Spring naar bijdragen

Verkiezing Cacher of the YEAR 2004


Peetee

  

37 leden hebben gestemd

  1. 1. Verkiezing Cacher of the YEAR 2004

    • Keske27
      10
    • Keske27
      5
    • Keske27
      4


Aanbevolen berichten

Nu nog iemand die zijn been verloren is, het liefst tot halverwege de bovenbeen, zodat we er een knevel op kunnen zetten en dan maar hopen dat de EHBOer er niet zoveel druk op uitoefent dat het inwendige van het stompje als een keutel uit een darm wordt gedrukt.

Ook zoeken we nog iemand waar het hoofd al van de romp gescheiden is. Dit moeten we als het kan een tijdje van te voren weten omdat zo iemand niet lang in leven is te houden.

Ja die foto's hoef ik niet te zien bij de log hoor

Deze foto's van keske waren nog wel te doen.

 

 

 

gr twinlife

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja die foto's hoef ik niet te zien bij de log hoor

Deze foto's van keske waren nog wel te doen.

 

gr twinlife

Hmmm, ze zijn er nog erger. Zal je de details besparen en ze echt niet hier online zetten. Er zijn ook nog kinderen die meegenieten hier op het forum.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :blink:

10 PUNTEN VAN DE E.H.B.O.

 

1 OBSERVEREN.

Ga na wat de patiënt heeft en of hij geld bij zich heeft. Neem dit af, teneinde uitbreiding van het letsel te voorkomen en zelf wat achter de hand te hebben.

 

2 ADEMHALINGSMOEILIJKHEDEN.

In geval van ademhalingsmoeilijkheden de keel geheel dichtknijpen om langer lijden te voorkomen.

 

3 BEWUSTELOOSHEID.

Bij bewusteloosheid de patiënt zo lang mogelijk met rust laten. Dan heeft hij er langer plezier van.

 

4 BLOEDVERLIES.

Bij ernstig bloedverlies de patiënt in een vergiet plaatsen en geheel uit laten lekken. Niet door de wringer halen met het oog op kneuzingen.

 

5 BOTBREUKEN.

Bij het gebroken zijn van beide benen, patiënt onmiddellijk laten oefenen op zijn beide handen te laten lopen.

 

6 BRANDWONDEN.

Bij ernstige brandwonden direct korting vragen bij het crematorium.

 

7 OOGLETSEL.

Ingeval van ernstige oogletsel onmiddellijk een blindengeleidehond imiteren.

 

8 VERDRINKING.

Indien u een drenkeling ziet, gooi dan soepel een reddingsboei om hem heen. Oefen daarom op de cursus speciaal in het ring werpen.

 

9 VERGIFTIGING.

In geval van vergiftiging, (behalve bij schoonmoeder) onmiddellijk evacueren. Rijnmondraad waarschuwen en de boel laten afgraven.

 

10 KAAKVERREKKING.

Indien uw vrouw haar kaak verrekt en zij niet meer kan spreken, de arts bellen en vragen of hij over 6 maanden misschien even langs kan komen. Dat geeft veel rust in huis, is goed voor de patiënt en in het bijzonder voor de helper.

 

uitgave Kon. E.H.B.O.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het op z'n minst knap dat de beste man nog thuis is weten te komen, met die gebroken rechterarm. Dat zal best moeilijk sturen en schakelen zijn geweest in de auto.

Ja, en hij reed dus ook nog met één dicht oog, terwijl het bloed langs zijn voorhoofd liep en uit z'n kin en wang droop.

Een ware prestatie! Eigenlijk had ik hem voorlopig niet uit bed verwacht, maar toch heeft hij de dag erna al weer een cache gescoord (It Takes Two to Tango).

Kees is dus behoorlijk fanatiek en is door niets of niemand te stoppen!

 

Kees, sterkte! :thumbup:

 

groeten,

Biertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal,

 

Gisteravond ben ik bij Keske op bezoek geweest. Ik wist niet wat ik zag en schrok me rot :) Een gehavende Keske, ik gelijk vragen wat er gebeurt was, daarop zei hij tijdens het schatzoeken gevallen van de rotsen. Toen dacht ik bij mezelf wat een kluns, :no: maar ja een ongeluk zit in een klein hoekje.

 

Mochten jullie binnenkort weer gaan schatzoeken kijk dan uit voor valpartijen. Als jullie dan toch vallen en geestelijke ondersteuning nodig willen hebben, kunnen jullie bij keske terecht. Hij spreekt nu uit ervaring

en hij zit nu toch ziek thuis?

 

Ik moet jullie de groeten doen van keske en ik kan jullie een blijde mededeling geven dat hij langzaam vooruit gaat. ;)

 

gr, Reigermanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Geocachend Nederland.

 

Na afgelopen week het draadje gevolgd te hebben op het forum over de canisters,vond ik het tijd worden om het geocachen weer eens in een positief daglicht te zetten.(en dat is aardig gelukt geloof ik) :)

 

Na alle reactie's op de smakkerd die ik gemaakt zou hebben vind ik het tijd worden om nu maar eens open kaart te spelen.

 

Ik ben ben blij dat er zo werd meegeleefd en dat er zelfs een "Geocacher of the year" voor werd geopend.

Bij het lezen van alle reactie's heb ik nu alleen een vreselijk zere buik over gehouen,maar dan wel van het lachen.

 

Ook vind ik het belangrijk om te melden dat er in huis enorm om gelachen is en dat irma mijn vrouw me geholpen heeft om dit alles te realiseren.

(ze is nl gediplomeerd visagiste).

 

Voorzover mijn reactie op dit ongevalletje ik hoop dat een ieder het heeft gewaardeerd????? ;)

 

Groetjes Keske(die wel in is voor een geintje)27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na alle reactie's op de smakkerd die ik gemaakt zou hebben

Psst ..., de klap is wel héél hard aangekomen hé? :)

 

Hij weet 't nou al niet meer ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij weet 't nou al niet meer  ;)

Heb ik al niet een van die symptomen aangevoerd in een van mijn eerste replys in dit draadje?

 

Tis toch wat. 't zou toch geen opleving zijn? Dan loopt het meestal al ras verkeerd af.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :) Bij mijn geboorte had ik de keuze: of een kanjer van een l*l ofwel een formidabel geheugen. Ik kan me niet meer herinneren wat ik toen gekozen heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na alle reactie's op de smakkerd die ik gemaakt zou hebben vind ik het tijd worden om nu maar eens open kaart te spelen.

Werkelijk ongelooflijk dit!!!!!!

 

 

Al die mensen die zich sterker voor doen dan ze zijn. Met een oog dicht toch noch durven rijden terwijl het rechterbeen het eigenlijk niet meer doet. De arm in mitella, terwijl gips geen overbodige luxe was! De buikkrampen en de lekkende ogen......... en dan ook nog sorry durven zeggen!

Terecht dat jij Keske27 bent uitgeroepen tot cacher van het jaar!

 

Sterkte bikkel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...