet kwalijk en vergeef mij als ik er naast mocht zitten. Dan bij voorbaat mijn verontschuldigingen aan Keske27, want ik gun niemand dit toe, dus ook hem niet.

 

Maar...

 

Ik geloof het niet. Zo'n mooi blauw oog krijg je van een klap, een stomp, maar niet van een val. Van een val raakt de zijkant van je gezicht beschadigd of je voorhoofd krijgt een buil. Zo'n oog zonder schaafwonden er omheen? Het verbandje met een prachtige ronde bloedplek. Die pleisters. Geen schaafwonden, blauwe plekken verder te zien.

Onze Keske zal wel gevallen zijn.Dat wel. Maar ik denk dat het een beetje aangedikt is. En als het zo is, dan heeft ie jullie mooi tuk.

:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij kan in elk geval de computer bedienen:

 

2 Gebruiker(s) lezen dit Onderwerp (0 Gast(en) en 0 Anonieme Gebruiker(s))

2 Leden: Bytheway, keske27

 

:blink:

 

Sterkte,

 

Bytheway

Maar dat wil ook met 1 handje en die andere soms even uit de mitella. :yes:

 

gr twinlife

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Keesje mag door gaan voor Lotus. We kunnen hem wel gebruiken.

Nu nog iemand die zijn been verloren is, het liefst tot halverwege de bovenbeen, zodat we er een knevel op kunnen zetten en dan maar hopen dat de EHBOer er niet zoveel druk op uitoefent dat het inwendige van het stompje als een keutel uit een darm wordt gedrukt.

Ook zoeken we nog iemand waar het hoofd al van de romp gescheiden is. Dit moeten we als het kan een tijdje van te voren weten omdat zo iemand niet lang in leven is te houden.

 

Nee, Keesje, met zulke verwondingen had je een nacht je in het ziekenhuis mogen verblijven.

Met zo'n oog is er toch wel een foto van je hoofd gemaakt? De oogkas lijkt me behoorlijk aan gort. Uitkijken voor breuk en voor splinters. Verder zou ik het licht in mijn oog laten controleren door een oogarts. Gegarandeerd dat je nu met zo'n klap op de ogen een beschadigd oog hebt en dat het zicht slechter is geworden.

De oogbol moet op zichzelf al gekneusd zijn.

Er kwam geen drupje bloed uit je oren? Dat kan duiden op en schedelbasisfractuur.

Ik zou ook nog even weer naar die hoofdwond laten kijken. Als er zoveel bloed door zo'n laag verband komt is het goed mis. Is de wond schoongemaakt? Gehecht? Schijnbaar niet.

De laatste keer dat ik zoiets zag was in Verdun ten tijde van WOI.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :blink:die denkt dat Keesje in zijn carnavalpak is blijven steken.

Birdy, birdy in the sky,

You let a dirty in my eye;

But I don't mind and I don't cry;

I just thank God that cows don't fly.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...